רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביוני 2015

המחבלים ואנשי הפלס במתקפה רחבה - דרעי ומשרד הכלכלה על הכוונת

מאת ירושלמי

אם היה נדמה למישהו שלאחר שגזירת הגיוס יורדת כנראה מעל הפרק יירגעו הרוחות, ואנשי הפלס יתעסקו בהתחממות העולם, מתברר שהם לא נחים לרגע והחליטו לטפל עכשיו בכל נושא הלימודים האקדמאיים ומרכזי התעסוקה.

מרכזי התעסוקה כיוון ומרכז הכוון נשלטים על ידי משרד הכלכלה ומנוהלים על ידי קרן קמח. הם הקומו בתקופת בנט, ומיועדים להוצאת אברכים מהכוללים ולישלובם בעבודה.

המתקפה כרגע מכוונת לשני מטרות. א' לא לרדת מעל הסדר יומי (כאשר נושא הגיוס כבר לא כ"כ רלוונטי) וב' רמזים עבים לדרעי שאל יחשוב שבתקופתו במשרד הכלכלה יוכל לעשות מה שהוא רוצה. הוא יהי' חייב להתחשב גם בהם.

המחבלים לא מעוניינים לחשוב על הבעיות האמיתיות של הציבור. מבחינתם ראש הקיר, עוני וכו' העיקר מלחמה בכל.

בשיחה עם מחבל מוצהר, התופעה שעכשיו לפתע מותר תארים לימודים ואקדמאיה מה שהיה בשולי המחנה, נהפך למרכז המחנה זה לא נאפשר חלילה וחלילה. 
המלחמה שלנו תהי' בכל הגופים, בכל הקרנות שממננות את הלימודים הללו ומאפשרות למכללות ולאוניברסטאות בפיתויים לבוא ללמוד אצלם תוך כדי פריצות וערבוביה נוראית.

לטענת אנשי הפלס הממשלה הולכת להקים מרכזים נוספים בשם "מעשה והלכה" שכל מטרתם תהי' ממש "ריקון הבריכה", בתקציבים ענקיים שכל המטרה היא פיתויי אברכים תמימים לעזוב את הלימודים התורניים ולצאת ללימודים ולעבודה. 

אנשי אוירבאך ושערי חסד לא ישניים בימים האחרונים וקודחים במוחם מערכת חדשה שלא תרד מהסדר היומי בחודשים הקרובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.