רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביוני 2015

אמש ב'מרכז החדשות':

מודיעין עילית כמרקחה!
רבני העיר ומנהלי הת"תים במכתב חריף: "במטרה לגדור גדר הוחלט שתלמידים שיסודרו בישיבת קטנות, לא יוכלו להמשיך ללמוד במסגרת הת"ת". הסיבה למכתב: ניסיון לסגירת רישום מוקדם בשל כישלון ברישום הנוכחי - המדובר הוא בישיבות 'חדוות התלמוד' של הרב רוזנבלט ו'אהבת תורה' של פלדמן שהשתתפו בכינוס ה'ארנה' ונכשלו ברישום.
"מנהלי הת"תים 'דעת זקנים' ופרי התורה' של אוריאל קוק סירבו לחתום על מכתב מנהלי הת"תים בשל שיתוף פעולה עם הישיבות הנ"ל. הפרטים המלאים בפרסום ראשון.
רבה של מודיעין עילית פותח לראשונה צוהר לדמותה האמיתית של העיר 'מודיעין עילית' בשיחה פנימית: "פה אתה תלך ברחוב אז רוב האנשים שתפגוש אותם זה אברכי כולל, וזה בעצם סוחף את כולם. זה מכניס איזה שהיא נורמה ואנשים תובעים מעצמם דברים שהם באמת לא, יש אחוז לא קטן של אנשים בעלי תשובה שבעצם מרגישים כשלון לגור בעיר בגלל שהנורמה החברתית פה, האברכית בוא נגיד, היא הרבה יותר בולטת וחזקה מאשר במקום אחר". ההקלטה המלאה מדבריו.
מועצת גדולי התורה החסידית של אגודת ישראל תתכנס השבוע ביום שלישי לישיבה, בראשות האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה. כל זאת בתנאי שלא יחולו שינויים של הרגע האחרון.
הישיבה צפויה להתקיים בבית וועד הפועל של אגודת ישראל ברחוב שומר הכותל בירושלים.
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.