רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


התבטאות חריפה של רב קהילה במרכז הארץ המזוהה עם העדה החרדית בעקבות הגעתו לארץ של משה פרידמן (דצ'אצ'קה גבאי פון סאטמר) והוראתו בדבר מינוי 12 רבני קהילות מהקנאים כחברי הנהלת העדה החרדית, מינוי כפוי המתפרש כפגיעה ברבי ר' אהרן מסאטמר ואינו על דעת כלל קהילות העדה: "12 הרבנים האלו, הם כשליחת 12 המרגלים".
------------------
איש החסד הרב אברהם סלונים שליט"א הותקף הערב בצעקות ע"י חסידי סאטמר רזל  וסיקריקים בשכונת בית ישראל
------------------
אורן חזן נסע לאומן עם ליפא שמלצער.כשהם מגיעים לשם הם פוגשים את מירב מיכאלי ומרדכי בלוי.אשרינו שזכינו.כולם רוצים לבא לרבנו
 ------------------
נס גדול התרחש בברוקלין השבת. בתוך ויליאמסבורג - היתה שבת כלה. והכלה ישבה על כיסא של האבא, אחד מהמשפחה העיר לה שאסור לשבת על כיסא של האבא. והכלה קמה מהכיסא. ברוך השם
5 דקות אחרי זה. גוי ירה כדור פצצה. להרוג, ובניסי ניסים הכדור נכנס בדיוק בתוך המשענת של הכיסא
זאת אומרת אם לא היתה קמה. היה חס ושלום בלב שלה. והעיר ברוקלין צהלה ושמחה
 ------------------
 גירא במהדורה המרכזית ב'קול חי': ח"כ ישראל אייכלר לא השתתף בביקור הרצוג אמש במעון האדמו"ר - כדי לא להתריס נגד נתניהו. הביקור עסק בחיזוק היהדות ולא בפוליטיקה.
 ------------------
יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור מש"ס בראיון לתוכנית פותחים עניין עם יהודה שלזינגר ושמואל בן עטר ברדיו 'קול ברמה': "החוק של מע"מ 0 על מוצרי יסוד יעבור. ואין לנו ספק שזה יקל על מעוטי היכולת. התקציב לא יעבור בלי שזה יעבור. אם זה לא יעבור לא תהיה ממשלה"
 ------------------
 גויסו שני עדי מדינה נוספים נגד ארגון אברג'יל.
 ------------------
'סרוגים': אלפי מזוזות בבסיסי צה"ל נמצאו פסולות ומותקנות הפוך
 ------------------
'חב"ד-שטורעם': שטפונות עזים בגיאורגיה הביאו להרס גן החיות, שברחו מהכלובים והרגו עד כה 5 אנשים. שליח חב"ד הרב קוזלובסקי: "אנחנו נצורים".
 ------------------
 מאות איש הגיעו במהלך הלילה לתפילה בציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה לרגל יומא דהילולא. בשעה 4 אחה"צ ייערך תיקון 1000 השופרות.
 ------------------
 משה ויסברג ב'בחדרי': בוז'י הרצוג איחל מזל"ט לרגל נישואי נכד האדמו"ר מבעלזא. גם שוחח על האפשרות שיצטרף לממשלה
 ------------------
'כלכליסט': הווילה של מוטי זיסר נמכרה תמורת 28 מיליון שקל. ביהמ"ש קיבל בסוף השבוע האחרון את בקשת כונס הנכסים מטעם בנק לאומי לאשר את העסקה.
 ------------------
לציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה הגיעו אמש: האדמו"ר מספינקא, הגאון רבי חיים צבי שפירא אב"ד קהל חסידים רמת אהרן בב"ב, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, והאדמו"ר מביאלה בית שמש.
 ------------------
הבחירות בליכוד: עד כה הצביעו 329 מתוך 3,770 חברי המרכז, שהם כ-9%.
 ------------------
עו"ד עודד פלוס אושר לפני שעה קלה בישיבת הממשלה כמנכ"ל המשרד לשירותי דת. ייכנס לתפקידו באופן מיידי.
 ------------------
ישראל כהן חושף ב'כיכר': יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג נועד אמש עם האדמו"ר מבעלזא במעונו. אל הרצוג התלוו הנגיד יצחק שפירא מלונדון והרה"ג רבי אברהם דירנפלד.
 ------------------
יום דרמטי בליכוד: היום יכריעו חברי המרכז אם לבטל את הפריימריז. נתניהו מוביל פשרה: המתפקדים יבחרו את הרשימה הארצית, חברי המרכז יבחרו את נציגי המחוזות.
 ------------------
ח"כ בצלאל סמוטריץ' במכתב להרצוג: "למירב מיכאלי ממפלגתך 'התפרץ לה הגרבוז' כשפגעה בנוסעים לאומן, בביטוי מעליב ופוגעני. זהו המשך הקו היהיר שמפלגתך נוקטת בו. לציבור הדתי מגיעה התנצלות ממך".
 ------------------
יעקב ריבלין בטוויטר: רדיו 'קול חי' נמכר אמש לקבוצת משקיעים.
 ------------------
שרת הבריאות לשעבר שושנה ארבלי ממפלגת 'העבודה' נפטרה בגיל 89.
 ------------------
האסון בביתר: הלווית ההרוג ר' מיכאל ניסנוב ז"ל בן 48, תצא ב-14:00 מביתו רח' קדושת לוי 31. השאיר אחריו 8 ילדים, הגדולה בת 19 והקטנה בת שנה וחצי. התפלל בבית כנסת 'חסד לאברהם'.
 ------------------
ברדיו 'קול חי' ובחברת קרדן מכחישים את סיפור (הציוץ של ריבלין) מכירת הרדיו.
 ------------------
'ישראל היום': בסקר שערך 'השדולה היהודית-אמריקנית' - בנימין נתניהו אהוד בקרב יהודי ארה"ב יותר מהנשיא ברק חוסיין אובמה. נתניהו 56%. אובמה 49%.
 ------------------
הממשלה תמנה עוד 2 סגני שרים מהליכוד: ז'קי לוי ימונה לסגן שר הבינוי, וירון מזוז לסגן שר הפנים. ל-19 מבין 30 חברי הכנסת של הליכוד יש כעת תפקיד.
 ------------------
מחלוקת באופוזיציה. יאיר לפיד תוקף את בוז'י הרצוג: "השחיתות משתלטת על מרכז הליכוד, למה להציל אותם? למה בוז'י עוזר להם?". הרצוג בתגובה: "יאיר לפיד הוא זה שממשיך לסייע לנתניהו - חבל שאינטרסים צרים מובילים את שיקול הדעת".
 ------------------
אתר 2525: צעיר כבן 17 הולך רגל נפגע מרכב בכביש 4 בסמוך לגשר בר אילן, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'גבעת שמואל' ומסניף 'בני ברק' ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער מותו נקבע בזירה
 ------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': האסון בכניסה לביתר!
תלמיד הישיבה שהיה ברכב ונפצע - משה חוברה בראיון: "ראינו את האוטובוס מגיע מרחוק, לא זוכר את רגע התאונה. יצאתי בכוחות עצמי מהרכב עם פגיעות ושריטות. שוחררתי מביה"ח בכניסת השבת. מיכאל ז"ל היה לוקח אותנו לפעמים טרמפ בתנאי שנגיד ד"ת בדרך מבית שמש לביתר. אני עדיין בהלם, חייב להתאושש. אחזור לישיבה רק עוד כמה ימים".
חובש מד"א יוסי רהב שהגיע ראשון לזירה בראיון: "ניגשתי לטפל בנהג וזיהיתי שמדובר בחבר שלי שמתפלל איתי כל בוקר בתפילת נץ. קשה מאוד לטפל בכזה סיטואציה. זה כביש מפותל ומסוכן מאוד שספג קורבנות. יש שם לפחות 2 תאונות בחודש".
מני גירא: ״המבחן של דרעי: תפוח האדמה הלוהט של הגז בישראל, צפוי להגיע השבוע להחלטת הקבינט - כל כובד המשקל מונח בין החלטת ביבי בקבינט לטובת הטייקונים לתקווה שדרעי בסמכותו כשר הכלכלה יפעל לטובת העם. מירב מיכאלי מקוממת עליה רבבות כשבהתבטאות אווילית כרכה את כל הנוסעים לאומן בכינוי גנאי״.
הרב ישראל פינטו רבה של הקהילה באומן בראיון: "אני באומן למעלה מ-20 שנה, אלפים חוזרים בתשובה ומתחזקים. העיר הכפרית אומן אין שום דבר חוץ מתפילות הציון של רבי נחמן. משפחתה של מיכאלי ידועה כאנטישמיים. אני מקווה שהיא תחזור בה ותתנצל".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים:
• מחר הכרעה גורלית במרכז הליכוד, אריק זיו עורך האתר 'ליכודניק' שקיים ראיון בערב שבת עם נתניהו: ראש הממשלה באמת מפחד ומודאג, מלבד סילבן שלום כל שרי הליכוד הולכים עם ראש הממשלה בעניין הזה.
• התאונה המחרידה בביתר, דן עזרא חברו של מיכאל ניסנוב זצ”ל: שוחחתי איתו כמה דקות לפני שנהרג. הוא היה אדם צדיק. לקח תלמידי ישיבה כעזרה ונהרג.
• הזמר ליפא שמעלצר בראיון: השיר 'נחמן בן פיגא' הוא שיר יהודי תוסס. הבעל שם טוב תמך בגיור של שירים מהגויים, ולכן אני חושב שזה דבר טוב, השיר הזה יהיה להיט בכל מקום.
• ישיבת וילנא החדשה: הנאומים של הגר”ז ברוורמן, הגר”מ אדר”ת, הגר”ר וולפין, בכינוס היסוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.