רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביוני 2015

מדוע מאוהב הרבי מבעלזא בגרבוזים חצרונים קוטלרים ובוזי הרצוג?


כבוד הרב חיים שאולזון שליט"א
אכתוב כאן ביקורת שאני שומע זה זמן רב מחברי הנמנים ונקראים "חסידי בעלזא"
נתמקד בדעה הפוליטית של האדמו"ר שלנו.
גלוי וידוע לכל שהאדמו"ר שלנו נמצא באגף השמאלי של הפוליטיקה הישראלית. דעה זו כשלעצמה היה לה מקום של כבוד לפני כשני עשורים. כשהרבה מבני עמנו השמיעו קול של שלום ואמרו די למלחמה.
אך ראה זה פלא. החלום פג. עברו עלינו שני עשורים של אין ספור אינתיפאדות. פיגועים מטורפים (כן. גם בת לחסיד בעלזא נרצחה ל"ע). רציחות וחטיפות. עשרות אלפי טילים נורו על מרכזי הערים. וכל זה למרות שידינו היתה מושטת לשלום. והיו כאן ראשי ממשלות כרבין. ופרס. וברק. ושרון. שהיו מוכנים לוותר על הכל ולסכן ולאתגר את כל עם ישראל.
הציבור בישראל שראה את האסון התפכח מחלומות השווא של השמאל. ובחר פעם אחר פעם במחנה הלאומי ע"מ להתפטר אחת ולתמיד מהאנשים המסכנים את קיום המדינה.
הציבור ראה והפנים את השם הרע שמוציאים אנשי השמאל על עם ישראל. הן בארץ ישראל והן בעולם כולו.
עם ישראל ראה את מעללי התקשורת השמאלנית ואת שנאתם היוקדת לכל סממן של יהדות.
מיליוני אנשים הגיעו לקלפי בבחירות בשביל להדיח ולהוקיע ולתת מכת מחץ למחנה הציוני ולניצב בראשו.
"רק האדמו"ר שלנו" חושב הפוך מההגיון הבריא. והיפך שכל הישר. הוא לא מסוגל להפנים. לא מסוגל להודות בטעותו. לא רואה מציאות הטופחת בפנים. טומן את ראשו באדמה כבת יענה. והכל כי אין זה לפי כבודו לשנות את דעתו. דעה מסולפת כדעתם של יוסי שריד ויוסי ביילין ועוד אנשים שפלים שהציבור מזמן הוקיע ופלט מתוכו.
רק האדמו"ר שלנו אינו בוש מלהפגש ולכבד במשך שעה ארוכה. את בוז'י. אותו איש דל השכל. אשר ראה כל עם ישראל את דלות שכלו. אותו אפשר לכבד יותר מהאדמור ממכנובקא שביזה אותו לעיני כולם. (כן. כל החסידים ראו על מסכי ענק את הקושי הגדול שלו להתגבר ולכבדו)
רק האדמו"ר שלנו לא היה בוש לכבד את יצחק רבין ולהפגש עמו בשמחת הקר"ש לינען לעיני כל החסידים. רבין שהיה חתום על אחד ההסכמים המסוכנים ביותר שהיו למדינה מאז כינונה. כמו"כ כיבד מאד את בעל החלומות שמעון פרס שהיה ללעג וקלס בעני כולם.
לא נשאר לנו אלא להביע את הכאב של החסידים על שהולכים מן הפח אל הפחת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.