רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

חיים גריידינגר ׳מעריב סופהשבוע׳ בראיון: "אפליקציית ווטסאפ נפלה כפרי בשל לחובבי הנייעס. חברי הכנסת החרדים אמנם לא שם, אבל כל הדמויות המשפיעות כמו הדוברים הבכירים מגישי המהדורות, ועוד". באיזו קבוצה חותמים על מסמך סודיות? איפה הציעו לחברים טיסה לחו"ל? על המפגשים עם דמויות מפתח בישראל. קבוצות החסד היוצאות דופן המידע הכוזב שרץ, האפשרות לקדם במהירות,ומה ההגדרה המשפטית לנכתב שם?
הזמר ישי לפידות בראיון: "ההופעה של שוואקי בארנה לא היתה מיועדת לבני תורה, אותה הביקורת על מה שהיה בכניסות אפשר להעביר על מה שקורה מחוץ לקברי צדיקים, כל אחד יודע לחפש אתה מה שהוא רוצה. האם  הזמרים היו מוכנים להתיישר ולהופיע רק בנפרד, ומה ההגדרה של ההופעות שנחשבות כמעורבות? האם הזמרים הפכו למטרה קלה? והאם יש התקרבות ביחסים של הזמרים לעסקנים שלוחמים בהם?
ג'אבר חמוד יו"ר פורום ראשי הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות בישראל בראיון: "הפגנת העדה הדרוזית שתוכננה למחר בוטלה, לפני דקות שוחחנו עם שר האוצר משה כחלון שקיבל את כל דרישותינו ובאנו להסכמות, כחובה לאומית אנו לא רוצים להכביד על הממשלה בתקופה הזו אבל זכותנו להיאבק על זכויות בסיסיות".
הרב משה בן לולו קול חי בראיון: "הנוצרים מאמינים שאם הם יתפללו על קבר דוד המשיח שלהם יגיע, החלטנו להלחם בעבודה הזרה בכל הכח!  לכן מחר נקיים עצרת תפילה גדולה בקבר דוד!". האם הם קשורים לאנשי הר הבית? מה אמר רבי דוד אבוחצירה על אמיתותו של קבר דוד, ומה דרכי ההגעה מחר לעצרת?
איציק קשקש יו"ר ועד נהגי אגד תעבורה בראיון: "למרות שצימצמנו את דרישותינו למינימום החברה עדיין לא נענית לדרישות שלנו, בעקבות כך הציבור סובל!  חסרים אלפי נהגים בתחבורה הציבורית!  על חלק מהעובדים הופעלו לחצים ואיומים לא חוקיים והם נשברו, לכן חלק קטן יעבדו מחר באלעד". באיזה ישובים ירגישו מחר את השביתה?  והאם ההסדר עם עובדי חברת "קווים" נוטע בהם תקווה?
יוסי זליקוביץ בראיון מניו יורק: "אנחנו בהלם מוחלט! רק שלשום פגשתי את הרב בנימין קליין ז"ל שהיה מזכירו של הרבי במשך עשרות שנים והבוקר הוא לא התעורר משנתו". מה אמר עליו הרבי מלובביץ', ואיזה מסרים סודיים הוא העביר מהרבי לגורמי ממשל וביון?
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 053-431-5070 מקווים כשרים.
המהדורות המרכזיות גם מכשרים 053-427-9955

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.