רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביוני 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

האסון ביבנה - יהודה הילדסהיים מתנדב זק"א ואיחוד הצלה מסכם את הטרגדיה - השמחה שהפכה לאסון עם הרוגה ועשרות פצועים, ומספר על הרגעים הקשים כשבנה של המנוחה ז"ל הגיע לזירה המדממת ואמר קדיש.
ליפא שמעלצר בראיון נרחב לסיכום שבועיים סוערים של בעד ונגד השיר החדש 'רבי נחמן בן פיגא', על התגובות החיוביות שקיבל גם בהופעות ביומיים האחרונים בארץ, ועל הדיסק החדש שצפוי לצאת. - ראיון מרתק..
בעקבות האסון ביבנה - יוני קרפוך מנכ"ל מרקדין בראיון נרחב איך ניתן למנוע אירועים מעין אלו, קורא לבעלי שמחות לא לחשוש לבקש ממנהלי האולמות רשיונות לפני סגירת עסקה, ומציע פתרון לאלו שנתקעו כעת ללא אולם לשבועיים הקרובים עקב סגירת האולם ביבנה.
סעיד חי"ר יו"ר 'צעירי העדה הדרוזית' בראיון בעקבות הלינץ שבוצע בפצועים הסורים שהגיעו לטיפול בישראל, מדגיש כי חיילי צה"ל לא נפגעו פיזית בתקרית והורחקו מהזירה, ומשתף על ההרגשה והחשש כעת של הדרוזים שיטבחו באחיהם ובני משפחותיהם מעבר לגבול.
וח"כ מיקי זוהר מספר על הדרמה והמהומה היום בכנסת במהלך הדיון בעניין המשט הפרובוקטיבי הצפוי לרצועת עזה בהשתתפות ח"כים ערביים, והאם ישראל לא עושה טעות שהיא נגררת לפרובוקציה וגוררת על עצמה גינויים מהעולם שזה מה שרוצים מארגני המשט?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.