רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן ראש ישיבת 'פורת יוסף' ששוחרר ביום שישי מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אושפז הבוקר (א') שוב להמשך טיפול.
ביום חמישי האחרון אושפז ראש הישיבה לאחר ששוב חזרו הכאבים ברגליו. בבית החולים עבר הגר"ש סדרת בדיקות ושוחרר לשבת, הבוקר שוב אושפז.
ביום שישי הגיע לבקרו סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן יחד עם סגן מנהל בית החולים הד"ר אשר סלמון, וגם יו"ר ש"ס דרעי שביקרו במהלך ימי האשפוז ומלווה מקרוב את הטיפול המסור.
הציבור נקרא להתפלל לחיזוק בריאותו השלמה של חכם שלום בן טופחה מלכה, בתוך שאר חולי עמו ישראל.
-----------------
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ל'בחדרי חרדים' על תכניתם של האנטישמים לשרוף בלונדון את ספרי התלמוד: "'במקום ששורפים ספרים-ישרפו גם בני אדם' כלשון היינה, ולתהומות הללו אסור לנו בשום אופן לחזור
-----------------
ישי כהן ב'כיכר': נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן יצא בדקות אלו מניתוח שנמשך כשעתיים.
 -----------------
ברכת מזל טוב לח"כ מרגי לרגל חתונת בנו הערב בבאר שבע. מרגי הודיע שמבטל את הקיזוז עם ח"כ גטאס שישתתף במשט "אשקול להגיע להצבעות בכנסת ולחזור לחופה".
 -----------------
'ערוץ 10': משרדו של עו"ד דניאל מקובר בלונדון העביר לתביעה הכללית של בריטניה, ראיות לפשעי מלחמה לכאורה נגד מופז כדי שהתביעה תקבל החלטה לעצרו ולחקור אותו.
-----------------
 רשת ב': הרשויות בהודו פרסמו התרעה מפני פיגועים במוסדות ישראליים ויהודיים ובהם בתי כנסת, מרכזים של חב"ד ובתי מלון שישראלים נוהגים ללון בהם.
 -----------------
שר הכלכלה אריה דרעי לסגן השר יעקב ליצמן: עצור באופן מיידי את האפליה כנגד הקהילה האתיופית בכל הקשור לתרומת דם מקרב בני הקהילה.
 -----------------
דובר משטרת ירושלים אסי אהרוני מגיב לביקורת השר זאב אלקין ב'קול חי': "ישנה ירידה בכמות אירועי הטרור, ולא עלייה. מלבד צורך בכוח אדם, המשטרה פועלת מצוין".
-----------------
 דובר המשטרה שבתאי גרברציק ב'קול ברמה': "יש צו איסור פרסום על השם המלא של הפצוע. אבל שמו לתפילה: רז בן כרמלה".
 -----------------
סגן השר מאיר פרוש למנהלי מוסדות: "חברי ביהדוה"ת וכן אנוכי, איננו נחים על זרי דפנה, ואיננו מציינים הישגים. אנו עדיין בשלב של מיגור תופעת האפליה לרעת הציבור החרדי".
 -----------------
קובי כחלון לשיף ב'בחדרי': "לא הולך לפוליטיקה ולא לעבוד אצל אחי. מתכוון לפנות לאקדמיה. לא אשוב לעירייה".
-----------------
הבוקר ביומונים החרדיים מודעת פרסום לתוכנית תכנון ובנייה בבני ברק עליה חתום "יעקב אשר יו"ר הועדה לתכנון ובנייה".
 -----------------
השר לענייני ירושלים זאב אלקין מותח ביקורת על המשטרה, אצל מני גירא ב'קול חי': "הם צריכים זירוז מראש הממשלה כדי להעלות הילוך ולנהוג ביד קשה, ולהביא להרגעת ההתפרעויות במזרח ירושלים".
-----------------
ברוך דיין האמת: בביה"ח 'תל השומר' נפטר האברך הרב אהרן זילבר מרמת שלמה, בן 45, חתן של הרב ישעי' בולק, השאיר אחריו ילדים רכים בביתו.
 -----------------
לאחר שנים של נתק - ביקור היסטורי לפני שעה קלה של מרן האדמו"ר מצאנז אצל מרן האדמו"ר מהר"י מסאטמר בוילמסבורג.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
ח"כ משה גפני במתקפה נגד הענקת פרס בכנסת למארגני תחבורה בשבת: "זו החלטה חמורה ובלתי הגיונית. מי שקיבל אותה עשה טעות נוראה. צריך לתת פרס לאלו שלא נוסעים בשבת. שוחחתי עם יו"ר הכנסת, הוא לא יעניק להם את הפרס".
 -----------------
'בחדרי': 49 אנשים ששהו השנה בפסח ביוון ע"י חברת 'שיינפלד תיירות', הגישו היום תביעה ייצוגית לביהמ"ש השלום בפ"ת על סך של 733,000 ש"ח נגד בעלי החברה.
 -----------------
חיים טוויל ב'חרדים 10': נטורי קרתא פרסמו מודעת ברכה ל"אדוננו המוסלמים" לרגל חג הרמדאן: "רבבות אלפי בני היהדות החרדית תושבי ארץ הקודש משגרים בזאת את ברכתם הלבבית אל אחינו המוסלמים לכבוד חודש צום הרמדאן".
-----------------
אבי שיף חושף ב'בחדרי': מכתב ההתפטרות של קובי כחלון לניר ברקת "אפרוש לדרכי בנובמבר הקרוב".
 -----------------
'ערוץ 1': מסיבת הפרידה מהמפכ"ל דנינו במעמד רה"מ, נשיא המדינה, ואישים נוספים תהיה סגורה לכתבים ולסיקור תקשורתי. החלטה נדירה ומקוממת.
 -----------------
סערה ברשת: אשתו של שר הפנים סילבן שלום, הגב' ג'ודי שלום ניר מוזס צייצה בטוויטר בדיחה גזענית נגד אובמה וזכתה לגל תגובות נזעמות. הציוץ נמחק.
-----------------
 מהדורת 12 ב'קול החרדי': סערת הענקת פרס למחללי השבת - פפה אללו בראיון: "זה פעם ראשונה שמכירים בנו רשמית ומעניקים לנו פרס. לא בטוח שיולי אדלשטיין יודע שאנחנו בין מקבלי הפרסים. ההתקפה רק נגדינו, אבל גם גורמי ליכוד פועלים למען תחבורה בשבת. במקום להתעסק איתנו - שהנציגים החרדים ישקיעו מאמץ למנוע את הפעלת הספורטק. החרדים לא פועלים מספיק לעצור את זה".
מני גירא: התרגשות בקהילת סערט ויז'ניץ האדמו״ר קיבל הלילה קהל במשך שעה ארוכה לאחר תקופה ארוכה שלא חש בטוב ולא קיבל קהל.
שוב מאבק בקרית יובל - סגר"ע י-ם ישראל קלרמן בראיון: "סיירתי שם הבוקר דווקא עם תושבים חילונים שתומכים במאבק. זה ממש לא השתלטות, חרדים גרים שם למעלה מ-10 שנים והם זקוקים למעון לילדים. סיעות אחרות גורמות לשנאה מיותרת".
עורך הדין של חברת 'שיינפלד תיירות' משה אוסדיטשר מגיב לתביעה: "למרות שמאות נפשו שם, רק 49 איש הגישו את התביעה. חלק מהתובעים כלל לא שילמו לשיינפלד על חג הפסח האחרון, והם כבר בדרך לסחוט את החופשה הבאה. הפאשלות לא היו באשמת חברת שיינפלד, הם גם נפלו בפח".
הפיגועים חוזרים - אסי אהרוני דוה"מ י-ם בראיון: "לא מגדיר זאת אינתיפאדה שקטה אלא פיגוע ללא הכנה מראש. התוכנית של המשטרה כעת: לגייס עוד 1000 שוטרים ולהכפיל את כוח האדם בגזרת י-ם".
אריה קינג מחזיק תיק ביטחון בראיון: "בחודש מאי האחרון היו 360 אירועים נגד יהודים. במצב הנוכחי אני אומר לתושבי י-ם קחו את החוק לידיים, כשאתה רואה מחבל תרדוף אחריו ותחסל אותו".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים:
המאבק על קרית יובל! סגר”ע עופר ברקוביץ מודה בראיון: "חלק מהחילוניים בקרית יובל פועלים ממניעים של שנאה לחרדים".
• תושב השכונה וחבר מועצת עירית ירושלים נחמיאל סבן: אם ברקוביץ מודה שיש כאן שנאת חרדים - עליו להפסיק לפעול בנושא. היה ברור שרוצים לסלק את החרדים בגלל שנאה.
•• הרישום לישיבות הגדולות בעיצומו! מועצת הפרשנים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישי כהן, איתי גדסי, ישראל כהן ומשה ויסברג: על פעילות הרשמים, מתי המבחנים, הרישום ליסודות שאחרי הפילוג? והישיבות שהפתיעו השנה בביקוש: ישיבת הגר”צ קפלן, ישיבת רמות של הגר”מ שטרנבוך, וישיבת הגרש”ב סורוצקין.
• 48 משפחות בתביעה בביהמ”ש נגד תיירות של נופש פסח ביוון, העיתונאי חיים אבני - כיכר השבת: התובעים טוענים כי היתה שם רמת כשרות ירודה ביותר ושהרב נחשוני עשה יד אחת עם מארגני הנופש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.