רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביוני 2015

12 ב'מרכז החדשות':

הקרב על החוק הנורבגי!
כחלון מתנגד לדרישת 'דגל התורה' להכיל את החוק הנורבגי גם על סגני שרים כך שליצמן או פרוש לא יוכלו להתפטר לטובת יעקב אשר. בישיבת הממשלה האחרונה פעל כחלון לדחות את הדיון לישיבה הבאה.
פתיחת ישיבת וילנא!
ההקלטות ממעמד ההכתרה: חתנו של הגר”ח, הגאון רבי זעליג ברוורמן  הקריא את מכתבו היחיד בנדירותו של מרן הגר"ח קנייבסקי בו הוא מבקש בכתב ידו “מידידי הגאון רבי מרדכי אדר”ת  לפתוח ולהקים ישיבה גדולה לבחורים מצויינים, שעל ידי זה נזכה לגדל דור של תלמידי חכמים שיודעים ש”ס בעיון”.
מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן נראה בתחילת השבוע מודאג, היות והשבוע זה פרשת "קורח", התבטא הגראי"ל "סאיז נישט פריילאך" - זה לא שמח. כך גם יודעים  שכל הנכנסים לגראי"ל, כבר הרבה שנים, בימים אלו הוא חושש מאד, על פי מה שמבואר בספר 'תולעת יעקב' שיש השפעה לפרשת השבוע, לימי השבוע. ממילא אומר הגראי"ל שהנסיון הראה שהרבה חיכוכים נתעצמו בימים אלו.
סערה! אב מירושלים ביקש מנציג החברה קדישא לטפל בקבורת בנו, שמת זמן קצר לאחר לידתו. מכיוון שהדבר נוגד את הנוהל - הנציג סירב. "לקחתי את הגופה, הכנסתי אותה לאוטו והדלקתי מזגן כדי שתתקרר", סיפר. חברה קדישא: "קבורת עוברים מתים - בניגוד לתקנות"
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.