רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביוני 2015

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני: בעקבות הפרשיות החמורות במעייני הישועה ממליץ לאיים על מנהל בי"ח ד"ר ברייר שהפרשיות יפורסמו בציבור


ד"ר מנחם חיים ברייר סגן מנהל בי"ח מעייני  הישועה, ניסה לעשות  תרגיל לרבנים, ויזם החתמת 7 רבנים חשובים שלא לזלזל בחייהם של חולים קשים.  מה שד"ר ברייר, לא סיפר לרבנים,  שהסיבה שהוא יזם את החתמת הרבנים, הוא ניסיונו הנלוז  לחלוץ  את בית החולים מעייני נישועה מגל הביקורת הציבורית   העצום של הציבור החרדי  ששמע עשרות עדויות חמורות על זלזול חמור בחולים במחלקת פנימית בבית החולים, ועדויות של יולדות על פאשלות רפואיות חמורות במחלקת יולדות של בית החולים.  גב רוזה רוטשילד  רעייתו של ד"ר משה רוטשילד מקים בית החולים הודיעה כי אנשים הפסיקו להגיע לבית החולים.

השואל: הלו
הרב בעדני: כן
השואל: כבוד הרב,
הרב בעדני: כן
השואל: אני רציתי לשאול עכשיו הרב עכשיו  חתם על פסק הלכה לגבי הנושא  שצריכים לטפל בחולים קשים  עד הרגע האחרון בבתי חולים
הרב בעדני: נכון
השואל: רציתי לשאול את כבוד הרב בעדני, אבא שלי לפני שנתיים היה בבית חולים מעייני הישועה, יש לי הוכחות ממש  של הקלטות של רופאים שהובילו למוות שלו. ממש  זרקו אותו מטיפול נמרץ,  בדיוק הפוך מהתנהגות שרופא צריך להתנהג  שמה,  הם הכניסו  שמה המון ערבים הרבה  רוסים בבית החולים, האם אני צריך שיש לי הוכחות כאלה ביד  לספר לציבור את מה שקורה שמה  בתוך בבית החולים?  יש שם  רופאים מסוימים שהם פשוט  ממש רוצחים?
הרב בעדני:  תראה, זה יזם את כל זה ד"ר ברייאר, תכתוב לו את זה, תראה מה שיענה לך,
השואל: אני פניתי אליו בזמנו אל ד"ר ברייאר, והוא אמר  לי תגיד לי תודה  רבה שהחזיקו את אבא שלך  חודש בטיפול נמרץ
הרב בעדני: אבל  למה הרגו אותו? אני לא מבין?
השואל: למה הרגו אותו?  אני הבאתי להם המלצה של פרופ קליינמן  מירושלים, שאסור לאבא שלי לאכול דרך הפה, אם הוא יאכל דרך הפה הוא  יבלע לקנה והוא יכול להיחנק,  הם לא הקשיבו  למה שאמרתי,  והוא בלע לקנה והוא נחנק. זה דבר אחד
הרב בעדני:לא הבנתי  חודש שלם הוא יבלע לקנה?
השואל: הוא בלע לקנה, ואז חיברו אותו למכונת הנשמה , הוא איבד את ההכרה שלו   אחרי זה העבירו אותו לטיפול נמרץ ,  ניתקו אותו ממכונת הנשמה ניתקו אותו מהחומרים שמחזיקים לחץ דם,  פשוט הביאו אותו לטיפול נמרץ ב 4 דקות האלה  ממש הרגו אותו.
הרב בעדני: ומה אומר לך  על זה ד"ר ברייאר?
השואל: וד"ר ברייאר אחרי שהוא נמצא בטיפול נמרץ חודש ימים, אנחנו התלוננו שהטיפול שם ברפואי שלו לא טוב,  אחרי יום שהתלוננו , זרקו אותו  בגלל שהתלוננו לתוך המחלקה פשוטה של  חולים בריאים, לא חולים במצב קשה  עם מכונות הנשמה, ואני פונה אל ד"ר ברייאר, והוא אומר לי תגיד תודה רבה שהחזקנו אותו חודש ימים בטיפול נמרץ
הרב בעדני ומה הוא עונה לך על זה שגרמו למיתה?  הוא התעסק בכל העסק הזה   הוא אסף את החתימות  הוא דיבר איתי
למה ד"ר ברייאר עושה את זה?  הרב לא יודע,  במשך חודש  וחצי ימים כבוד הרב בעדני  החשוב חבר מועצת חכמי התורה, יש פרסומים של עשרות משפחות, הילדים של ראש העיר לשעבר הרב יצחק מאיר,  הילדים של האדמור מקוצק,, עשרות משפחות חרדיות שמעידות,  שיש שם רופאים מרושעים אטומים והציבור החרדי הפסיק להגיע לבית החולים והם נלחצו מזה, הגברת רוטשילד האישה של ד"ר רוטשילד אמרה  עכשיו בראיון לפני שבוע, שהציבור החרדי הפסיק להגיע לבית החולים והמחלקות  שמה ריקות,  אז הם מנסים לעשותך תרגיל, הם פונים לרבנים  כאילו אכפת להם מהחולים ובוא נפרסם פסק הלכה ואותו ד"ר ברייאר שהוא יוזם את זה,  הוא זה שצחק לי בפרצוף  והוא אמר לי תגיד תודה שהחזקנו אותו  וזרקו אותו כמו כלב.
הרב בעדני תפנה לד"ר ברייר, אתה יכול לאיים אליו שאם לא אתה תפרסם את זה   

נפגעתם גם אתם מבית חולים מעייני הישועה?  ניתן לפנות לקו התלונות:  0534296699
או לאמייל  4800150@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.