רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

׳הפרלמנט׳ עם העיתונאים שמעון ליברטי, מענדי גרוזמן, אלי ביתאן ואבי שיף מסכמים את מה שמעניין השבוע. והערב: מה קורה מאחרי הקלעים ביסודות? וממה נובעים הפילוגים בעולם הישיבות? האם  נרגעו הרוחות ביהדות התורה? מערכת המשפט הישראלית קורסת? וסערת התואר השני.
העיתונאי שלומי קוק בראיון: "הערב חזרתי מכינוס של נציגי הדתות השונות בקזחסטן שם השתתפו גם בכירים במדינות שאין להם יחסים עם ישראל, הרב יצחק יוסף היה נציג ישראל ובמקום נכחו מזכ"ל האו"ם מלך ירדן ועוד. מה היתה הצביעות בדבריו של נציג איראן? מה המילה שהוזכרה כל הזמן? מי התרגש מנאומו של הרב הראשי?מתי הרגיש ככבשה בין שבעים זאבים? מהי מדינת קזחסטן, היכן בדיוק היה הכינוס, ואיזה ציוד חדיש היה לאנשי האבטחה?
איש התקשורת שמואל בן עטר מותיקי תלמידיו של הגר"ד בצרי בראיון: "בנו של הרב אמר לי אמש שיתכן והטיפול בדיבוק יועבר למקובלים בישיבה, לא מבין מדוע אנשים טוענים שזה לא נכון, אמנם יש הבדל בין שיגעון לדיבוק וזה רק המקובלים יודעים, לא מבין רבנים שהביעו בעבר זילזול ביהודי קדוש כמו הרב בצרי. משחזר את המקרה המפורסם אז היה נוכח בחדר,על הפחד העצום". ואיך הדיבוק היה יכול לגרום בדבריו נזק לשאר האנשים בחדר? ומתי שלח אישה בשקט למקובלים לאחר שקיבל טלפון בשידור?
ר' אפרים הולצברג איש הרובע היהודי בראיון: "נציגי העירייה לא מודעים למה שקורה בעיר, הם דואגים רק לענינים שלהם!  מתכננים לחסום את כביש הגישה לרובע היהודי ולכותל למשך שנתיים וחצי! רוצים ליפות את רחוב הפטריארך הארמני על חשבון תושבי הרובע והמתפללים בכותל! אם מישהו יצטרך אמבולנס עדיף כבר שיזמין זק"א, הכל יהיה חסום!". ומדוע טדי קולק זעם על שר הדתות שביטל בעבר תוכנית דומה?
סערת תחקיר הערוץ הראשון-ח"מ עיריית ביתר עילית ר' אורי הולצמן בראיון: "לאחר תחקיר כזה מזעזע, במקום להוציא תגובה עניינית על הפשע שמוסד מירושלים התיישב בשטח של העירייה, גלסנר דובר העירייה מוציא תגובה לקונית שהעסקים נבנו ב'שטח עם חלל', התקשורת החרדית סותמת את פינו וממלא את פיה מים".
הרב יוסף אליהו בנו של הראשל"צ הרב מרדכי אליהו זצ"ל בראיון: מעלה זכרונות מאביו.
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-235-3683 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.