רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

׳הפרלמנט׳ ~ העיתונאים שמעון ליברטי מענדי גרוזמן אלי ביתאן ואבי שיף מסכמים את מה שמעניין השבוע. ההצתה בכנסייה והגינויים, המאבק על החוק הנורבגי וחדירת הספורט לעולם הישיבות.
עונת הרישום לישיבות בעיצומה- האסטרטג חיים גיל בראיון: "גם לרשמים שלכאורה עוסקים במספרים, הם יכולים להשקיע בשיווק ומיתוג הישיבה. איך עושים זאת, והאם הישיבות הותיקות רכשו את שמם לאורך השנים? יש חשיבות גם למיתוג המוסד, וכלפי מי בישיבות משקיעים ביחסי ציבור? ואיזה אחריות יש על הרשם?
עורך ׳בחדרי׳ אבי גרינצייג בראיון: "לא ברור האם המאבק בווטסאפ יצליח, אבל יש חשיבות בעצם המאבק לעתיד. האם העסקנים באמת לא העריכו שהטכנולוגיה תתקדם בקב מטורף? האם יש רק בעיה רוחנית, או גם בזמן שאנשים שורפים? האם אישי ציבור שעוזבים את הקבוצות מהווים דוגמא אישית; או שמחובתם לציית להוראת הרבנים? ולמה טוב שעונת המלפפונים תימשך גם בבין הזמנים?
ראש עיריית סחנין מאזן גנאים בראיון: "קיימנו הפגנות השבוע נגד ממשלת ישראל על מדיניות הריסת הבתים, הממשלה לא עושה חצי דבר כדי לעזור למצוקת הדיור במגזר הערבי, אם תוך תקופת ימים שהקצנו לא יפנה אלינו שום גורם רשמי שינסה לעזור למצוקתינו נניח את המפתחות על שולחנו של שר הפנים ונתפטר, שהוא יתמודד עם כל הבעיות".
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 0535-2626-16 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.