רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביוני 2015

12 ב'מרכז החדשות':

הרישום בישיבות בשיאו - הוראת גדולי ישראל: אין ישיבות "ניטרליות"!
הרב סנדר פרייזלר מבאי ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי בראיון: נשלחתי לשאול את מרן הגר"ח קנייבסקי על הורים המעוניינים לשלוח את בניהם לישיבות קטנות המגדירות את עצמם "ניטרליות". הגר"ח השיב בלא לפקפק כי אסור לשלוח לאותם ישיבות.
בראיון הוסיף: "מי ששולח לאותם ישיבות שלא יתפלא עם ילדיו יהפכו לחלק מ'המזרחי' בעוד כמה שנים. הגר"ח קנייבסקי לא לחינם יוצא מגדרו בשנים האחרונות למען כבוד התורה - בזמן הרב שך יצא הגר"ח מגדרו למען כבודו כך גם בזמן הגראי"ל.
ביום שלישי בבית הוועד הפועל של אגודת ישראל, ברחוב שומר הכותל בירושלים, יתכנסו גדולי האדמו”רים חברי מועצת גדולי התורה, ביום שלישי הקרוב, לדון בעניינים אשר עומדים על שולחן המועצת ימים רבים. בישיבת המועצת ידונו גדולי ישראל בשאלות מכריעות. ענייני הדור ועדכון חברי הכנסת על הישגי המו”מ הקואליציוני, וכן נושא התואר השני לבנות הסמינרים שעלה לאחרונה וגרם לסערה גדולה ביהדות החרדית.
המשבר הראשון של הקואליציה בנושא דת ומדינה יוצא הבוקר  לדרך עם חוק הכשרות של ש"ס. מדובר בחוק שקובע שרק הרבנות תוכל להשתמש במילה כשר, אבל גם שבתי עסק לא יוכלו ליצור מצג כאילו הם כשרים, גם אם הם לא משתמשים במילה כשר. מסעדן שיתלה על הקיר תמונה של רב יפר את החוק. הפרטים המלאים.
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.