רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביוני 2015

דוד לאו מפיל את כל התיק של הבשר על היועץ המשפטי

מאת איש הרבנות הראשית

הוא מומחה כך אומרים כל מכריו של בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו מומחה למה אני שואל? והם עונים להפיל הכל על אחרים. כולם יודעים במסדרונות 'בית יהב' (משכנה של הרבנות הראשית לישראל) שהזהירו את בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו שהרפורמה שהוא רוצה להוביל בשחיטה תפגע במערכות הכשרות, בשוחטים, בכשרות ולבסוף גם בצרכנים אך הוא התעקש.
כמעט מהיום הראשון שהוא הגיע לבנין בית יהב הוא היה חדור ברוח לחימה אני ישנה את הרבנות. לבסוף לאחר שמהפכת הכשרות שלו יצאה לדרך הוא נבהל מהעליהום ואז הוא רץ לספר לכולם זה לא אני, זה היועץ המשפטי. גם עכשיו הוא לא חוזר בו מכל מהפכת הכשרות אלא רק בחלקים קטנים ממנה. בעתיד נחשוף את "המהפכה" כולה והנזק שהיא תגרום לציבור החרדי. בבנין הרבנות שואלים כולם מה ההבדל בינו לבין הרב דוד סתיו מרבני צהר?
גם אתר כיכר השבת שמפרגן לבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל להשמיע את "רעיונותיו" לפרשת השבוע כתב: "הרב לאו שהביע תמיכה בנהלים החדשים החליט לשנות חלק מהם כנראה לאור ההתנגדות הגורפת של הבד"צים כמו גם של גדולי ישראל. אלא שההבנות התפוצצו לאור עמדת היועץ המשפטי של הרבנות. 
היום שלח הרב לאו מכתב בו הסביר את הצורך בנהלים החדשים, נימק מדוע החליט לחזור בו מחלק מהנהלים, מאשים את היועץ המשפטי בכך שמסרב לשינוי ומפיל את האשמה על המערכת המשפטית שבגינה השוחטים לא יוצאים לחו"ל מה שמבטיח מחסור חמור בבשר לחג".
צרכני המהדרין שואלים אם בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו אוכל רבנות מדוע הוא מחייב אותנו לאכול רבנות או לשלם מחיר מופקע על בשר למהדרין?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.