רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביוני 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

הנס והדרמה בחזרה מהכותל המערבי - יעקב כהן תושב נתיבות שהיה על האוטובוס שנפגע מאבנים מספר על שאירע, ראיון בלעדי שממחיש את גודל הנס בחסדי שמים.
אליעזר היון מ'חרדים 10' שחשף לראשונה את מאבק השוחטים מספר על ההפגנה הסוערת היום של השוחטים נגד הרה"ר הגר"ד לאו מול לשכת הרבנות הראשית בירושלים.
הרב חיים סויסה מנכ"ל דרכי הוראה לרבנות ומקורבו של מרן הראשל"צ הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל מספר על ההיערכות להגעת האלפים לציונו הקדוש בהר המנוחות החל ממחר בערב לרגל יום ההילולא שחל ביום שישי.
הרב שמעון שטיין מארגון 'לקדושים' מספר על נסיעה מיוחדת מחר בלילה לקברי הרוגי מלכות בכפרים הערביים בצפון לרגל יום פטירתם, ולאחר מכן נסיעה להילולת התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה.
עו"ד דב הלברטל תוקף בחריפות את התבטאות נשיא המדינה ראובן ריבלין נגד התורה הקדושה, וקורא לציבור החרדי להוקיע אותו עד שלפחות יתנצל על דבריו הפוגעים בציבור החרדי ובאמיתות התורה לעולמי עד.
וחזקי עזרא מערוץ 7 חושף כי ספר התורה שהוכנס אמש למשכן הכנסת לא הוכנס באמת להיכל והועלם מהמקום עקב בעיה משפטית מול המחלקה המשפטית של הכנסת, ותוהה מדוע הח"כים והשרים החרדים/דתיים לו מביעים ע"כ מחאה.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.