רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביוני 2015

ד"ר ברייר סגן מנהל בי"ח מעייני הישועה באיבוד עשתונות על הפרשיות החמורות על מעייני הישועה


ד"ר מנחם ברייר, מראשי השחיתות של מעייני הישועה, שמטייח תלונות של חולים נגד הצוות הרפואי, ומגבה את מהלך הרשלנות רפואית של בי"ח מעייני הישועה, בראיון נוקב:
סגן מנהל הרפואי של בי"ח מעייני הישועה ד"ר ברייר:
טורק טלפון לאחר שמתברר לו שנשאל על דברי גב רוטשילד שחולים הפסיקו להגיעו לבית החולים
 ד"ר מנחם ברייר בראיון:
שאלה:  גב רוטשילד אמרה בתקשורת  אמרה הפסיקו חולים להגיע בעקבות פרשיות שפורסמו בתקשורת
ד"ר ברייר: "אני לא מכיר פרשיות שפורסמו בתקשורת
שאלה: היו פרשיות  בחודש האחרון שהתפרסמו על בית החולים מעייני הישועה וגב רוטשילד אמרה שהפסיקו להגיע חולים
ד"ר ברייר:  אני לא יודע מה גב רוטשילד אמרה ואני לא יודע על איזה פרשיות  את מדבר זה "פרשיות  נייעס".
שאלה:פרשיות של הרבי מקוצק, הרב יצחק מאיר אתה שמעת?
ד"ר ברייר: בא תשמע,משהו   אני  מציע תדבר עם פרופ  רביד   אני לא רוצה להיכנס לכל הנושאים,  אני לא  בתחום הרכילותי,  יש לנו דברים עניינים  של  פיקוח נפש וניהול נכון של בית החולים וזה מה שאנחנו משתדלים. 
שאלה: מה שגב רוטשילד אמרה שהפסיקו להגיע חולים לבית החולים זה לא נכון?
ד"ר ברייאר: לא . ברשותך אני לא רוצה להיכנס לדברים האלה.  אני לא רואה שום דבר שמפסיקים לבוא זה לא נכון, ב"ה ממשיכים לבוא  וימשיכו להגיע המקום  איכותי מקצועי  
שאלה: מה שגב רוטשילד אמרה זה לא נכון?
ד"ר ברייר:  אני לא יודע להגיד לך לא,  אני לא יודע מה כן ומה לא? ברייר אמר שגב רוטשילד תראה מבקש סליחה אל תלך בכוח. ערב שלום
טריקת טלפון.....
להקשבה לכל הפרשיות על מעייני הישועה 0534296699 מוקד ארצי להגשת תלונה 4800150@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.