רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 ביוני 2015

ניסים זאב ל'סרוגים': "מודה לבורא עולם שאני לא בחבורה של דרעי"

חבר הכנסת לשעבר, ניסים זאב, מתייחס לפעילותו הרבה למען יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי, ומבהיר כי אין לא כל כוונה להצטרף למפלגה

בשיחה ל'סרוגים' אמר זאב: "מה פתאום? אני לא חושב על פוליטיקה עכשיו. אני בימים אלה ממש עסוק. אין לי דקה פנויה. שבח לבורא עולם שאני לא בפוליטיקה. להיות בחבורה של דרעי (אריה דרעי; ג"ע) זה קטסטרופה".
זאב מתייחס גם לדחיקתו ממפלגת ש"ס בבחירות האחרונות: "ברוך ה' שאני לא איתו. אני לא יודע אם אני אחזור לפוליטיקה. אני אומר לך את האמת. אני לא יודע אם אני רוצה את זה. ברוך ה' יש לי את ההיסטוריה שלי, אני כל החיים שלי עסקתי בחינוך. בתרבות. מה שבניתי פה זה דבר שאין לו אח ורע בקהילה החרדית. אז מה יש לי לחפש בפוליטיקה? את אחמד טיבי, וזועבי וכל ההבל הזה?".
זאב מותח ביקורת גם על הדרך בה מתנהלת מפלגת ש"ס: "אם יש לך אתגרים ואתה שותף בעשייה ויש לך עמדה ודעה אז שייך להיות שותף. אבל אם יש לך בית בית דיקטטור אז אין מה לעשות בפוליטיקה. מה אני עלה תאנה של מישהו? למה הוא יכול בכלל להכנס לנעליים שלי? במה הוא יכול להתקרב אליי בכלל?".
זאב שב ומדגיש כי לפעילות שלו למען אלי ישי אין קשר לפוליטיקה: "אני עוזר לאלי ישי רק בדבר אחד – בחובות שלו. אין קשר לפוליטיקה. אני עושה איתו חסד לסגור את כל החובות שיש לו. כמה שאני יכול אני אתמוך בו. אסור שהאיש הזה ייפול. אבל אין קשר לפוליטיקה".
על היהדות החרדית הספרדית אומר זאב כי אין כיום מי שינהיג אותה: "אני לא רואה שיש ליהדות הספרדית מנהיג שיכול להנהיג אותה. ש"ס מייצגת את היהדות החרדית הספרדית, אבל אריה דרעי לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.