רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביוני 2015

הרב דבורץ אברך בני ברקי עקב רשלנות חמורה של מעייני הישועה אשתי לא יכולה ללדת כבר 4 שנים


עדות חמורה של  אברך צעיר,  הרב  דבורץ (השם האמיתי שמור במערכת, )   בו הוא טוען  בהקלטה המצורפת טענות קשות מאוד נגד מחלקת יולדות של מעייני הישועה, וטיוח הפאשלות של מעייני הישועה. לא פלא שגב' רוטשילד מקימת מעייני הישועה אמרה בשבוע האחרון כי הפסיקו חולים להגיע למעייני הישועה ומעדיפים בתי חולים אחרים.
הרב דבורץ: פנינו ללידה לבית החולים מעייני הישועה, מחלקת יולדות, לפני שהיא ילדה, היא שכבה בבית החולים, אני זיהיתי  שהמוניטור יורד ל 50 וקופץ ל 250 הרגשתי שיש מצוקה לעובר,  הרופא במקום להתייחס לטענות  אמר לרב דבורץ  אומר לי:"אתה לא הרופא כאן  ואתה לא מבין ברפואה ואני הרופא והכל בסדר."
אחרי 25 שעות שאשתי שוכבת עם פיטוצין  עשו לה ניתוח חירום,  של ניתוח קיסרי להולדת בתי.  הניתוח התארך במקום שלושת רבעי שעה, התארך ל3 שעות.   הרב דבורץ מספר שאף לא יצא  באמצע להסביר לו מה קרה בחדר הניתוח ומה הסתבך?
אשתו שוחררה מהניתוח, התברר כי משהו לא טוב קרה בחדר הניתוח ואף אחד לא סיפר לנו.
היא שוחרהה כעבור כמה ימים, ואז התעלפה בבית בליל שבת  לאחר שהיה לה דימום חזק, 
פנינו שוב למעייני הישועה כי הרב שלו מאשדוד אמר לו כי רק בית החולים יודע מה הפאשלות  שהיו  בחדר לידה, ולכן עדיף לחזור אליהם, ,  ואז עשו לו שוב ניתוח,  וגילו קריש דם של 11 ס"מ  היא קיבלה 4 מנות דם והיא שוחררה
לא עובר 3 ימים ושוב איבדה את ההכרה בבית,  שוב חזרנו למעייני הישועה,
(מתברר שהם לא הבינו מה הבעיה הייתה,  כי היא שוחררה, ואז היא שוב דיממה בבית,
רצו שוב לנתח אותה, אני לא מוכן שתוך 3 שבועות אשתי תעבור ניתוח שלישי תוך 3 שבועות.
הם גילו לו את האמת : אנחנו לא יודעים מה הבעיה? תפנו לתל השומר, ואפילו אמבולנס הם לא הסכימו להזמין לה.
בתל השומר גילו, כי בניתוח הקיסרי  במעיייני הישועה  הם חתכו עורק ראשי ברחם,  הם חיברו בניתוח במקום עורק לעורק הם חיברו עורק לוריד. ולכן זה התפוצץ הוריד, והיו נחלים של דם.
אנחנו כבר 4 שנים ללא ילדים נוספים, עקב הפאשלות הרבות שהם עשו.
חמי  סיפר לי, ששמע 2 רופאים במעייני  הישועה, שבחדר ניתוח לא היה מיילדת ולא היה רופא ילדים, היה שם רק מנתח מרדים ומתלמדת,  ומבחינה חוקית חייב להיות מיילדת ורופא ילדים.
נכנסתי אני וחמי אל פרופ מוטי רביד ואל ד"ר בני חן , תוכן השיחה בגדול,  אני יודע שלא היה ואנחנו נבדוק אתה זה ונטפל בזה.
 
נפגעתם גם? פנו אל מוקד התלונות הארצי  על בית חולים מעייני  הישועה: 0534296699 או 4800150@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.