רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביוני 2015

30 מיליון כניסות מי חלם על זה

לולא העירו לי ספק אם היית שם לב, כבר מזמן הפסקתי להסתכל על המספרים כמה נכנסים, התרגלתי למספרים האלו וזה הרבה זמן כבר לא ראיתם פה איזכור על מספרים, מפני שזה לא היה עוד חשוב, זה הפך להיות הרגל, ובכל זאת 30 מיליון זה מספר שמסמל משהו, אז אכתוב כמה מילים

כשיצאתי לדרך לא חלמתי בחלום הכי רחוק שאגיע למספר הזה לפני עשר שנים לפחות, אספר לכם, שבתשעת החדשים הראשונים של הבלוג הגעתי לכ-175 אלף בלבד, לא חלמתי אז להגיע למיליון כל כך מהר, אמרתי לעצמי כי לזה אזכה כנראה בסביבות השנתיים, קיוויתי להגיע ל-3 מיליון לאחר שלש שנים עם עבודה מאומצת, אבל זה קרה במהירות, לקח קצת זמן עד שידעו על הבלוג מפני שלא פרסמתי, התפרסמנו בעזרת חברא חברא אית ליה, יחד עם התקפות קשות עלי בכמה פורומים שלא קלטו כי הם עושים לי טובה גדולה, ככה הבלוג נודע לאלפים רבים ומאז דהרנו במספרים דהירה שכזו שלא הייתי יכול לעשות זאת ללא ההשמצות הללו

מציאות היא, כי למרות כל כך הרבה השמצות וכל כך הרבה התקפות אישיות כפי שאף בלוג או אתר לא עבר, אנחנו חיים קיימים וחזקים עד כדי שמה שמתפרסם אצלנו חודר עמוק ומגיע למרחקים ובמהירות, ויעידו אלו שניהלו קמפיינים אצלי איזה פידבק קיבלו

היחודיות של הבלוג שלנו הוא, שאנחנו לא חייבים לאף אחד, אצלנו כולם טובים כשהם עושים טוב ומבקרים כשעושים לא טוב, אין לאף אחד חסינות, אנו ממלאים את תפקידנו שהוא תפקיד ראשוני במעלה, מפני שבלעדי זאת היה הפקר, יחידים היו משתלטים על הציבור ואיש לא יכל לעשות דבר, היום כמעט ולא שייך להלחם מפני שאוטומטית הורגים אותך דרך הקהילה שאתה משתייך אליה, זו הסיבה שאיני שייך לקהילה כלשהי, קלטתי את הענין הזה לפני שלשים וחמש שנה, וככה אי אפשר לשבור אותי אני ממשיך בשלי ובהצלחה אדירה

כשאני מסכם את השלש וחצי שנים של הבלוג אני מרוצה מאוד, השגתי המון, היהדות החרדית של ימינו אינה עוד כפי שהיתה לפני הבלוג הזה, היום בטרם שעושים לוקחים בחשבון מה יהיה כתוב כאן, זה מספיק בשביל שיידעו כי מה שעושים חייב להיות בשיקול דעת ובצדק, מפני שהציבור יידע את הכל, השירות שלנו היא הגנת הציבור מפני מי שבעבר רמסו וסחטו אותו לקחו ממנו כל כך הרבה בעזרת חתימות ו'גדולים' שכלל לא ידעו מה עושים העסקנים ואיך הם מנצלים אותם לחמס ואף גרוע מכך

שימו לב איך שעסקני כמה קהילות השתנו מן הקצה אל הקצה, בעוד שבעבר טענו כי רק הם קיימים וכלל לא רצו להכיר ולדעת מאחרים והיום הם מבקשים להוכיח את עצמם גם בציבור הכללי, בעבר חגגה האנוכיות והיום עושים מאמץ עליון להוכיח כי לוקחים בחשבון את כולם, המון דברים השתנו, ואני שמח שיש שכר לעמלי

אומר לכם את האמת, אין זו מלאכה קלה כלל, שימו לב, מאז שיצאתי לדרך לא החסרתי יום אחד של בלוג, לא לקחתי חופש אפילו לא של יום אחד, בזמנים הכי קשים במסירות נפש ממש הבלוג עלה, אני לא יושן לילות על מנת שהבלוג יעבוד, מפני שאני רואה בה שליחות קודש

וכאן כמה מילים לכל אלו שמבקשים את מפלתי וסגירת הבלוג. לפני עשרה חדשים היה מי שפרסם כי אני סוגר את הבלוג, הוא בנה בניינים שלמים חשב כי הנה סוף סוף זה עוצר, כתבתי אז שזה לא יקרה וכל עוד הקב"ה נותן לי כח פיזי הבלוג ימשיך לפעול, ואני הוא זה שקיימתי, ואמשיך לקיים להקדיש את זמני וכוחי למען טובת הציבור לשמור עליו מפני יחידים המשתלטים עליו

אני לוחם בכמה יחידים רק מפני שהם משתלטים על הציבור, הללו חייבים לדעת כי לא ניתן להם לעשות את מה שעושים ונגן על הציבור הרועדים לומר מילה בשל כוחם, הם בחצרו של הרבי ומשתמשים בשמו להרוס אותו ומשפחתו ברגע. כאן אני פונה לכל מי שנפל קרבן להתעללויות הללו של גבאי רבי'ס ועוד עסקנים כאלו, תפנו אלי ואעשה הכל להלחם באותם משתלטים עד אשר הדברים יתנהלו כפי שצריך

כאן אוסיף בענין האתר, הכנתי אתר חדש שהוא מוכן אבל אני דוחה ודוחה את ההופעה שלו בשל חשש שמא לא אוכל לעמוד בזמנים, אני חושש לקחת על עצמי עוד עול, אבל נראה כי בסופו של דבר אעשה זאת, אם כי איני יודע מתי, זה יכול לקרות כל יום אבל גם רק לאחר החגים, אחליט כשארגיש כי אני ערוך ומוכן לכך

ובשלב זה, אני מודה לכל מי שועמדים עמי בקשר חזק מעבירים לי חומר ומשתתפים במאמץ שלי לכלות את הקוצים מן הרחוב החרדי, ויחד אי"ה נמשיך לעבוד ולעשות את הטוב לבער את הרע ולהחזיר לציבור שלנו את הימים הטובים אשר בהם חרדי היה חרדי מציאותי ולא חרדי סינתטי כפי שהוא היום

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.