רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביוני 2015

חדש בכותל טקס חלאקה בגיל 3





 מזל טוב לילד אלירן תורג'מן ,  חדש בכותל טקס חלאקה בגיל 3 
לפרטים והרשמה-
טלפון: 5958*/02-6271333 דניאל 
מייל:   daniel@thekotel.org   
במהלך הטקס הוענקה לילד מזכרת ייחודית של תעודה המציינת את עריכת הטקס בכותל המערבי.    

     "הקרן למורשת הכותל המערבי" בהנחיית רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ שליט"א להעניק שירות מיוחד למבקשים לערוך טקס "חלאקה" ברחבת הכותל המערבי.
כידוע, בהגיעם של ילדי ישראל לגיל 3, נוהגים ההורים לספר את שערם ולהותיר 'פאות' בצדי הראש, כסימן להגעתם לגיל 'חינוך', גיל בו הם מבינים את זכויותיהם וחובותיהם כילדים לעם סגולה.
לטקס התספורת – 'החלאקה' מתלווים סממנים ייחודיים אשר הופכים את המעמד לחגיגה בה מביעה המשפחה את שמחתה לרגל זכות הגיעו של בנה לגיל מחייב זה. עניין מיוחד מיוחס לעריכת טקס גזירת השיער והברכות במקום קדוש אשר מעצים את המצווה ומאפשר לקיימה במקום המסוגל ליותר לתפילה וברכה.
רבים עושים זאת ליד קברו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי במירון ובמקומות קדושים נוספים. אולם בשנים האחרונות מגיעות משפחות מרחבי הארץ והעולם לערוך בכותל המערבי – ממנו לא זזה שכינה מעולם את טקס ה"חלאקה". בעקבות כך מציעה "הקרן למורשת הכותל המערבי" שירות נוסף בהמשך לשירות 'בר המצווה' המוכר והניתן חינם לכל דורש, של עריכת טקס חלאקה לילדים בגילאי שלוש המגיעים לכותל המערבי לרגל יום הולדתם וכנהוג, מסתפרים וגוזזים את שערם.
מטרת השירות הוא לספק הכוונה עבור משפחות שאינן בקיאות בהליכי הטקס. להעניק להם מזכרת ייחודית לילד החוגג של תעודה המציינת את עריכת הטקס שלו בכותל המערבי ולתרום לאווירה המיוחדת בהדרכה מותאמת לגיל הרך. השירות מעניק העשרה למשפחות ולילד ללא תשלום.
במסגרת השירות מדריכים מקצועיים מטעם "הקרן למורשת הכותל המערבי" יפגשו את המשפחות בשערי הכותל וילוו אתכם לכל אורך הטקס ללא תשלום, בתיאום מראש.

לפרטים והרשמה-
טלפון: 5958*/02-6271333
מייל:   daniel@thekotel.org

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.