רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביוני 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

היישר מגבול הצפון - מריח יוניס ראש סניף איחוד הצלה בדליית אל כרמל מספר על החשש לגורל בני משפחתו שנמצאים מעבר לגבול, על ההיערכות להגשת סיוע רפואי במידת הצורך. ועל האווירה כעת ברמת הגולן.
יהודה גליק בראיון עקב החלטת בית המשפט להרוס את ביתו של המחבל שניסה לרצוח אותו, האם זה מעודד אותו שביתו ייהרס? והאם הריסת בתי מחבלים באמת תימנע פיגועים?
דביר עדני מתנדב איחוד הצלה מספר על ההרס בהר הזיתים אליו נחשפו כשעלו לקברי משפחת דילמוני יחד עם ח"כים ואישי ציבור, ועשרות איש שנעתרו לקריאה ברשתות החברתיות והגיעו להשתתף באזכרה.
יובל ארנון, יו"ר הוועדה לביטוח פנסיוני בלשכת סוכני ביטוח מגיב על החלטת שר האוצר לקביעת תקרה לעמלות סוכנים עבור ביטוח חיים למשכנתא. "מדובר בצעד רע העומד בניגוד לכל כללי התחרות של כלכלה חופשית. האם הגבלת שכרם של סוכני הביטוח, אשר רובם בעלי עסקים קטנים, היא שתביא לפתרון משבר הדיור? כמובן וקל יותר לפגוע בחוליה החלשה יותר בענף הביטוח, וחבל שכך".
הרב חיים שלמה דיסקין שולל את הפרסומים על הסרת הכשרות בקפה גרג בקרית אתא ואומר בראיון כי סה"כ מהיום המוצרים שם של כל הבד"צים ולא רק העדה החרדית והרב לנדא, ומי שסומך על כל הבד"צים יכול להמשיך לקנות במקום ללא חשש.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.