רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

ראש בראש! העיתונאים מענדי גרוזמן ושמעון ליברטי דנים בכל מה שמעניין היום. והערב: ה"מלשינון" הספרדי - למה זה נסגר? והאם המאבק בסמארטפונים כשל? הקליפ של ליפא שמלצר באמת בעייתי? ואיפה הגבול? ולמה בסערת אורן חזן יש הרבה צדקנות מזויפת?
אבי שיף ׳בחדרי׳ מציג בראיון את הסאגה שהסתיימה היום עם מינויו של אייכלר לוועדת פניות הציבור: מדוע מלכתחילה לא קיבלו את זה? על מה גפני ומקלב זעמו? ומדוע לאחר חגיגות הכנסת ספר תורה היסטורית בכנסת היום, ספר התורה ישאר מחוץ למשכן?
ידידיה חסון חושף: "הגר"צ בוארון הכריע "קו ההלשנות" נגד המחזיקים בסלולארי שאינו כשר יסגר! ההוראה הגיעה עקב לחץ ציבורי. העסקנים שמאחורי המלשינון הבטיחו לשאל רב ולבצע את פסיקתו. בין היתר אמר הרב בוארון לעסקנים:'אין בזה לשון הרע, אך זה לא הדרך'. מקימי הקו ציינו שהושארו מעל 100 הודעות בשעות שהיה פתוח, אבל כהוראת הרב הקו יסגר".  והאם העסקנים יפעלו בדרכים נוספות נגד מחזיקי הסלולארי הלא כשר?
בלעדי!הזמר החסידי ליפא שמעלצר בראיון מארה"ב: "אני נפגש עם גדו"י למרות ההופעות בשביל לקבל ברכה למשפחתי, ובלי קשר להופעות אין סתירה. אני לא מבין את הקנאים בענין ההופעות, זה כל הבעיה שלנו? זה בסה"כ הפרנסה שלי. מדבר על הקליפ החדש, החיבור לברסלב, בית הכנסת שמנהל, הופעות הקיץ והחיבור לבני הישיבות בקאמפים ועל השירה מול חולים.
איציק זוננשיין מנכ"ל משרד הפרסום רספקט בראיון: "מפלגת יחד שלא עברה את אחוז החסימה מתעלמת מהחוב כלפינו בסך עשרות אלפי שקלים, אני כבר שילמתי לעובדים שלי על העבודה, מצפה שגם אנחנו נקבל את מה שמגיע לנו. בינתיים הגשנו לביהמש"פ בקשה לפירוק המפלגה! מול מי נחתם ההסכם? מתי היו אמורים לקבל את הכסף? האם פנה לאלי ישי, והאם מבין את המצוקה שלו? ומה אומרים במפלגת יחד?
מרצ בהצעת חוק לסימון מוצרי התנחלויות- עו"ד יורם שפטל בראיון סוער: "הדבר היחיד שעומד מול כנופיית הפושעים הפוליטים 'מרצ' זה לפעול נגד מדינת ישראל, הצעדים האלו זה אצלם בדם, מפלגה אנטישמית פנאטית, גדעון לוי מביובון הארץ ממומן ע"י חוגים אנטישמיים, הראיון שנערך בערוץ 2 עם נשיא ארה"ב יזם אותו הצורר האנטישמי אובמה, הוא פועל לחמש מדינה נאצו פאשיסטית בנשק גרעיני והמטרה היא ברורה להשמיד את ישראל"
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 053-431-4466 מקווים כשרים.
להאזנה לקו המהדורות המרכזיות מקווים כשרים חייגו: 053-428-1133

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.