רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביוני 2015

12 ב'מרכז החדשות':

ב'דגל התורה' עושים שרירים ומצהירים - החוק הנורווגי יעבור רק במידה ויפעל גם על סגני שרים!
ח"כ משה גפני בראיון: יש הסכמה של נתניהו, דרעי ושקד להעביר את החוק הנורווגי הקטן שיחול גם על סגני שרים. כחלון מתנגד בשלב זה, אך אנו ננסה לשכנע אותו. בימים הקרובים שקד תכנס את משפטני המשרד להסדיר את החוק. במידה ולא יחול על סגני שרים נתנגד לחוק.
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס  לדיווח לפיו שר האוצר כחלון וראש הממשלה מתכוונים לבצע קיצוץ בהסכמים הקואליציונים שעלותם 8 מיליארד ו-200 מיליון שקלים.
על פי הדיווח, הדרגים המקצועיים שצריכים להחליט על הקיצוצים בתקציב, ימליצו על מה אפשר לבטל, וכך כל מפלגה תיאלץ לוותר על חלק מההסכם שנחתם מולה.
שר הכלכלה אריה דרעי, הבהיר היום  כי לא יקום ולא יהיה קיצוץ בהתחייבויות הקואליציוניות של רה"מ. לדבריו, התקציבים שבהם רה"מ ושר האוצר מנסים לפגוע הם תקציבים חברתיים. דרעי סבור כי הפערים בחברה מסוכנים יותר לישראל מהחיזבאללה ודאע"ש. לדבריו, "כל קיצוץ בתקציב הישיבות או בקצבאות הביטוח הלאומי יהווה הפרה של ההסכם הקואליציוני, על כל המשתמע מכך". הראיון המלא.
נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן פונה הבוקר לבית החולים לאחר שחש כאבים ברגלו במהלך הימים האחרונים. יו"ר ש"ס דרעי שוחח עם הרופאים המטפלים בו ועודכן כי מצבו יציב וישהה לעת עתה בבית החולים לצורך מעקב.
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.