רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביוני 2015

12 ב'מרכז החדשות':

סערת הוואטסאפ!
חשיפה - אחרי מכתב הרבנים, 'יתד נאמן' ילווה את המערכה נגד ה'וואטסאפ' וה'טלגרם' החל ממחר. אישי ציבור, ועוזרים פרלמנטרים רבים כבר התנתקו מקבוצות הווטסאפ. שיווק המכשירים המוגנים עם הווטסאפ יוגבל ויצומצמם עם פיקוח הדוק. עוד הערב: איש התקשורת אבי מימרן ייכנס לשוק ה'מוגנים' וישווק מכשירים בשת"פ עם אורנג' בהכשר בית דין בני ברק.
ח"כ גפני בראיון סוער: גם אם כולנו היינו מתגייסים, עובדים ולומדים ליבה, הפירונים היו ממשיכים במלחמה נגדנו. הכל זה רק תירוץ - המלחמה נגדנו היא מהותית. הציבור החרדי חזק מונהג על ידי גדו"י - והם ייעלמו באבק ההיסטוריה.
הקלטה בלעדית מזעקתו של גפני נגד עושק הציבור החרדי בועדת הכספים: "הממשלה הקודמת החליטה שאם יש אימא עובדת אך בעלה לומד בכולל, היא לא תקבל סבסוד והממשלה הנוכחית החליטה שהסבסוד הוא לאימהות עובדות ללא התנייה במה הבעל עושה.
לטענתו אף ממשלה עד היום לא עשתה דבר לשילוב אמיתי של חרדים בתעסוקה. ''המהלך של הממשלה הקודמת היה רק להכעיס וזה במקום לאפשר באמת שילוב חרדים".
שלומי אייכלר חושף: הרב אוירבך חזר לגבות את ישיבת 'מסורת התורה' לאחר התחייבות הרב מרקוביץ להילחם בהתייצבות ולהוציא בחורים להפגנות. הרב אוירבך הורה לצבי וידר להעביר את בנו ש'סגר' ב'חדרה הישנה' לישיבת 'מסורת'.
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.