רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 ביוני 2015

הדרדרות חמורה במצבה הרפואי של האשה א"ח של הרה"ח ר' אליעזר שלמה שיק ז"ל מרת יחנא שפרה בת סאסיא

מאת ברסלבר

אמש (ראשון) דווח על תקווה מחודשת בקרב חסידי ברסלב באשר למצבה הרפואי של א"ח מרת יחנא שפרה בת סאסיא, זוגתו של  הרה"ח ר' אליעזר שלמה שיק ז"ל, שחזרה להכרה לאחר שאושפזה בבית חולים בארה"ב בתחילת חודש סיון במצב קריטי.
הצהריים (שני) מתברר שהמצב חמור הרבה יותר מכפי שהיה נראה וטובי הרופאים שנמצאים סביב מיטתה של הרבנית בבית החולים טוענים שקצרה ידם מלהושיע בדרך הטבע. "עכשיו הרופאים אומרים שנשאר רק להמתין רחמנא ליצלן", מעדכן בצער ד"ר יצחק ראזנברג שסייע להרה"ח ר' אליעזר שלמה ז"ל רבות בענייני רפואה, אך מדגיש בתוקף כי למרות דברי הרופאים "אנחנו ממשיכים בתפילה ובוודאי, ונאמנים עלינו דברי רבינו ז"ל ש'מה שתפילה פועלת שום דבר לא יכול לפעול', ובכח התפילה יהיה לה רפואה שלימה בעזרת השם".
בסביבתה של הרבנית מבהירים כי מצבה הרפואי חמור מתמיד ומבקשים מהציבור הרחב להמשיך ולהתפלל למען רפואתה השלימה כהכרת הטוב לפועלה הרב לצידו של הרה"ח רבי אליעזר שלמה ז"ל מאז נישואיהם בשנת תשכ"ב. ד"ר רוזנברג מוסיף גם הוא ואומר: "המצב של הרבנית חמור מאי פעם, אני קורא שוב לעורר ולחזק את הציבור בתפילה כי רק תפילה יכולה להצילה".
הרבנית חלתה לפני ראש השנה האחרון במחלה קשה ועברה תקופה ארוכה של טיפולים רפואיים, כאשר כל העת שהו על ידה בני משפחתה ובראשם הרה"ח ר' אליעזר שלמה ז"ל שנשא תפילות רבות לישועתה, בין היתר בקבריהם של התנאים הקדושים רבי מאיר בעל הנס ורבי שמעון בר יוחאי, עד להסתלקותו הפתאומית בי"ז בשבט השנה. לאחר פטירתו של ר' אליעזר שלמה חלה הטבה משמעותית במצבה של הרבנית, ובחודשים האחרונים דווח כי היא נמצאת בתקופת החלמה והתאוששות, עד להחמרה הנוספת שהתרחשה בתחילת חודש סיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.