רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


ר' מרדכי יצחק סאמעט יוצא מחר לראשונה מבית הסוהר הישר לקרית יואל שם תיערך חתונת בנו - הוא קיבל שחרור לשמנה שעות בלבד
-------------------
בכיר בשס חשוד במעשים מגונים, תקיפה מינית, נסיון השתקה
-------------------
הנעייס בחדשות: שערורייה בש"ס-אדם בתפקיד בכיר בשס בגד באשתו וקרובת משפחה נחלצה לעזרת אשתו ומנהלת בימים אילו מסע הסברה בקרב גדולי ישראל ומועצת חכמי התורה לחשיפת פרצופו. הסערה המדוברת בשס תתפוצץ בקרוב ותחשוף מקרי פריצות נוספים שיש מי שדואג להשתיק.ה"ה
-------------------
ח״כ גפני בכנס הגז: בנושא הסביבתי יש לי אדמו״ר, דב חנין. בנושא הגז יש לי אדמו״ר, שלי יחימוביץ'.
-------------------
מהומה במליאת הכנסת. ח"כ ירון מזוז אמר לח"כים הערבים: אנחנו עושים לכם טובה שאתם פה. הח"כים הערבים משתוללים. רה"מ בנימין נתניהו עלה לדוכן להגיב
-------------------
תקדים: בד"צ ביתר בראשות המרא דאתרא הגר"צ אורדנטליך, במכתב חריף נגד האופוזיציה העירונית. "פועלים מרדיפת בצע וכבוד, כגרועים שבאומות, ידיהם מלאו דמים".
 -------------------
'לדעת': האם סאטמאר מהר"ז ובעלזא מתקרבים? תיעוד וידאו של ריקוד משותף לגבאי האדמו"ר מבעלזא והאדמו"ר מהר"ז מסאטמר.
 -------------------
הצבא שוקל דין שכם כדין יריחו. נבדקת אפשרות שצה"ל יאפשר כניסת מתפללים יהודים לקבר יוסף שבשכם ע"י המשטרה הפלסטינית.
 -------------------
ב.ד.ה: בבורו פארק נפטר רבי בן ציון קליין זצ"ל אחיו הגדול של האדמו"ר מאונגוואר זצ"ל ארונו יגיע היום לישראל וייטמן בצפת.
 -------------------
המשט אשר עושה דרכו לרצועת עזה וכולל 5 סירות ועליהן כ70 פעילים נאלץ לדחות את זמן הגעתו המשוער לרצועת עזה מן ה29/6  ל 1/7 וזאת עקב מזג האוויר הצפוי בים התיכון אשר לטענתם כולל גלים גבוהים ורוחות חזקות ולפיכך הם נאלצים להתעכב ביוון עוד מספר ימים
 -------------------
 'המודיע' מפרסם מודעת הבהרת דברים: "אנחנו משתדלים לא להכניס מודעות העוסקות בהצעות השקעה למיניהן, שניכר בעליל שאין להן בסיס והגיון. כל הנענה להצעות השקעה - עושה זאת על אחריותו. על כל אחד לברר טרם משקיע".
 -------------------
ארנון סגל - יהודי נעצר בהר הבית אחרי שהעז למחות על צווחות של מוסלמית מתונה. הר הבית בידינו, חברים
 -------------------
ח"כ באסל גטאס בגלצ לקראת היציאה למשט: "מתפקידי לעשות את זה, היה צריך בכלל לשאול למה 15 ח"כים נוספים לא הצטרפו אלי"
 -------------------
הגר"ח קניבסקי צפוי להשתחרר בשעות הקרובות מביה"ח, בימים הקרובים לא תתקיים קבלת הקהל.
 -------------------
יהודי נוסף נעצר כעת בהר הבית. בחשד שהוא כהן וקרא באזני חבריו את ברכת הכהנים.
 -------------------
הבוקר יעברו בכרם שלום 560 משאיות עמוסות מזון , ציוד רפואי , וחומרי בניה , עוד פרס לחמאס
-------------------
מרן הגר"ח קניבסקי צפוי להשתחרר בשעות הקרובות מביה"ח, בימים הקרובים לא תתקיים קבלת הקהל.

המשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
קובי פינקלר ב'קול חי': נעצרו עשרה דרוזים החשודים בלינץ', כמו כן נעצר חייל חשוד בהדלפת המידע.
 -------------------
סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן בכנס שקיפות בבריאות 2015: "מערכת הבריאות לא שייכת לאף אחד, רק לציבור. מהיום נפרסם את כל המדדים והשוואות בין בתי החולים. שנדע מי טוב או לא טוב בכל תחום".
-------------------
'הקול החרדי': מרן הגר"ח קנייבסקי לא חש הלילה בטוב ויצא לפנות בוקר לביה"ח 'מעייני הישועה'. הבוקר מניין תפילת שחרית בחדרו שבביה"ח.
 -------------------
פיקוד העורף יקיים היום תרגיל בגוש דן מהשעה 16:00 אחה"צ עד 4 לפנות בוקר. ישתתפו כוחות גדולים של פיקוד העורף והצלה.
 -------------------
שמו של הילד שטבע אמש באסון בחצור - נתנאל יהודה וענונו ז"ל. המציל בבריכה נעצר, מדריך הת"ת נחקר ושוחרר למעצר בית.
 -------------------
ליפא שמעלצר התנתק מכל קבוצות הווטסאפ וכתב "הייתי בקבוצות כי אני אוהב להתייחס לכולם, אבל חייך קודמים".
 -------------------
ח"כ מנחם לייזר מוזס בהודעה לעיתונות: "הסיבה לריבוי הפיגועים בירושלים נעוצה ביחס מקל ומקומם של הפרקליטות למפגעים".
 -------------------
'ערוץ 7': מי מתנכל לרבה של ירושלים הגר"א שטרן? בביקורו של שר הדתות במועצה הדתית, הכינו לרב שטרן כיסא נמוך במיוחד. גורמים ברבנות: "מתנכלים לרב מאז כניסתו לתפקיד".
 -------------------
יוסי אייזנשטיין באתר 2525: מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'גליל' ביצעו הערב החייאה על ילד חרדי כבן 12 מבית שמש שטבע בבריכה בחצור הגלילית ונמשה מהמים כשהוא ללא הכרה, בשלב זה מצבו מוגדר אנוש, נסיבות המקרה בבדיקה.
 -------------------
אזעקת צבע אדום נשמעה לפני שעה קלה בעוטף עזה. דובר צה"ל: ככה"נ מדובר בשיגור בודד. הנושא בבדיקה.
 -------------------
הערב בתוכנית 'הצינור' ב'ערוץ 10' ובמהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" - ראיון עם ליפא שמלצער על הסערה בציבור החרדי סביב הביצוע שלו ללהיט "רבי נחמן בן פיגא".
 -------------------
אבי שיף ב'בחדרי': השר אריה דרעי הגיע הערב לעקוב מקרוב אחר הטיפול הרפואי שמוענק לחכם שלום כהן המאושפז בבית החולים.
 -------------------
בהמשך לטביעה בבריכה בחצור - משה גולדברג מתנדב מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הילד שטבע היה ללא הכרה לאחר שנמשה מהמים ע"י המציל, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות כולל מתן שוקים חשמליים וכשחזר דופק הוא פונה לבית החולים זיו בצפת כשמצבו קשה, הילד הגיע לבריכה עם תלמידי כתתו במהלך טיול ולמרבה הצער טבע בבריכה".
 -------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
מני גירא: שוב מקרה חמור של טביעה למוות, ילד בן 12 מבית-שמש אשר נסע לטיול עם ת״ת מבית שמש ובסיומו נכנסו לבריכה. הוריו עושים דרכם כעת לזיו בצפת. המשטרה חוקרת האם נשמרו כללי הבטיחות והוראות משרד החינוך. הילד נמצא לאחר דקות ארוכות.
האסון ביבנה - זמר החתונה אליהו אמיר בראיון: "הופעתי המון באולם הזה ללא תקלות. זה היה מחזה שאי אפשר לתאר, באתי לשמח חתן וכלה ונכנסתי לזירת פיגוע. השם זיכה אותי שאני כרגע יכול לדבר. אני מוזמן לחתונה נוספת שם ביום חמישי, הזוג מיואשים, כל האולמות בדרום בתפוסה מלאה. אני חושש שיש כאן משהו בזדון - המשטרה צריכה לבדוק הכל".
חזקי עזרא 'ערוץ 7' בראיון: "השפילו היום בכוונה את רבה של י-ם הרב שטרן. בזמן שכל הפקידים הזוטרים ומנהלי אגפים ישבו על כסא באותו גובה, הביאו לו כסא נמוך עם ידיעות שבורות כשלא ניתן להרים אותו. מי שעומד מאחורי הביזיון הזה צריך להתנצל. רודפים אותו מיום כניסתו לתפקיד".
נאור ירושלמי מנכ"ל 'חיים וסביבה' בראיון: "קיימנו היום את טקס חלוקת הפרסים שעורר סערה בכנסת. יולי אדלשטיין בעקבות הסערה התקשורתית עזב מיד אחרי נאומו ולא חילק את הפרסים. ביקש בנאומו שבשנה הבאה יקבל פרס גם מי שלא מפעיל תחבורה בשבת". 
 -------------------
מהדורת חצות בסקופים:
• ‏התנכלות מכוונת נגד הרב אריה שטרן - רב ירושלים? ראש לשכתו אבינועם קוטשר בראיון: הייתה כאן התנהלות רשלנית. לא חושב שהייתה כאן פגיעה מכוונת.
• ‏יו״ר המועצה הדתית בירושלים ישי יהושע בתגובה: המנקה סידרה את הכסאות ולא הייתה לה כאן התנכלות. גם הרב לא הסכים לבסוף שיחליפו לו את הכסא.
• עו״ד אליעד שרגא יו״ר התנועה לאיכות השלטון שהגיש את העתירה נגד מינויו של דרעי לשר בראיון.
• בית חולים חרדי הסיר שלט הנצחה של ניצולת שואה שתרמה 50 אלף דולר? הקלטות ממאבקו המתמשך של יונתן שטנצל נגד השחיתות.
• משה ויסברג על חתונת בת אחיו של מרטין שלאף מוינה שנערכה  בהילטון "מרטין חילק בחופה לכל קבצן ומשולח 200 ש"ח, בסעודה כבר אמר 'נגמר לי הכסף".
• פרשת נהלי השחיטה החדשים: הבודק נחמיה דוחן בראיון: הרב לאו מתכוין לטובה אך מטעים אותו, גם אם נצא לשחיטה מחר יהיה מחסור בחגים.
 -------------------
ילד חרדי כבן 12 טבע למוות בבריכה בחצור הגלילית
ילד כבן 12 שהגיע לטיול שנתי עם כיתתו מבית שמש, טבע הלילה בבריכה בחצור הגלילית. כל המאמצים לבצע החייאה עלו בתוהו, ומותו נקבע בבית החולים 'זיו' בצפת.
שלום בר ששת  ז' תמוז תשע"ה 00:00
אסון בטיול השנתי. ילד חרדי כבן 12 שנסע עם כיתתו לטיול שנתי, מצא את מותו בתום יום של טיול מהנה שהסתיים בבריכה בחצור הגלילית.
הכיתה שהגיעה לבריכה הנפרדת בעיר, נהנתה במים כשבסיום השחיה תכננו לצאת לעשות 'על האש', רק כאשר התלבשו תלמידי הכיתה, גילו כי חברם איננו. המלמד שהחל בחיפושים זיהה בקרקעית את התלמיד ומיהרו למשות את גופתו מהמים, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.
כוננים של מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום ניסו לבצע החייאה במשך זמן רב, ועם הגעתם לבית החולים 'זיו' בצפת רופא נאלץ לקבוע את מותו.
משה גולדברג מאיחוד הצלה אמר: "כשהגעתי למקום הילד שטבע היה ללא הכרה לאחר שנמשה מהמים ע"י המציל, יחד עם מתנדבים נוספים ביצענו פעולות החייאה מתקדמות כולל מתן שוקים חשמליים וכשחזר דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים זיו בצפת כשמצבו מוגדר קשה, נמסר לנו כי הילד הגיע עם תלמידי כתתו לטיול ולמרבה הצער טבע בבריכה".
פאראמדיק מד"א כפיר עייש שגר בסמוך לבריכה והגיע למקום תוך זמן קצר סיפר: "על שפת הבריכה שכב ילד כבן 12 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, לאחר שנמשה מהמים על ידי המציל שהתחיל לבצע בו פעולות החייאה. הענקנו לילד טיפול רפואי מציל חיים".
כאמור, למרבה הצער בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו של הילד מבית שמש, ואל בית משפחתו הגיעו לבשר את בשורת האיוב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.