רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביוני 2015

חסד של אמת או חסד של כסף? - מלינים מת בגלל חוב הלאלו יקרא 'חברא קדישא'?

בטרם אגש לנושא אביא לכם את מה שהמשפחה הפיצה על מנת שהעולם כולו יידע מה קורה כאן:

רבותיי !!!!  אין מלינים את המת.
חברה קדישא חסידים עושים עוולה נוראה בהלנת המת ר' מוישע ערליך ז"ל בנו של ר' יו"ט ערליך ז"ל שהלך לעולמו הערב לאחר מחלה קצרה.
חברה קדישא אינם מעוניינים לטפל בנפטר בשו"א אף עד שיוסדר התשלום של קבורת אמו של מוישע ז"ל ואשתו של ר' יונטל ז"ל שהלכה לעולמה לפני כשנה.
בלינק המצ"ב ניתן לתרום לשיחרור המת, ואין זכות גדולה יותר מזו לעזור למשפחה בשעה קשה זו.
כנסו ללינק ותירמו.  אם אין באפשרותכם לתרום, לפחות שתפו בקבוצות !!!
ר' משה ארליך מביתר נפטר בערב (אחרי שאשתו נפטרה לפני כמה שנים) עדיין נשארו שלוש יתומים בבית מאב ואם וחברא קדישא חסידים מלינים את המת היות ויש חוב עבור אימו אשתו של ר' יו"ט (שזה קשור בכלל ליתומים של ר' משה היות והם רק נכדים) וברוב חוצפתם לא מתביישים ומנצלים את הטרגדיה של היתומים  ולא מוציאים אפילו תוכניות לקבורה רק לאחר שיתנו להם מאה אלף ש"ח

עד כאן הודעת המשפחה

איני יודע למה ומדוע החברא קדישא קוראים לעצמם 'חסד של אמת', איזה חסד זה אם צריכים לשלם כל כך הרבה כסף לקבורה. גם אם נניח שיש חוב, מדובר במשפחה עניה שאין להם מהיכן לקחת, ועתה נשארו יתומים בלבד בלי אבא ובלי אמא, איך מתעללים בהם, האם אין זה החסד של אמת דוקא בשעה כזו ובמצב כזה לא להסתכל על החוב של הקבורות הקודמות

לחברא קדישא לא חסר כסף, הם עשירים כקרח, ראשי החברא קדישא יושבים על הרבה מאוד כסף, האם אין זה עתה שעתם הגדולה להוכיח כי הם עושים את מה שצריך ולא להתנהג ככה עם המשפחה?

תראו לאן הגענו, מדובר ביתומים שצריכים לקבור את האבא, לאחר שקברו את אמם זה לא מכבר, איבדו אבא ואמא, ותובעים מהם לשלם לא רק את קבר אימם גם של הסבתא ששם נשאר חוב, מדוע צריכים הנכדים לשלם חוב כזה, מה רוצים מהם?

איני מצדיק לא לשלם כשיש כסף כשמדובר במשפחות עשירות, גם אז צריך לעשות זאת בצורה מכובדת ולא בברוטליות שכזו. אבל כשמדובר ביתומים מאב ומאם, איך מתנהגים ככה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.