רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

החקלאי אבי מבורך ששדותיו ניצלו משריפת ענק בזכות שמירת השמיטה בראיון:"לא קל לשמור שמיטה אבל יש לנו זכות גדולה!  קרן השמיטה עוזרת לנו, ואנחנו רואים ששמירת השמיטה מועילה והכל יוצא לטובתינו!". וכיצד עומדים החקלאים בעלויות הכלכליות של השבתת השדות לשנה שלמה?
עורך ׳בחדרי׳ אבי גרינצייג בראיון: "כשעיתונאי מותקף ע"י המשטרה זה מקבל ביטוי בגלל שהמקצוע מקיף אותו בכאלו שיכולים להביא את הארוע לכותרות, למרות שיש מקרים חמורים יותר שלא מתפרסמים. מה צריכה המשטרה לעשות כדי למנוע פגיעה בעיתונאים? האם הכתבים חשופים לסכנות ואיזה?
ששון טרבלסי דובר בית ראש הישיבה הרב מזוז שליט"א בראיון על כשלון מפלגת יחד: "קצת סבלנות וכולם יקבלו מה שמגיע להם". יכולנו לפשוט רגל אבל אנחנו ממשיכים. והאם מפלגת יחד תרוץ בסבב הבא?
אבי שיף: "הערב מונו כל ראשי הוועדות, צחי הנגבי לראשות החוץ וביטחון, גפני לראשות וועדת הכספים, כחלון הגיע לטקס יחד עם ראש הממשלה שנשא נאום בשבחי גפני". מדוע גפני רוצה לחזור לתקציב דו שנתי וכיצד השיג הח"כ הצעיר חזן מינוי לכל כך הרבה תפקידים?  והאם המשבר בין דגל לאגודה לקראת סיום?
יהודה פואה מראשי 'המטה להצלת קבר דוד' בראיון: "משטרת ישראל שיתפה היום פעולה עם הנוצרים וגירשה יהודים מקבר דוד כדי להכניס לשם נוצרים! לא יתכן שרב הכותל משתף פעולה עם האינטרס של המשטרה ומנסה להפחית מחומרת העניין!". ומה הנוצרים מחפשים בקבר דוד?
סרן יצחק טסלר ממטה ההסברה בפיקוד העורף מספר בראיון: על תרגיל העורף הלאומי הגדול. ומה יקרה מחר? ומה הכללים שבהם צריכים לנהוג בשעת חרום? ומסביר; מחקרים מוכיחים שהצמדות להוראות מצילה חיים.
זאב קשש יו"ר איחוד הצלה בראיון על תרגיל החרום שייערך מחר בישיבה במבוא חורון בשיתוף זקא: מה יקרה שם? ומסביר על פרוייקט עד 120 שניות; קנינו כבר עשרות דפיברילטורים חדשים שמצילים חיים.
זאבי טפר מתנדב ביחידת האופנועים של 'איחוד הצלה' בראיון: "דווקא היום בערב השנה להירצחם של שלושת הקדושים הצלחתי להציל חיים באופן מיוחד וגם לסייע בהבאת חיים חדשים לעולם, כל זאת בעזרת אופנוע החירום שנתרם לעילוי נשמת אייל יפרח!". והאם הורי הנרצחים מעודכנים על הצלת החיים שנעשית באופנועים שנתרמו לעילוי נשמת בניהם?
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 053-431-5522 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.