רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביוני 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" - המחאה בקבר דוד המלך, בעד ונגד:

פרופסור הלל וייס שנעצר היום לאחר שמנע פיזית את כניסת הנוצרים מספר על המאבק, המעצר, והסיבה שאסור לאפשר להם קיום תיפלה במקום.
והחוקר התורני וההיסטוריון הרב משה אייזיק בלוי בראיון תקיף נגד פעולות המחאה במקום, וטוען שמותר ע"פ ההלכה לנוצרים להגיע למקום. ומציג נתונים מספרי ההלכה וההיסטוריה היהודית בנושא.
איש התקשורת שלומי אייכלר מספר מ'מרכז החדשות' על תקיפתו פיזית בליל שבת בבני ברק עקב שייכתו לחצרות מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי, מספר כי הגיש תלונה במשטרה לאחר שטופל בבית החולים, והאם הוא חושש לחייו?
יוסי אזרד פעיל בקרב משווקים חרדים בגולן טלקום מספר על המאבק של המשווקים בחברת גולן טלקום עקב מבצע מיוחד שגרם לחילול השבת והפליית המגזר החרדי, ומדוע הוא לא מקבל את תגובת החברה, והאם אכן לגולן טלקום לא ריווחי לעבוד עם המגזר החרדי?
שלומי מלכא מנהל יחידת האכיפה העירונית בעיריית בני ברק מספר על פעילות האכיפה בתחום הביצים המסוכנות שמרביתם מוברחות מהשטחים בתנאים ירודים, ועלולים לסכן חיים, והאם הם פועלים נגד הגמ"חים?
ורזיאל אוחנה מארגון 'הצדיקים חיים' מספר על העלייה ההמונית שצפוייה החל ממחר בערב לציונו של יהודה בן יעקב בעיר יהוד, מאיפה יוצאים אוטובוסים? וממליץ להגיע גם בתחבורה פרטית.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502939014 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.