רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

הכתב הפוליטי אבי שיף בראיון: "למרות החשש בישראל מופז נחת הערב בלונדון ולא נעצר, אבל בריטניה הופכת לבעייתית לפוליטיקאים ישראלים. רון חולדאי לוטש עיניים לראשות העבודה, הקבינט התכנס ביום שישי שעה קלה לפני הפיגוע".
הפרלמנט ~ עם העיתונאים משה פלדמן, יעקב עמר, זאבי סגל ואבי גרינצייג. והערב: ג' תמוז האם עדיין יש מתיחות בין חב"ד והליטאים? הרימון ברכבו של אוריאל בוסו מקרה בודד, או תמרור אזהרה לעוסקים בעבודה ציבורית? ההפרדה שנוצרת בין הפלגים בישיבות של הליטאים טובה ולמי? והאם שווה יותר להיות ספרדי?
פיגוע ירי בבנימין- הפרשן הצבאי חגי הוברמן ׳בשבע׳ בראיון: "חמאס לקח אחריות אולם לא חייב להיות שבאמת הוא עומד מאחורי זה, לכאורה מדובר במפגע בודד, הוא השתמש באקדח פשוט שחמאס לא היה מספק אותו, המחבל ביקש עזרה וכשעצרו לסייע לו ירה בהם מטווח קצר כעשרה קליעים, אני בטוח שבסופו של דבר ישימו את היד על המחבל".
עו"ד איתמר בן גביר בראיון: "בית המשפט פסק פיצויים בסכום גבוה לאברהם הירשמן שהותקף בפרשיית בתי וורשא, התביעה נגד חרדי שהתנדב במשטרה וסייע להעלים ראיות". האם תימשך התביעה ונגד מי? והאם המשטרה התעלמה מהתרעות הירשמן לפני התקיפה?
אמין אבו ג'בל עורך אקטואליה ברדיו אלשמס בראיון: "הדרוזים בישראל סתם נכנסו להיסטריה, יש לדרוזים בסוריה יכולת מלאה להגן על עצמם, שמענו את מנהיגי הדרוזים בישראל שקוראים לצבא להתערב, אני אישית שוחחתי עם המנהיגים הדרוזים בסוריה והם לא מעוניינים בשו"א שישראל תתערב להם בשום צורה שהיא".
בחב"ד מציינים את יום ג' תמוז- איש חב"ד הרב אברהם קנלסקי בראיון: מעלה קטעים מכתביו של הרבי, ומנסה לפצח את סודו של המנהיג שהותיר את חותמו שנים רבות אחרי פטירתו.
הזמר והיוצר אבי פיאמנטה בראיון: "ג' תמוז זהו יום העלמות הרבי, ממתי התחילו לשיר 'יחי אדוננו' ומה בדיוק עומד מאחורי זה?
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-8030-016 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.