רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


הרב ברלנד הובהל לבית חולים בהולנד לאחר שלא חש בטוב. הציבור מתבקש להעתיר בתפילה
----------------------
נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן שוחרר מבית החולים והגיע כעת לביתו ברובע היהודי.
 ----------------------
'פתרונט': היזם אלי קליין בעסקת ענק - רכש קרקע לבניית 5,000 יח"ד בבית שמש. שווי העסקה 270 מיליון ש"ח.
 ----------------------
בת 4 נפלה מגובה ברחוב לוי יצחק בבני ברק ונחבלה קשות בראשה, זאב טפר חובש בכיר באיחוד הצלה בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילדה שנפלה מחלון ביתה בקומה שניה ונחבלה בראשה, הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לביה"ח במצב קשה".
----------------------
עידו בנבג'י בטוויטר: איש שטח מרכזי בליכוד אמר לי הבוקר: אני מוכן לחתום לך ששניים לא יהיו בכנסת הבאה - ירון מזוז ואורן חזן.
 ----------------------
'הקול החרדי': אסון חצור. הדיון בבג"ץ בנושא הנתיחה נדחה ל-12. שוב הלוויה של הילד תדחה בעוד מספר שעות.
 ----------------------
חיים קליגר חשף ב'קול ברמה' דברים שאמר בוז'י הרצוג במפגש סגור בבית משפ' שפירא בת"א "הנציגים החרדיים בגדו בי, נתנו לי להבין שיצטרפו לממשלה בראשותי ונעלמו. אני מאוכזב מהם".
 ----------------------
 ארה"ב: האסיר מרדכי יצחק סאמעט השתחרר הלילה למס' שעות, להשתתף בחתונת בנו הצעיר באולם עקשטיין - קרית יואל מונורו.
----------------------
סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן לגירא וחכם ב'קול חי' על הכוונה לצמצם תקציב לחרדים "אם אני רואה שהם יפגעו בקצבאות הילדים והישיבות לא יהיה 61 לממשלה. והכוונה היא לכל 75 סעיפי ההסכם הקואליציוני".
----------------------
אלי שלזינגר ב'בחדרי': הלווית הילד נתנאל יהודה ואנונו ז"ל שטבע אמש נדחתה למחר! המשטרה הגישה בקשה לעיון חוזר בתיק וביטול ההחלטה לנתיחה, אך חזרה בה. עו"ד דרור שוסהיים מגיש עתירה לבג"ץ.
----------------------
רבי חיים קניייבסקי חוזר לביתו מבית החולים.
----------------------
מנדי ריזל ב'קול ברמה': אלמונים הניחו צואה בפתח ביתו של חייל חרדי ברמה ג' בבית שמש וריססו כתובות נאצה בבניין. מדובר בחייל המשתייך לאחת החסידויות הקנאיות ביותר, שיש לו פטור ממדים. הוגשה תלונה במשטרה.
----------------------
איש התקשורת אברהם רוזן פורש מחר מעיתון 'יום ליום'. יתמקד בתפקידו כדובר יו"ר ועדת החינוך ח"כ מרגי.
----------------------
אריה דרעי: "משרד הכלכלה בראשותי יפעל בכל דרך למגר את תופעת ההתעמרות בעובדים. פגיעה בעובד פוגעת בחייו ובמשפחתו, אסור בתכלית האיסור להתעמר בעובד".
----------------------
אביו של נתנאל ואנונו, שטבע בבריכה בחצור ל'וואלה': "המציל התעלם מקריאה לעזרה. מציל בודד לא יכול להשגיח על כ"כ הרבה ילדים. אנחנו מרוסקים".
----------------------
 סגן שר החינוך מאיר פרוש החל בסדרת פגישות עם שרים להקמת ועדות להסרת החסמים והבירוקרטיה במשרד החינוך, זאת לפי ההסכם הקואליציוני. נועד עם שר האוצר כחלון בנושא.
----------------------
ריזל במהדורה המרכזית עם ישורון תורג'מן ב'קול ברמה': "אברכים מ'הפלג' פתחו קו נייעס - בו מפרסמים את שמותיהם ותיאוריהם של בכירי המגייסים החרדיים, במטרה לעודד פגיעה בהם. קצין חרדי מפ"ת הגיש תלונה למשטרה".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



----------------------
חשד לרצח לאומני: ישראלי בן 70 הוכה קשות ע"י פלסטינים בשטח חקלאי סמוך לרחובות. בביה"ח נקבע הערב מותו. דניאל בר בנו של הנרצח משמש כדובר משרד הדתות.
----------------------
איש התקשורת אברהם רוזן פורש מעיתון 'יום ליום'. יתמקד בתפקידו כדובר יו"ר ועדת החינוך ח"כ מרגי.
----------------------
דורון הרמן ב'ערוץ 10': התפתחות דרמטית בפרשת 512 - גויס עד מדינה נוסף. העד בכיר בעולם הפשע שמחזיק חשדות נגד ראשי הארגונים.
----------------------
מהדורת חצות בסקופים:
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישי כהן, איתי גדסי, ישראל כהן, משה ויסברג: כנגד מי מכתב רבני ביתר? האם הרשלנות בטביעת הילד תשפיע על כל טיולי התתי״ם החרדיים? ומה החשש מהרפורמה שמקדמת הרה״ר בנושא יבוא הבשר מחו״ל?
• הטרגדיה בטביעת הילד - עו״ד דרור שוסהיים בראיון: יתכן שחקירת המציל והמלווה בטיול הביא את הפרקליטות שלא לוותר על הנתיחה. מחר בבוקר ההכרעה בבג״צ.
• הרב קנייבסקי שוחרר מבית החולים. פרופסור מוטי רביד מנהל רפואי של ביה״ח מעייני הישועה: הרב הגיע בלילה עם חולשה, היה סיבוך לא משמעותי. מצבו השתפר. מקווה שהרב לא יצטרך לשוב לבית החולים.
• המאבק על חילול השבת חוזר לחדרה ומאיים על שלמות הקואליציה. בועז ביטון סגן ר״ע חדרה: החוק שעומד לפתחו של ראש העיר אמור לאשר לפתוח את כל העסקים בשבת בעיר. לא נשב בקואליציה במידה והחוק יעבור.
• בני מחלב בראיון: המודיעין בצה״ל חשש לפגיעה ביהודים הפוקדים את קברי הצדיקים בשומרון ולכן נבדקת האפשרות לשת״פ בין המתפללים לרש״פ.
• ועו״ד איתמר בן גביר שהצליח להביס את המשטרה בביהמ״ש על הבחור החרדי שפאותיו נגזזו, בראיון: מצליחים להעביר את המסר שהחרדים ואנשי הימין הם לא שק החבטות של המדינה והשוטרים.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0584442424 שלוחה 1
 ----------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': מצמרר!
חיים וענונו אביו של הילד נתנאל ז"ל בראיון: "הבן שלי טבע לעיני אחיו בן 11 שהשתתף גם בטיול וצפה בהכל. רק ב-3 לפנות בוקר הגעתי לביה"ח והודיעו לי שנפטר, לתקשורת הודיעו לפני. המשטרה זייפה מכתב לביהמ"ש שאני לא משתף פעולה ובגלל זה ביהמ"ש ביקש לנתח ושחרור הגופה התעכב. אני חושש מאוד לרשלנות מצד המציל, צוות הת"ת לא התרשל".
מני גירא: ״מאז הוצאת מכתב הרבנים החריף נגד האופזיציה בביתר שיצא לאחר מסמכים שחשפו פניות והלשנות לרשויות, מנהלים אנשי האופזיציה קרב בניסיון למנוע המשך פירסום המכתב והמאבק נגדם״.
סערת השבת בחדרה - יו"ר ש"ס בעיר בועז ביטון בראיון: "החלטנו יחד בש"ס, יהדוה"ת והבית היהודי להעביר את הכוח לרבנים לנהל את המאבק. העסק יצא מכלל שליטה והרבנים הקימו חזית דתית בנושא שבת של כל הזרמים. החלטת כל הרבנים - מתנגדים בכל תוקף. אין רשות למסחר על שבת. מקווים שראש העיר לא יעלה את החוק להצבעה. פנינו לדרעי, בנט וגפני שיתערבו".
משה איפרגן חברו הטוב של החייל שהותקף בבית שמש בראיון: "מתעללים בו ובבני משפחתו. ראש העיר וחברי המועצה החרדים, כולם גינו הערב את המעשה. הוא יישאר לגור בעיר כי רוב השכונה מגבה אותו. הוא הולך בשבת עם כובע וחליפה, מגדל זקן ושומר על אופי חרדי. הקבוצה הקיצונית מנסה לשבור אותו בכוח. הלילה הם חצו את הגבול".
חיים המרמן מנכ"ל לניאדו בראיון: "למרות שהנהלת ביה"ח חרדית, הגענו היום בדירוג המקצועי של משרד הבריאות למקום גבוה. הציבור החילוני מגיע לפה כי אין כפייה דתית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.