רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


האד' מביטשקוב בהוראה לחסידיו אנא מכם תעזבו את הוואטסאפ . זה לא מכבד את החסידות כשיש  קבוצה שנאסרה ע"י כל גדולי ישראל, יציון שרוב חסידי ונאמני בית ביטשקוב כבר שמעו לכל  רבם ועזבו את הקבוצות,
-------------------
אריה ארליך בטוויטר: הקרב הבא ב'יהדות התורה': המפלגה תיאלץ להסתפק בנציג בודד בוועדת הבחירות, עקב הירידה בכוחה. המחלוקת: מי יודח - יוסטמן האגודאי או ובר הדגלאי?
-------------------
עמית סגל בטוויטר: רה"מ בנימין נתניהו זועם ודורש ממזכיר הממשלה לבחון הטלת סנקציות על השרים שנעדרו הבוקר מישיבת הממשלה.
 השרים שנעדרו הבוקר מישיבת הממשלה: אריה דרעי, בוגי יעלון, סילבן שלום, יובל שטייניץ, מירי רגב וחיים כץ.
 -------------------
עידו בנבג'י: סיבת השרים שנעדרו: דרעי - חולה. יעלון - חופש. שטייניץ - בחו"ל. רגב, סילבן וחיים כץ - לא סיפקו הסבר.
 -------------------
מנדי ריזל ב'קול ברמה': ערבי דקר יהודיה ברחוב הרצל ברמלה ונמלט. אותר ע"י שוטרים ונורה. חשד לפח"ע.
 -------------------
הכל פתוח, עוד לא מאוחר ! מכינות קדם אקדמיות מסובסדות ב 100% בהתאם לקריטריונים. הנכם מוזמנים לערב הפתוח בו נציג את כל האפשרויות, מסגרות המכינה והלימודים, אופציות הסבסוד והמימון
 -------------------
אלעד: ילד בן שנתיים נלכד תחת רכב הבוקר ברח' בן זכאי בעיר - טופל ע"י מתנדבי איחוד הצלה במצב בינוני.
-------------------
'מעריב': סוללת כיפת ברזל נפרסה גם ברחובות.
 -------------------
אליוביץ ב'רוטרניק': לראשונה בתולדות הכנסת - ביום שלישי יוכנס ס"ת לביהכנ"ס במשכן. סיום כתיבת האותיות ותהלוכה בליווי תזמורת בתוך בניין הכנסת.
 -------------------
הרקטה ששוגרה אתמול נמצאה הבוקר בשטח פתוח בחוף אשקלון.
 -------------------
'מעריב': סוללת כיפת ברזל נפרסה גם ברחובות.
 -------------------
'ידיעות': 10 שנים להתנתקות: תיעוד מגוש קטיף, בית הכנסת בנווה דקלים הפך לאוניברסיטה איסלאמית, מוצב צה”ל הפך למזבלה, ופארק שעשועים הוקם על חורבות גני טל.
 -------------------
מחר - שביתה של חברת 'אגד תעבורה' בכל הארץ. רק באלעד לאחר פעילות של מ"מ ראש העיר שמוליק גרוסברד, יפעלו מס' קווים לב"ב ופ"ת.
 -------------------
'ערוץ 2': ההתפתחות בפרשת רונאל פישר - קצין משטרה בכיר ייחקר בימים הקרובים.
 -------------------
מנכ"ל אורנג' העולמית ממשיך להתחרט ולחזור בו. בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית: "החברה תישאר פעילה בישראל. אני מצטער מעומק ליבי על כל מה שקרה".
 -------------------
הגב' לבני ב'ערוץ 10': "היינו קרובים לנצח את הבחירות. הרצוג עדיין מועמד ראוי לראשות הממשלה. הסרט אודותיו - פאסה".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
סעיד חיר יו"ר תנועת צע"ד יחד (צעירי העדה הדרוזית) בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "העדה הדרוזית תקיים מחר הפגנה סוערת בירושלים מול משכן הכנסת בשל כוונת משרד האוצר לצמצם בהיקף התוכנית המוסכמת לפיתוח הישובים הדרוזים והצ'רקסים, היציאה מהכפרים מחר בשעה 6:30 בבוקר, אנו קוראים לאוצר לכבד את חתימתו על התוכנית שתוצג מחר בממשלה בלי קיצוצים כדי שההפגנה והזעם תופנה נגד דאע"ש ולא נגד ממשלת ישראל, המפגינים יניפו בהפגנה דגלי העדה הדרוזית, דגלי גדוד חרב ודגלי המדינה".
 -------------------
אזעקה נשמעה הערב באשקלון. מדובר ברקטה אחת שנפלה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. פעיל דאעש בעזה הזהיר בראיון בשבת אחה"צ כי ארגונו עומד להמשיך ולירות.
 -------------------
הערב ב'מלוה מלכה' ברשת ב' לאחר 12, עו"ד חרדים על הבחירות ללשכה ועל חרדים בעולם המשפט. איזי מן, אבי שמידט וישראל גליס עם עו"ד רבקה שוורץ, אברהם יוסטמן ויחזקאל רוזנבלום.
 -------------------
שי פירון בראיון ל'ידיעות': "טעיתי במס' דברים בדרך". המראיין: "מה היית עושה היום אחרת?". פירון: "הייתי מחבק יותר את החרדים".
 -------------------
ברוך דיין האמת: טרגדיה בלייקווד - האברך ר' חיים רוזנברג ז"ל בן 36 שהתמוטט בפתאומיות בהיכל הישיבה ביום שישי נפטר.
 -------------------
ג'אבר חמוד ראש מועצת סאגו'ר ויו"ר פורום ראשי הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "החלטנו כעת על ביטול ההפגנה שתוכננה למחר, וביטול השבתת מערכת החינוך שתוכננה גם היא למחר. עקב היענות שר האוצר והממשלה למלוא דרישותינו. שר האוצר משה כחלון, התחייב בפני כי יביא מחר לאישור הממשלה את הצעת ההחלטה לקידום היישובים הדרוזים והצ'רקסים - שעלותה 2.4 מיליארד שקלים. את התכנית התחייבה לקדם הממשלה הקודמת. מחר בבוקר אפגש עם שר האוצר ועם נציגי ראש הממשלה בכדי לעבור יחד על התיקונים האחרונים בהצעה".
 -------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מאבק השבת באשדוד - השלב הבא: תוכנית המגירה! ישראל הרשקוביץ מיוזמי המאבק בראיון: "בנינו תוכנית מגירה שתחסל את מתחם ביג. מדובר בתוכנית מאוד מפורטת של גדולי המוחות כולל משפטנים. כל הציבור יתגייס בעיר לבצע אותה. מהמכה הזאת הם לא יצאו. בימים האחרונים הם שמעו מזה והם בעלי 'ביג' מנסים לקדם פשרה".
הירי חוזר לדרום - מרדכי גולדמן 'המבשר' בראיון: "זה מוגדר בצבא עדיין כטיפטוף. תוך שבוע נידע האם אנחנו חוזרים לימי המלחמה. החמאס רוצה שקט, אבל לא מצליח להשתלט על המצב בעזה. לא ישראל, לא מצרים ולא חמאס רוצים מלחמה עכשיו".
מני גירא: "תחקיר 'המקור' על אלי כהן חסיד פרימישלאן שנחשד כסוחר נשק ומבוקש בארה"ב מציג גירסתו: אני סוחר גרוטאות ולא נשק. לא התעסקתי מעולם עם איראן״. תקדים משפטי ביום שישי: ״בית המשפט נענה לבקשת החשוד בתקיפת הקצין במא"ש, להסיר האזיק האלקטרוני בגלל חילול שבת והפקדת ערבות עד מוצ"ש״.
שביתת התחבורה מחר - שמוליק גרוסברד מ"מ ר"ע אלעד בראיון: "אין בעיר שלנו לא רכבת ולא מוניות שירות, היינו חייבים לדאוג לתחבורה מחר ומחרתיים. פניתי אישית לנהגים וסגרתי מולם. יהיו מינימום נסיעות".
 -------------------
מהדורת חצות ב'סקופים': ההסלמה בדרום.
• תת-אלוף במילואים עודד טירה: חמאס צריך לספוג מכה קשה באמצעות פגיעה במנהרות. מלחמה לא באופק. ההרתעה הישראלית נפגעה.
• אורן שני לשעבר ח״מ העיר אשקלון: אנו חוששים שטיפטופי הרקטות עלול להוביל למלחמה. חמאס בודק אותנו והמדינה אינה מגיבה.
• מחר שביתה ב'אגד תעבורה', למרות השביתה בעיר אלעד יפעלו הקוים במתכונת מצוצמת, סגן ומ”מ ראש העיר שמואל גרוסברד: באלעד אין חברות נוספות ולא יתכן שהתושבים יהיו כלואים בעיר יומיים. בפעילות עם ראה״ע הגענו להבנות והשירות יהיה חלקי. בעוד עשרה חודשים יהיה מכרז ואגד תעבורה תעזוב את אלעד.
• משה ויסברג מבחדרי חרדים על רשימת המתנות שקיבל החתן מבעלזא ודבריו המלאים של האד' ממכנובקא בשבת: "הייתה חתונה גדולה הכל בסדר, אף אחד לא יתערב בכבוד שלי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.