רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


מי האמין ומי פילל!
בביהמ"ד תולדות אהרן קבעו סעודת מצוה ביום היא"צ של חבר כנסת מטעם אגודת ישראל הציונית ר' מוניע שפירא ז"ל, והוזמן לשאת דברים לזכרו חתנו הנגיד הר"ר אברהם שלמה איינהורן.
------------------
כותב חסיד ויזשניץ;
משלחת בשליחות האדמו״ר מצאנז קלויזנבארג הגיע אמש להרב אב״ד וויזניץ וומס״ב שבאם לא יבטלו הקבל״פ להאדמו״ר מצאנז, אז האדמו״ר מב״פ לא יוכל לבוא לנחם, אז ענה הרה״צ ר׳ יצחק יוחנן - אב״ד וויזניץ וומס״ב - אונז וועלן זיך מוזן טרייסטן אן דעם...
------------------
ח"כ אורן חזן הודיע בעמוד הפייסבוק שלו כי בניגוד להצהרתו הוא אינו מתכוון לעבור בדיקת פוליגרף. "לא אעשה בדיקה בכל פעם שמישהו פוגע בשני הטוב", כתב חזן. לאחר פרסום תחקיר חדשות 2 הצהיר הח"כ כי יעבור בדיקת פוליגרף להוכיח את חפותו.
------------------
מוטק'ה בלוי ב'קול חי' על הקליפ החדש "רבינו נחמן בן פיגא" של ליפא שמעלצר: ״מטורף שנראה כמשתמש בחומרים קשים ויש להחרימו״.
 ------------------
הרב ניר בן ארצי בשיעורו אמש בקרית ים: "ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות, לחפור ולחפור. סוריה זה אותיות 'הרס', תיהרס מיום ליום עד שתימחק. דאע"ש עושה עבודה יפה מאוד, הקב"ה נתן לעולם את דאע"ש, מהרע - יוצא טוב - דאע"ש מחזירים את העולם בתשובה בדרך שלהם. נסראללה וחיזבאללה נהרסים מיום ליום, נהרגים להם אלפים והתחמושת מתרוקנת. תורכיה מוקפת בדאע"ש וארדואן מפחד שיהרגו אותו".
 ------------------
 ויסברג ב'בחדרי': הגבאי של סאטמר, ר' מוישה פרידמן שנמצא בישראל, השיג הסכם על הוספת 14 נציגים חדשים להנהלת 'העדה החרדית'.
 ------------------
'גלובס': נתניהו בוחן אפשרות שלפיה ערוץ 2 וחדשות 2 יפוצלו כבר בחודשים הקרובים לשני ערוצים ברישיונות.
 ------------------
'כלכליסט': רבנים, מקובלים, מוהלים, חזנים ובד"צים יחלו לשלם מס הכנסה על עריכת חופות, בריתות, תפילות, הילולות, תיקונים, מתן ברכות, קמיעות ומים קדושים.
 ------------------
 רוט ב'חרדים 10': "כוונותיו הטובות של השר אריה דרעי, המשתוקק לבצע מהפכות ושינויים בכל הקשור לשכר העובדים החרדים – אשכנזים וספרדים – נוגעות ללב. אלא שלעומד מן הצד ושומע את רצף הצהרותיו, יש תחושה שהוא קצת נאיבי".
 ------------------
המבשר המודיע והפלס מפרסמים היום את מכתבם החריף של רבני ואדמור"י העיר אשדוד, האוסרים את הקניות ב"ביג".
 ------------------
'הפלג הירושלמי' לקראת פילוג? ישראל כהן חושף ב'כיכר': ביקורת פנימית וחילוקי דעות חריפים בין עסקני 'הפלג' על פעילות "קו ההטרדות", רבנים מאיימים לצאת במכתב נגד הקו.
 ------------------
'בחדרי': החרם על 'קניון ביג' באשדוד: הגר"מ שטרנבוך בפסק נחרץ בתשובה לשאלת איל הון בארה"ב: "תמכור את המניות בחברה".
 ------------------
מנכ"ל אורנג' העולמית שינחת מחר בארץ ייפגש עם ראש הממשלה נתניהו וסגנית השר חוטובלי.
 ------------------
'בחדרי': הגרש"ב גנוט מאלעד קובע: "הדיבוק היא אשה שצריכה טיפול פסיכיאטרי. ה'מקובלים' שמטפלים בה אינם יודעים בין ימינם לשמאלם".
 ------------------
מני גירא ב'קול חי': סקר כהלכה של ד"ר רון קדם מגלה: 75% מהנשים ו-46% מהגברים החרדים עובדים. חצי מהמגזר עד 8,000 שקל. רבע מהמגזר עד 12 אלף. אחוז אחד מרוויח יותר מ-20,000 שקל, כמחציתם במשרות תורניות.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
 מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא חושף: ״הקשר החרדי לפרשייה הפלילית שהפכה את עולם העברייני בישראל, 512 - תלמיד ישיבת 'נתיבות עולם', חשוד כמעורב באחת מפרשיות הרצח, שוחרר היום למעצר בית בישיבה. הבחור מאורס ובישיבה מספרים כי למרות שמועות שהכלה סוכנת משטרתית, בהכרעת מרן הגראי"ל שטיינמן החתונה תתקיים כמתוכנן״.
הזמר ליפא שמלצער בראיון על סערת ׳רבי נחמן׳: ״אם יש כ"כ הרבה התנגדויות לשיר, סימן שזה שיר טוב. מי שלא רוצה שלא ישמע. השיר יצא לאינטרנט שנאסר ע"י הרבנים ומי שנכנס לשם למרות האיסור, עדיף שישמע את רבי נחמן מאשר דברים אסורים״.
החרם באשדוד יוצא לדרך - העיתונאי ישראל אוחיון בראיון: "ניסו ללכת בטוב, עכשיו מתחילים בחרם. החליטו לבצע לאט ולא למוטט הכל מיד. חברת 'מגדל' הראשונה. זה נזק של מיליונים, יש להם גם לקוחות וגם משקיעים חרדים. מארגני החרם הכינו חוברת עם מסרים איך לנהל את המאבק".
פרשת הישיבה ביסודות - מוטי סגל 'קוקר' בראיון: "יש מתיחות אבל הפילוג בהסכמה וללא מריבות. מדובר בישיבה עם מאות בחורים. כרגע עוזבים מיידית 60 תלמידים ובעקבות הפילוג, בחורים נוספים רוצים לעבור".
הרב משה שלזינגר יו"ר 'פרי חיים' בראיון: "קיבלתי היום אות הנשיא. למרות שאני חרדי - 30% מהקהל שפונים אליי לא שומר תורה ומצוות. גם לאנשים לא יהודים עזרתי".
 ------------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
 הקושי לתפקד בקואליציה!
• מגיש המהדורה המרכזית ב׳קול ברמה׳ משה גלסנר: דרעי עושה את הכל ע״מ לשלב את ליברמן בממשלה וזו אופציה עדיפה על הרצוג מבחינתו. בנט מקפיד לקיים את ההסכמים עם החרדים אסטרטגית משום שהוא חושש מהיום שרה״מ יצרף את הרצוג.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים איתי גדסי, משה ויסברג, ישראל כהן: מה גורם לנשיא ריבלין להתבטאויות קשות? מתי תוכרע סוגית ההקצאות בעי׳ ב״ב? ועל הפילוג בישיבה הספרדית ביסודות.
• הרב דב פוברסקי תוקף בראיון בעקבות דבריו של הנשיא ריבלין: הוא מתאים להיות נשיא של ערביי ישראל ולא לייצג חרדים. הוא פולט את כל מה שהוא חושב.
• יו״ר ש״ס בחדרה בועז ביטון מסביר בראיון מדוע חזרו לקואליציה לאחר שפרשו על חילולי שבת: סוכם על פורום שיתכנס על כל בעיה שתתעורר.
• הרה״ר לקזחסטן ישעיה כהן בראיון על הכינוס במדינה: אפילו הנשיא התרגש מנאומו של הגר״י יוסף שטרח לבוא במיוחד ואף ציטט אותו לאחמ״כ.
• המטה החרדי הליכוד נגד עמדת ראה״מ; יעקב וידר ח״מ הליכוד בראיון: אנחנו סבורים שיש להשאיר את שיטת הפריימריז כמו שהיום ולא שחברי המרכז יבחרו. השיטה החדשה תרחיק חרדים פוטנציאלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.