רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביוני 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

חילופי דברים קשים בכנסת-ח"כ באסל גאטס בראיון סוער: "כשיש 2 מיליון תושבים שחיים במצור ותחת כיבוש, הצעד ההכרחי הוא החרמת מדינת ישראל ונקיטת צעדים חריפים". האם גם תושבי ישראל צריכים להחרים את העבודה הערבית? האם גם פה צריך להפסיק לקבל אותם לעבודה? מה דעתם של החכי"ם הערבים על סערת אורן חזן?האם התקשורת מסמנת אותן, והאם יתמכו במקרה שיופעלו סנקציות נגדו?
יוסי רפאלי חושף בראיון: "היום הועברה פנייה לחצרו של המקובל הגר"ד בצרי בענין האישה שנכנס בה דיבוק, יתכן ובימים הקרובים יערך תיקון מיוחד להוצאתו! משחזר את הוצאת הדיבוק לפני מס' שנים בירושלים שם היה נוכח ביחד עם אביו: על הפחד הדרמה, וחרושת השמועות. ומה עם אלו שמסרבים להאמין באמיתות הענין?
תחקיר הערוץ הראשון חושף כי הוקצה שטח למוסד חינוכי בביתר עילית אך בפועל במקום הוקם בית עסק-חבר מועצת עיריית ביתר עילית ר' אורי הולצמן ויצחק בצון מחדשות ביתר עילית בראיון משותף: הולצמן חושף: "מדובר במוסד לילדים עם מוגבלויות, ראש העיר איבד חמלה כלפי התושבים".
מורן בר נתן בראיון: "אני מאושפז מזה מספר שבועות בבית החולים לאחר שנשפך עלי סנט מוריץ במפעל בו אני עובד, אמש הופצה הודעה ברשת בענייני כך שיצא שבשעת לילה קיבלתי מאות הודעות שאיחלו לי רפואה שלימה, בחורים מישיבה בבני ברק הגיעו לכאן כדי לשמח אותי, אני עד עכשיו מתרגש ומלא צמרמורות שמאות אנשים שלא מכירים אותי הקדישו לי דקה ונתנו לי המון כח, אני גאה בציבור החרדי".
יעקב וידר יו"ר 'המטה החרדי בליכוד' בראיון: "בנאום היום במרכז הליכוד הדגשתי שאנחנו בעד להשאיר את הכח בידי חברי הליכוד. הבהרתי שאם משטרת ישראל לא תטפל בקמפיין החרדקים, אנחנו נדאג לזה בעצמנו!". והאם נתניהו יפסיד בהצבעה בשבוע הבא?
יועץ התקשורת וחבר מועצת השומרון מוטי עובדיה בראיון: "מי שעושה הכי הרבה נזק לאורן חזן, זה אורן חזן!" הפרובקוציות שחולל בתקשורת והסטיגמה של פרובקטור שהוא קיבל זה הנזק הכי גדול שנעשה לו ושעשה לעצמו, אני כיועצו הייתי מוריד אותו למחתרת מיד אחרי הבחירות".
תופעה: בחורי ישיבה בטיולים מאורגנים ל'קברי אקסטרים' הממוקמים בכפרים ערביים! יוסק'ה ברגר אחד המארגנים בראיון: "בשבוע שעבר הגענו לקבר רב אשי, טנקים ליוו אותנו מחשש לירי מלבנון! השבוע נכנס לכפר כנא, ולעוד כמה קברים". כמה מסוכן להכנס לכפר ערבי בלילה, ומה תגובת המקומיים?
הרב חיים סויסה עוזרו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל בראיון: "מחר תתקיים ההילולא המסורתית בשעה 6:30, אלפים צפויים להשתתף!". כל הפרטים, וקוים לדמותו של מרן הרב אליהו זצ"ל.
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 053-431-4440 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.