רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 ביוני 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות חדשות "חדשות 24":

סערה צפויה בשבוע הבא בצה"ל 'מחאת הזקנים' עקב הנחיה חדשה ולפיה אישורי הזקנים לא יינתנו בשל מה שהוגדר עד כה כ'רצון חופשי' וגם זקנים מ'טעמי דת' לא יאושרו בקלות שבה אושרו עד כה - יצחק טסלר מ-YNET יהדות בראיון: "לא מדובר על מתגייסים או חיילים מהמגזר החרדי, מדובר במגבלות רק לחילונים ודתיים לאומיים שלא מגדלים זקן בקביעות ורק מ'טעמי נוחות' מעדיפים באופן זמני לגדל זקן, בצה"ל רואים במהלך צעד הכרחי למען השלטת משמעת וסדר בשורות הצבא".
מאבק השוחטים - ראובן בולטין חבר הנהגה באיגוד שוחטים ובודקים ארצי, בראיון: "מדובר בקמפיין שפל וזול שממומן על ידי יבואני הבשר, שיצאו במלחמה נגד הרב הראשי הגר"ד לאו בעקבות נחישותו להביא את השינוי הדרוש למערכת הכשרות. בשם כל השוחטים והבודקים בארץ ישראל אני מבקש לחזק את ידי הרב הגאון דוד לאו, וקורא להמשך הבראת מערכת הכשרות בכל הארץ".
צעיר חרדי מבני ברק קיבל דו"ח ונקודות על נסיעה באופניים חשמליים נגד כיוון התנועה אף שאין לו רישיון  - עו"ד רוני פאלוך, ממשרד לויתן פאלוך עורכי דין, בראיון: "מתן הדו"ח לנהג אופניים חשמליים בגין נהיגה נגד כיוון התנועה מאפיין שינוי גישה של משטרת התנועה כלפי רוכבי האופניים החשמליים. לעניין הנקודות, אם אין לנהג רישיון נהיגה - אין כל משמעות לכך".
זריקת הנפצים והזיקוקים לעבר ישיבת ההסדר ברמלה - הרב אריה הנדלר מרבני השיבה בראיון: " בימים האחרונים במהלך פעילות מאומצת של המשטרה נעצרו 3 קטינים החשודים ביידוי הנפצים והזיקוקים. 2 קטינים נוספים שנעצרו בתחילת השבוע שוחררו ע"י בית המשפט למעצר בית והרחקה מהישיבה. גם נכבדי הערביים בעיר מתנגדים לכך, ביומיים האחרונים יש שקט בגזרה".
וראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחיאני, בראיון: "צלמים של ארגוני השמאל הקיצוני הגיעו לבתי האריזה בבקעת הירדן על מנת לצלם את התוצרת ולהעביר את המידע לארגונים בינלאומיים שמקדמים חרם על ישראל, אנחנו פועלים לסלק אותם מהאיזור, הם אף צילמו את האריזות עם שמות החקלאים ומעבירים את זה לארגוני שמאל באירופה".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.