רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביוני 2015

הרב יחזקאל יוסף חושף על האטימות וחוסר המקצועיות של בי"ח מעייני הישועה


הרב יחזקאל יוסף,  אברך בני ברקי,  מספר על  את מסכת הייסורים שעבר במעייני הישועה. אימא שלו שעברה ניתוח בבית חולים במעייני הישועה.
היה לה סתימה במעיים,  היה שם אחות שלא מבינה בזה. היא ניסתה להוציא דרך זונדה את הצואה של אימא שלי,  ואימא שלי התייסרה מכאבים.  אחרי זה הביא רופא והוא עשה בקלות,  והאחות לא הבינה בזה.
שמו לה לאימא שלי  מחט עירוי,  היה שם ערבי ששם לה מחט שמאוד מאוד כאב לה, ואז פניתי לאחות אחרת, אז היא אומרת לי "אל תפריע לי"  כי אימא שלי התייסרה מכאבים, כי המחט לא הוכנסה במקום,  הם נותנים תחושה לציבור שהם מפריעים להם,
אין יחס, אנשים קוראים לאחות, ואף אחד לא עונה שם!
אחותי אמרה למה לקחת למעייני הישועה? זה בית מטבחיים.
הרופא במקום אמר שחייבים לעשות לאימא שלי ניתוח דחוף, רציתי לדבר איתו בחדר על מנת לשמוע במה מדובר?   הרופא הלחיץ אותי, אתה רוצה שהיא תמות? הוא לא הסביר לי מה אמור להיות בניתוח? שאוכל להתייעץ, מלחיצים,  על מנת שלא אוכל להגיב, או להתנגד,
 הרב משה טורק,  חסיד סלונים מרחוב סוקולוב 8  היה לו דלקת ריאות,  והוא היה בטיפול נמרץ,  הייתה שם אחות ערבייה חוצפנית  נראה לי שקרו לה אנה,  התחננתי אליה לעזרה,
הייתה אישה שבאה עם שושנה, וחטפה  במעייני הישועה שם פצעי לחץ.  והיא נפטרה לעולם שכולו טוב.  רק האח
איך גברים במעייני הישועה מחליפים לנשים טיטולים? איפה הצניעות?
בבוקר שהייתי עם הרב נפתלי  פרנקל זצ"ל חסיד צאנז קלויזנבורג, אב"ד טשאבא     היו רוחצים אותו  במעייני הישועה בכזה לחץ  בכזה אגרסיביות, טה טה טה  מה קרה? זה אנשים מבוגרים?  הוא היה במצוקה ולא היו עונים לו,  הוא היה גר ברמת אהרון ברחוב רבי מאיר, יש לו בן  ר'  מיכאל
רוצים לשמוע עוד פרשיות על מעייני הישועה?   0534296699
נפגעתם גם פנו אל מוקד התלונות הארצי? 077-4040520

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.