רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם

אחד מגדולי המקובלים בדורינו שליט"א בהתבטאות נדירה: "אני מבטיח בכל לשון של הבטחה, שהשנה לא יצומו לא בי"ז בתמוז, ולא בתשעה באב, ובמקום הצום יערכו סעודות גדולות ומפוארות.."
--------------------
ב.ד.ה. רב ביהמ"ד אהבת חסד בב“ב הגאון רבי יצחק אדלר זצ"ל
--------------------
עכשיו זה רשמי: החרדים עניים יותר!
בדו"ח שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטסיטיקה מעלה נתונים עגומים במיוחד על מצבם הכלכלי של רבים מאזרחי ישראל ובפרט במגזר החרדי והערבי, הסקר החברתי נערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדי שנה מאז 2002, ומספק מידע על האוכלוסייה בישראל במגוון תחומים כגון תעסוקה, מצב כלכלי, מידת דתיות, בריאות, השכלה, דיור, ועוד..
--------------------
קול הנייעס: - הישוב החרדי בלונדון מתרחב - העסקן  הרב אשר גראד  פעל  בשיתוף פעולה עם ראשי הקהילה המוסלמית   לקנות יחידת קרקע מאוד בזול לטובת הציבור, הקהילה המוסלמית  גם  במצוקת דיור,  ההסכם  בין  הרב  אשר גראד לקהילה המוסלמית שרק קניית וקבלת השטח תהיה משותפת אבל המגורים יהיה הפרדה בין היהודים והמוסלמים,  שבוע שעבר נפגשו  נציגים ערבים עם רבנים ודנו בנושא
--------------------
ידיעות אחרונות- ‏אחרי שהכפר הספרדי "מוות ליהודים" שינה את שמו ל"גבעת היהודים", עכשיו הוא גם חותם על ברית ערים תאומות עם כפר-ורדים
 --------------------
המועצת תתכנס ביום שלישי ב-16:00 בוועד הפועל של אגו"י, רח' שומר הכותל בירושלים.
 --------------------
יאיר שרקי מ'ערוץ 2' בטוויטר: מועצת הרבנות האריכה ב-5 שנים את כהונת הרב ריסקין, תוך שהיא "מביעה מורת רוח מעמדותיו ההלכתיות".
 --------------------
'ערוץ 2': שביתת פתע ברכבת ישראל. ייתכנו עיכובים ברחבי הארץ.
 --------------------
איתמר בן גביר ליוסי בן עטר ב'גלי ישראל': "דב הלברטל מסייע לחמאס. לא מייצג איש ולא בטוח שאפילו את עצמו. לא רוצה לייצג אותו בתביעה נגד ידידיה מאיר אפילו תמורת הון".
 --------------------
ברוך דיין האמת: בביה"ח 'תל השומר' נפטר הגאון רבי יצחק אדלר זצ"ל רב ביה"כ 'אהבת חסד' בב"ב. בנו החתן צפוי להתחתן בעוד חודש.
 --------------------
'כיכר': הכניסה לעיר חדרה דרך כביש 4 תקרא על שמו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.
 --------------------
אליוביץ ב'רוטרניק': אלמונים הציתו הלילה אמבולנס של 'הצלה אוקראינה' השייך ליהודי המקום. מהממצאים בזירה נראה שהמטרה אנטישמית
 --------------------
מוקד זק"א: ירושלים בדרך חברון חיילת שנפגעה קשה מדקירות, ככה"נ על רקע לאומני.
 --------------------
דב הלברטל בראיון ליוסי בן עטר ב"גלי ישראל": "אני שוקל לתבוע את ידידיה מאיר על המאמר שכתב נגדי בעיתון בשבע". וכמו כן: מדוע הוא מזמין את איתמר בן גביר להשתתף במשט לעזה?

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
בהמשך לפיגוע הדקירה במעבר רחל - איתן בריל מתנדב איחוד הצלה סיפר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "כשהגעתי למקום היא הייתה בהכרה מלאה לאחר שנדקרה בפלג גופה העליון, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, נסיבות המקרה בבדיקה של כוחות הביטחון ובשלב זה מסתמן כי מדובר בפיגוע דקירה, מדובר במעבר 300 בסמוך לקבר רחל ממנו יוצאים ונכנסים הפלסטינים לבית לחם, הכניסה לקבר רחל אמנו מתאפשרת כרגיל".
 --------------------
כתב ידיעות אחרונות עקיבא נוביק מונה לכתב ערוץ 10 בכנסת. ספי עובדיה מגל”צ מונה לכתב הפוליטי של ערוץ 10.
 --------------------
מקורבי השר חיים כץ לקראת ההצבעה: גם אם לא יהיה לו קיזוז, וגם אם מתווה הגז יפול, וגם אם המתווה היה מאפשר הסכם שלום אזורי - כץ לא יצביע היום על מתווה הגז.
 --------------------
'יתד נאמן': 12.000 איש חתמו בירושלים נגד תוכנית ה'ספורטק' שתעלה מחר לאישור במועצת העיר. ניר ברקת סיכם עם הנציגים החרדים שזה לא יובא לאישור ללא הידברות ובניגוד לסיכום מעלה זאת מחר.
 --------------------
המשט לעזה: חיל הים השתלט על על הספינה 'מריאן'. תהליך ההשתלטות היה קצר וללא נפגעים. נתניהו בתגובה: "יש במשט הזה מפגן של צביעות ושקרים שמסייע לחמאס". הספינה תגיע לנמל אשדוד עוד 12 שעות.
 --------------------
תחקיר 'מרכז העניינים' חושף: 70% מהעמותות שנדרשו השנה לעבור בדיקת עומק הן עמותות חסד ותורה של חרדים ודתיים. רק 30% עמותות בעל אופי חילוני. האפליה הקשה הזו לא נודעה כשהכינו את ההסכמים הקואליציוניים.
 --------------------
לאור ההתנגדות של 'כולנו', ההצבעה על חוק ההונאה בכשרות של יהדוה"ת וש"ס נדחתה.
 --------------------
גורם בש"ס ל'וואלה' על דחיית חוק הכשרות: "אם יפריעו לנו, אנחנו נפריע להצעות שלהם בעתיד. בקרוב כחלון יבין שזה לא משהו שכדאי להילחם עליו".
 --------------------
יו"ר סיעת 'כולנו' רועי פולקמן לשיף ב'בחדרי': "אמרתי בצורה ברורה לש"ס שהחוק יעבור, אבל מבקש שישבו איתנו כדי שנוכל לחיות עם נוסח החוק. בסך הכל ביקשנו לא להתנהג בבריונות ובזלזול".
 --------------------
ברוך קרא חושף ב'ערוץ 10': מח"ש פתחו בבדיקה נגד ראש יאח"ה אפרים ברכה.
 --------------------
יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ב'קול חי': "לא ברור כיצד ישראל ביתנו תצביע הנושא הגז. מחכה לליברמן שישוב מחו"ל, הוא טרם החליט, ונעשה הכל לשכנע אותו להצטרף לאופוזיציה ולהפיל את היוזמה".
 --------------------
כל צוות תחנת הרדיו "קול חי" יוצאים מחר לטיול. לעובדים נמסר כי "מסלול הטיול - סודי".
 --------------------
הותר לפרסום: שני חיילי צה"ל נפצעו קשה לאחר שנכוו מחומר דליק בבסיס בדרום.
 --------------------
 מהדורת 12 ב'קול החרדי': חשיפת המערכת על המשבר בקואליציה וסערת חוק הכשרות - ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ בראיון: "אין פה מה לתווך בין ש"ס ל'כולנו', זה מופיע בהסכם הקואליציוני וצריך לקיים מה שכתוב. 'כולנו' הגיעו לפוליטיקה לטפל בנושא הכלכלי ולא בדת ומדינה. אם לא נצליח לשכנע אותם, זה יעלה להצבעה".
איציק סודרי ששימש כחבר בצוות המו"מ של ש"ס בראיון: "לאורך כל המו"מ הקואליציוני דנו בנושא הזה והוחלט לבצע תיקון לחוק, המעניק סמכויות רק לרבנות לאשר כשרות. הסעיף נכתב בקווי היסוד של הממשלה, מי שג'נטלמן מכבד על מה שחתם, אחרת לא יכבדו מה שהוא דורש".
מני גירא: חו״ד של היועץ המשפטי בכנסת מאפשרת לכלל הח״כים להצביע מחר בעניין הגז, גם מי שבניגוד עניינים.
מתח בבית החולים בצריפין. דיווחים לא רשמיים כי האסיר חאדר עדנאן מת לאחר ששבת רעב. עשרות הגיעו למקום. מוקדם יותר הג'יאהד איים: אם ימות, נפתח באש על ישראל זאת בנוסף לאיום על עצירת המשט הנמצא במרחק 15 שעות מעזה.
פראמדיק מד"א שנסע באמבולנס ׳שלום גליל׳ בראיון: "תוך כדי נסיעה איטית בכביש, חטפתי צרור יריות. הקליעים פגעו בכסא שלידי, למזלי אשתי לא הצטרפה לנסיעה. היריות עברו מימיני ומשמאלי, הרגשתי מוקף במלאכים. לפני 20 שנה בוצע הירי האחרון לעבר אמבולנס. מחר אברך בביהכנ"ס 'הגומל". 
 --------------------
 מהדורת חצות בסקופים:
• סערת חוק הכשרות של ש״ס, ח״כ רועי פולקמן ממפלגת כולנו בראיון: הבטיחו לנו בש״ס לדבר איתנו ולהגיע להסכמות בנושא החוק, מסיבה שאינה ברורה זה לא קרה.
• הקצין שסיבך את הרב פינטו מסתבך בעצמו, אהרון רבינוביץ מאתר ׳כיכר השבת׳: יתכן וחקירתו של אפרים ברכה תשפיע על התיק נגד הרב פינטו.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישי כהן, ישראל כהן, איתי גדסי ויקי אדמקר: האם חוק הכשרות יאסור להציב תמונת רב במסעדה ללא תעודת כשרות? מסעדות של העדה החרדית יצטרכו תעודות של הרבנות?
• מעצר תלמיד הישיבה בעיצומה של השבת באשדוד, העסקן אלעזר הנפלינג: מאשימים אותו בתקיפה בחסימת כביש, אלו דברים שלא היו, הוא ביקש לצעוד רגלית לתחנת המשטרה הסמוכה אך השוטרים התעקשו להעלותו לניידת בשבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.