רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביוני 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


לא ייתכן שכל איזור קרית בעלז יהפוך החל מהשעה 1 שטח סגור. באזור יש גני ילדים בתי ספר תלמודי תורה, באזור גרות משפחות רבות מאד שלא משתייכות לחסידות בעלזא ועם כל רצונם לשמוח בשמחת חסידי בעלז משבשים להם היום את החיים. איך המשטרה מסכימה לדבר הזה? אסור לעבור על כך בשקט. אם רוצים לסגור חצי שעה לפני התחלת השמחה ואפילו שעה אפשר להבין אבל לא מהצהריים
==================
ברצוני להודות לרב דוד יוסף על דבריו אמש.
דבריו העירו והחזירו מאות קבוצות של יחד לפעילות אינטנסיבית.
דבריו הדליקו לתומכי יחד שוב את הניצוץ של דרך המפלגה תורה עם דרך ארץ.
דבריו שוב נתנו לנו תזכורת כמה מרן זיע"א חסר.
דבריו שוב הזכירו לנו שלשון הרע לא מדבר אלי.
דבריו שוב הזכירו לנו כיצד פועלת תנועה ללא מנהיג רוחני כמרן.
דבריו שוב הוכיחו וחידדו לנו שאסור לתת לילדינו לשמוע רדיו גם לא שיעורי תורה , יש רבנים ללא שליטה על פיהם ומדברים שקרים ולשון הרע שיכולים לזרוע בילדינו הרס רב ה' ירחם וישמור.
הכי חשוב דבריו מסמלים לחץ מנאמן ביתו הייי שעליו מרן אהוב עלי יותר מבני.
==================
בתגובה להשתלחות חסרת הרסן של הר' דוד יוסף נגד נאמנו של מרן זצוק"ל בנושא רשת החינוך אומרים מקורבי ישי כי המויסר הר' דוד ממשיך לבייש את אביו מרן זצוק"ל. אין מחילה לעוגמת הנפש שגרם למרן זצוק"ל בימי חייו. אדם זה אינו דוגמא אישית של רב בישראל שבכל הזדמנות מחרף ומגדף בלשון גסה ובוטה אנשים שתרמו למען עם ישראל . אם היה לומד את העובדות היה למד שבתקופת דרעי חרב הקלון הייתה מונפת על קיום רשת החינוך ולאחר תוכנית הבראה שהצליח ישי להעביר בברכתו של מרן זצוק"ל הוסר האיום והוסדר הניהול התקין. צר לנו שמי שמתקרא רב בישראל מתנהג כתגרן ואחרון העם.
==================
שלום לך טומי (מוטי) לביא. שמעתי את הראיון שלך הבוקר עם אשת חייל חרדי ואת ההשתלחויות שלך כלפיה וכלפי כל אותם חרדים שכל חטאם הוא שהתגייסו לצבא. " שוליים , חרדים חדשים, חרדי שסרח" ועוד ביטויים כגון אלו. רציתי לשאול אותך, וכי אתה הוא זה שיכול להוציא כאלו כינויי גנאי על אנשים חרדים? אתה זה הדמות שתתן מוסר ותקבע מי הוא חרדי? האמת היא שאני לא מכיר אותך , פתחתי את האתר של הרדיו שבו אתה משדר כדי לקרוא עליך מי אתה , ושם בגאוה נכתב שכבר בגיל 20 היית משדר בתוכניות רדיו. כן כן, כבר בגיל 20 גיל שבו רוב רובם של החרדים המתגייסים עדין יושב בישיבה ולומד תורה, אתה כבר היית מחוץ לעולם זה. נראה לי שזו הגדרה יותר מתאימה למושג שוליים. המשכתי לקרוא: "מבעלי אתר האינטרנט ככר השבת". מה אומר, ממש גאוותה של כל אמא יהודיה. כל הרבנים אסרו מדיה זאת אבל אתה אחד מבעלי אתר שפונה לציבור החרדי. ואתה הוא זה שתקרא לחרדי שמתגייס חרדי חדש? אבל האמת, לא אתפלא, בנ"א שאין לו מעט כבוד לזולת ומסוגל לקרוא לאתיופי "בהמה על שתים" יכול גם לקרוא לחרדי שהתגייס חרדי סרוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.