רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביוני 2015

12 ב'מרכז החדשות':

אברהם יחיאל אונא מקורבו של הרב אוירבך מכריז מלחמה ומצהיר: "חובה ללכת לישיבה החדשה של גרוסמן"!
"עדיף להיות בישיבה שהיא פחותה ברמה, אבל העיקר שהיא בדרכה של רבותינו. העיתון קדוש בקדושה ופרישות שאנחנו שומרים על חומות הקדושה והטהרה של ההשקפה. מי ששולח לישיבה שהר"מים וראשי הישיבות שם נגד הרב אוירבך שידע ששולח את הבחור למקום שכורת את עצמו". ההקלטה המלאה.
הטירוף לשיא!
אברהם טריגר, מי שעומד מאחורי קו טרור ההטרדות של 'נצח', מתדרך את פעיליו: "הנה מה תאמרו לחברות: אין ספק, החרם שרוצים להחרים את ישראל - זה מידה כנגד מידה. מי שמחרים - יוחרם. אתם פוגעים בבני התורה". ההקלטה המלאה.
שוב התנכלות לחרדים בירושלים!
סגנו של ברקת מאיר תורג'מן הורה לבטל קבלת קהל של נציגי 'דגל' בשכונת רמות. גורמים ב'דגל': ברקת נוקם בחרדים על ההתנגדות ל'ספורטק' דרך יריבו המר לשעבר תורג'מן.
הזיגזג של תורג'מן - הקלטה מדבריו קודם הבחירות נגד ניר ברקת: "מחפשים אלטרנטיבה לברקת, מחפשים מועמד שיגאל את העיר מידיו של ברקת שלא מתייעץ לא שואל ומנהל את העיר איך שנוח לו".
אחרי שהפעיל שרירים ודפק על השולחן - ח"כ אייכלר קיבל את הועדה לפניות הציבור! אייכלר: "האמת הוא שהיינו אמורים לקבל את תפקיד סגן יו"ר הכנסת, וויתרתי על התפקיד בשביל הועדה לפניות ציבור שמבחינת הכנסת היא הועדה הכי קטנה, ומבחינת הציבור החרדי זה הועדה הכי חשובה".
מכשרים: 050-293836

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.