רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 ביוני 2015

מחר בבוקר הם קמים מהשבעה ושלושת היתומים עוד לא יודעים אם יש להם היכן לגור...

ברוך דיין האמת... שלוש מילים שמקפלות בתוכם, שכול, יתמות, יגון, כאב וצער. הזדעזענו כששמענו את הבשורה הנוראה שכ"כ חששנו הימנה - ר' משה ארליך ז"ל בנו של המשורר הנודע ר' יו"ט ארליך ז"ל נפטר... ניסינו לברוח אבל הרגע הקשה הגיע! הוא כאן! וההרגשה הכי קשה, שאין לנו מה לעשות כי מי יכול לנחם, לחזק במצב כזה, לעודד יתומים שלפני שנתיים התייתמו מאמם ועכשיו כשאבא שלהם נפטר, נשארו לבד... רק בעל הישועות ובעל הנחמות הוא יכול להמציא להם מזור ונחמה...

אבל זה לא נכון!!! יש מה לעשות וחובה עלינו לעשות!!! נשארו 3 יתומים שאין להם לא אב ולא אם ולא בית!!! העתיד לוטה בערפל, כואב, כאב קשה מנשוא, מי מסוגל לחשוב על המחר?! אם לנו קשה מה יגידו הם? שלושת היתומים הטריים, להם עוד יותר קשה, הם מתמודדים עם שכול ויתמות... אבל גם הבית שלהם מתנדנד, כרגע לא בטוח שיהיה כסף להמשיך לשלם שכירות, וחשמל , ומים, וארנונה ומי מדבר על כל ההוצאות השוטפות היומיומיות.

אחים יקרים!
הצבנו לעצמינו מטרה לגייס 70 אלף ש"ח לפחות עבור הוצאות השכירות, ארנונה, מים וחשמל לשנה הקרובה.
היינו צריכים לעבור מדלת לדלת ולגייס עבורם כסף, לעמוד בכל קרן רחוב ולהתרים אנשים אבל איננו יכולים לעשות זאת. לפחות באו נתרום ככל יכולתינו בלינק המצורף:

הושיטו יד ותרמו עבור קורת גג בשבילם ושתפו הלאה בין חבריכם, בכל קבוצות הוואטסאפ, בפייסבוק, ובכל מקום בו נמצאים יהודים עם לב חם ורגיש. אין מצב שלא נצליח לספק להם צורך בסיסי זה. ובשם ה' - אבי היתומים - נעשה ונצליח!!!

ניתן גם לפנות לכתובת מייל 7656562@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.