רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 ביוני 2015

מה בין לבין? 100,000 דולר עובר לסוחר!!!

אי שם, בערבות פולין של פעם, זוחל לו רכבת הקיטור לאטו, על מסילות הברזל, משמיע קולות וגניחות מידי פעם, ובעת שנעצר בתחנת ביניים, עולים עליה מכל המינים והסוגים, כדי להגיע ליעדם במהירות במושגים של הימים ההם.
במחלקה הראשונה, השייכת לנגידים ושועי ארץ, יושב לו יהודי מן השורה, שאין הפרוטה מצויה בכיסו, ומותח את עצמותיו, ונהנה מהנוף המרהיב העובר לו ביעף נגד עיניו, המחלקה מתמלאת אט אט אם אנשים, ורק לידו נשאר מקום פנוי אחד.
באחד התחנות, צועד ועולה לו גוי, אשר שנאת ישראל יוקדת בלבו, הוא סוקר במבט מהיר את כל הקרון, ורואה למורת רוחו, כי רק מקום אחד פנוי אצל יהודי מלוכלך....
בלית ברירה, הוא מתיישב לצד היהודי, ומחליט להפוך לו את כל הנסיעה לגיהנום עלי אדמות, הוא מטרידו בשאלות שונות ומשונות, ואינו מרשה לו לתת לעפעפיו תנומה, היהודי מנסה להתחנן על נפשו, אבל הגוי דוקא נהנה מזה, ורק מחכה לרגע בה יתפטר מן היהודי הזה.
עברה שעה קלה, והכרטיסן עולה, ומבקש מכל אחד להציג לו את כרטיס הנסיעה, שמא ואולי משהוא התגנב ועלה ללא רשות, או מישהו ממחלקה השלישית התחשק לו לעלות דוקא למחלקה ראשונה הנחמדה.
היהודי ניגש ללא תהיות לכרטיסן, וכשמחוה אצבעו על הגוי, לוחש לו משהוא באזניו.
הכרטיסן כולו נסער ניגש לגוי, ומבקש לו ללא גינונים יתרים, להראות לו את הכרטיס, הגוי נבהל, משפיל את עיניו למטה, כמי שנתפס בקלקלתו, ומוציא כרטיס ממחלקה השלישית ....
הוא הובהל אחר כבוד בגידופים וחירופים למחלקה השלישית המחניקה, כשמשני צדדיו תרנגולות ובהמות שמנעימים לו את כל משך נסיעתו, ועל שפתיו קללות חריפות על כל היהודים שגרמו לו את כל זה.
כשהגיעו ליעדם, הוא רץ אחר היהודי, ואומר לו, "אכן ניצחתני, אבל תועיל נא להסביר לי, מהיכן ידעת שיש לי כרטיס ממחלקה השלישית????".
היהודי מחייך חיוך רחב ועונה: "ראיתי את הכרטיס שלך מציצה מהכיס שלך, וראיתי שזה אותו צבע כמו שיש לי, הבנתי שכמו שיש לי מהמחלקה השלישית גם לך יש משם".....

להמשך כנסו כאן:


במה דברים אמורים?
באחד מהקוים הידועים לשמצה, עומד לו בר נש ידוע, ויורה חצים ובליסטראות על יראי ה' וחושבי שמו, שדורשים ושואלים, למה ועל מה הותר בפתע פתאום לחפור קברים בשנלר, מה בין לבין??????
הלה שמשמש כדוברה הלא רשמי של אתרא קדישא, נמצא פתאום תחת מתקפה כבידה של שאלות, שדרשו עליהם מענה, הנ"ל מחליף דעות בענין האיסור הנאה, כאשר ראשי הקרפיון באתרא קדישא שברו את הראש, כי לאחרונה הציבור נהפך למינים ואפיקורסים, ופשוט הפסיקו לקנות את הלוקשן של אתרא, הציבור לא כל כך תמים ודורש הסברים, ובשעה שהחתימו את הרבנים על המודעה, לא חשבו שיעמדו אחר כך בפני חקירה צולבת, שתי וערב, לכן הם ניסוי לספק תירוצים לציבור, פעם עדיין הציבור נתן בהם אימון מלא, כשבהר הצופים חפרו קברי ישראל בהר הזתים, ובראשון לציון, ועוד....ובאותו עת מחו על הגבעה הצרפתית וכו' וכו', כשמיטב בנינו פצעו את מוחם ביפו במתחם אלקטרה, אתרא קדישא פינוי קברי ישראל ודאים כמה רחובות משם כן ביפו.... והציבור האמין להם בעיניים סגורות, אך לא לעולם חוסן,  בתחילה עם ענו שבמודעה של איסור הנאה [המצורפת כאן כלשונם] מדגישים הרבנים שאם יבנו כדין (קרי אתרא קדישא) יהא מותר בהנאה, אבל פתאום נתפרסם בחוצפה המודעה, הציבור כנראה עדיין לא שכח, ובאתרא קדישא, מצאו את עצמם מותקפים. וחיפשו בקדחתניות תירוצים אחרים, עד שב"ה אתמול בשעה 11   הגיע הפוליטיקאי והכתב הידוע ברעיון מבריק, שפשוט אין שום בעיה שבונים כיפין על גבי כיפין היות שלא נחפר כלום, ורק הוציאו את העצמות ממקומם.... 
אבל מה נעשה שרבניו לא התחשבו עמו וכתבו ברורות בשם העדים נאמנים: ואנו מעתיקים כאן דבריהם הקדושות ככתבם וכלשונם: "והנה באו לפנינו עדים נאמנים שראו בעיניהם שיש שם הרבה מערות, ולא' מהם נכנסו לתוכה וראו שהם מליאים כוכים של הקברים בצורה רגילה של כל מערות קבורה מפעם (וכמובן שכך הוא גם בכל המערות), גם ראו במו עיניהם איך שמוציאים ומפנים כל היום מלא עפר מתוך המערות, וכאשר הרגישו שמסתכלים עליהם התחילו לעשות עצמם כאילו בודקים חלק (א' מאלף) מהעפר, ומכל זה יש גם תמונות."
הרי שלא מדובר מכמה עצמות שצריכים להחזיר, אלא א' מאלף.... ומפנים כל היום מלא עפר......

וכה כותבים הרבנים הלאה: "ואחרי שישבנו יחד הוחלט שאם אנחנו מחשים מצאנו עוון, וחייבים אנו לגלות את מציאות הדברים לעיני הציבור שהמקום הוא מקום בית הקברות וחלילה וחלילה לזלזל בקדושת המקום."
וכי יעלה על דעת מאן דהוא לבא להר הזתים או להר המנוחות ולבנות שם שכונת יוקרה על סמך כיפין על גבי כיפין?????? הישמע כזאת בישראל, הרי הרבנים כתבו ברורות "שהמקום הוא מקום בית הקברות וחלילה וחלילה לזלזל בקדושת המקום"...
וחכם שהורה לאסור, ובית דין שאסר אין בית דין אחר רשאי להתירו.... והיתכן שמתירים?
ובכן, אולי נזכה לחלק ד' במהדורה המרכזית שלו, וכך יתורץ קושיא זאת....
ואיך אמר אתמול?! "חכמים הזהרו בדבריכם....."
***

ועכשיו נתחיל לבא במקצת על סדר דבריו, אף כי כבר חשבנו להתעלם, כמאמה"כ אל תען כסיל כאיוולתו... אבל בכל זאת, היות וראינו כי דבריו מצאו מסילות ללב כמה תמימי לב, אמרנו נבא על סדר דבריו, ונשיב כיד ה' הטובה עלינו.
א. כל הזמן הוא מפטפט, שהיות שאלו האנשים שבאים עכשיו בטענות אלו היתכן שעוקרים בזדון ובמעל קברי ישראל בפיקוח אתרא קדישא בשנלר, -באותו עת,  הם אלו שכביכול חופרים קברים בגולובנציץ - , ועליהם לצום ולקבוע תענית בתיקון חצות.... (כפסק הדברי חיים שהביאו, מצורף כאן) ומה להם לבא בטענות שעה שהם בעצמם חופרים קברים...
על זה נשיב בקצרה ממש, א' כותב השורות היה שמח אולי היה יכול לקחת חלק באותו עבודת הקודש שנעשה בפיקוח צמוד של מרן פוסק הדור שר התורה בעל תשובות והנהגות שליט"א, אך לא זכה עדיין לכך, לכן אין להאשימו שהוא חופר קברים, ב' איזה תירוץ הוא זה, כמו אותו ילד שהשתובב בחדר, והמלמד הכה אותו על כך, בכה הילד ואמר, הרי גם ילד פלוני השתובב? וכי יעלה על הדעת שמותר לעקור קברי ישראל בגלל שגם פלוני עוקר? איזה מן תירוץ הוא זה?. וכל השאלות במקומם עומדים.
ב. הוא לא מפסיק להזכיר את גולובנציץ, ובכל יום מביא הקלטות ממחאות שמתקיימות שם כביכול, אז בבקשה, בגולובנציץ אין אף אחד שכבר הוכיח שמדובר בקברי ישראל ודאים, גם לשי' הרב שמידל מדובר בספיקא (וכאן המקום למחות כדת של תורה, על זה שהרב הנז' העיז פניו ברבים במעמד הבקשות מחילה, והתלוצץ מיסודות התורה באופן גס ביותר, כאשר אמר ברבים, שכאשר יקימו אבותינו נוחי גולובנציץ, (תרח וחבריו) ישאלו אותנו למה הוציאו אותנו מקברינו, ואנו נענה להם שהם היו ספק ספיקא...." עפ"ל, וכי יחשוב מאן דהוא שאם הותר איזה דבר בכל דיני יורה דעה מטעם ספק ספיקא, האם חלילה יעלה על הדעת לעשות ליצנות מזה? וכי חלילה אין תורה בישראל? ואותו רבש"ע שנתן לנו תורה מסיני הוא נתן לנו גם דיני ספק ספיקא, וכשאבותינו יגיעו וישאלו, נאמר להם, כן, הייתם ספק ספיקא, ותורתינו הק' נצחי, וכדין נהגנו.... )
ולעומת זאת בשנלר, כו"ע מודי דמדובר בקברי ישראל ודאים, כפי שכתב הרב שמידל במכתבו, שכבר נשלח על ידינו מקודם, ובכן, מה הגזירה שוה והבנין אב, איך מדמים מילתא למילתא, לומר מה בין לבין?????.
ג. הוא יורה חיצים ובליסטראות, ושופך קיתונות מלא בוז, נגד אגודת ארץ החיים, שכביכול הם חופרים קברים, שעה שאף פעם לא הוכח בשום בית דין בישראל, ולמה הבד"ץ עדיין לא הוציאו שום איסור נגדם? שעה שעל עבירות קטנות בהרבה מזה, יש מודעות מחאה כידוע?
ולעומת זאת, אגודת אתרא קדישא, כבר נתפסו הרבה פעמים בקלקלתם, כמו בנשר, שיש מודעה ברורה מהבד"ץ שלא התירו ח"ו לחפור שם {מצורף כאן}.
כמו כן הוא יורה חצים ובלסטראות נגד הגאון ר' אברהם נחמני שליט"א שנתמנה ע"י מרן המנחת יצחק בצפת, ושאר גדולי ישראל, כידוע למבוגרים מביננו, ושאר המשגיחים, שעה שמעלה על נס את חזקי' קלמנוביץ, שלא נתמנה על ידי אף אחד, וכי מה בין לבין?, מה בין הרב נחמני לקלמנוביץ? וכי בגלל שהרב נחמני אינו גורף מליונים, יגרע חלקו מזו של קלמנוביץ?. אז מה שאין לו ג'יפ ארבע על ארבע על חשבון העמותה?.
ד. ועל זה שהזכיר את יגאל שילה, ידוע לכל העסקנים שעסקו בפרשית מורד הר הבית, שישבו ביחד עם הרב שמידל אצל הבד"ץ בראשות מרן המנחת יצחק זצ"ל, וגבשו יחדיו הסכם שיהא מקובל גם על הרב שמידל, וגם להבדיל יגאל שילה הסכים על זה, כדי להציל את בית הקברות הקדמון מכליון, וברגע האחרון לפני חתימת ההסכם ביחד עם הארכיאולוגים נעלם הרב שמידל מן האופק, הרי שיגאל שילה הסכים להגן על קברי ישראל, לאחר שדברו על לבו, ומי הפריע????? ולקוראים פתרונים.....
ה. יש לו טענות חמורות על ראשי הנהלת עדתנו העומדים במסי"נ על הפקודים, למה העלו גם את הצד השני, והעלו גם את מכתביו של הרב יעקב פלאי שליט"א.
שכח לרגע שיש תורה בישראל, ותורתינו הק' למדה אותנו, 'לא תכיר פנים במשפט', ואם כן יש לבא בטענות, זה רק על אתרא קדישא, שאפילו בפרשת גולובנציץ נתפס היו"ר בשקרים גסים, כידוע לכל מה שאמר בענין הקומות מסחר שלא היה ולא נברא, ועוד, (וכי נזיל כרוכלא לפרט...) אם כן, הוא זה שאין להעלותו על שולחן הבד"ץ כפי שהיה גם בזמנו של מרן הגאב"ד הרמ"א פריינד זי"ע, שלא היה להם דריסת רגל בלשכת הבד"ץ....
ו. בתוך דבריו הוא מצדיק את עצמו, שקיבל הרבה חומר, ונמנע מלאומרם, כדי לא לפגוע בכבוד התורה...
ושאלתנו הוא, אם יש לו חשש מפגיעה בכבוד התורה, פירושה, שיש להם על מי שיסמוכו, אז מי הוא זה אברך מן השורה שיעיז לצאת נגד זה?
ועוד, הוא לא מפסיק לפטפט, שהם פוגעים בכבוד מרן הגאב"ד והבד"ץ שליט"א, אז אחים יקרים, נסו נא להזכר, מי עשה פאשקעווילים מכוערים נגד רבותינו שליט"א, מי הוא זה, שבקו שלו מצא לנכון, להעלות את זכרו של מר יצחק פרץ ז"ל, שכולנו זוכרים אותו יושב שנים ע"ג שנים בשערי שוק מאה שערים, ומאזין ברוב קשב לרדיו... כמובן שאצלו זה היה אולי דבר טוב, אבל את זכרו של רבינו הגדול פוסק הדור מרן בעל תשובות והנהגות שליט"א, הוא דואג בכל כוחו וחילו שלא להזכירו!!!!
אז מי הפוגע בכבוד התורה? שעה שבקו השני שופרה האמיתי של העדה החרדית, מזכיר את כ-ו-ל-ם ללא יוצא מן הכלל....
ז. בתוך דבריו הוא מתלוצץ מכך, שהמפקחים בגולובנציץ מצאו הרבה ראיות שמדובר בקברי עכו"ם ודאיים, בכך שמצאו פגיונות, וכדי חרס, ומת מושכב שלא כדרכו, ועוד,
הוא צודק מאוד, כי אתרא קדישא כלל וכלל לא צריכים לראיות כאלו, כי להם מספיק הוכחה אחת ויחידה, שיש כאן כסף, ולא בצ'קים, אלא רק במזומנים....עיין ערך הר הצופים, (מצורף כאן).
ח. הוא מדבר על עצמות שהארכיאולוגים טוחנים יום יום....
בסוגיא זו עלינו לעצור במקצת, ולחדד קצת את הדברים, מאחר ששקר גס זו כבר קנתה שביתה אצל כמה יהודים בחו"ל.,
עלינו להבהיר כמה פרטים בנוגע לכל סוגית הארכיאולגים
1.     רשות העתיקות נוסד במטרה ברורה מאוד, לשמר את כל העתיקות שישנם בטבע, ושנעשו על ידי בני אדם לפני הרבה שנים, ובפרט בארצות כמו ארץ ישראל ומצרים ועוד ארצות שמלאים בהם עתיקות מזמנים קדומים, והמדינה מעוניינת, מפני כל מיני סיבות מובנות, כמו תיירות וכדו', לדוגמא מנהרות הכותל, ומערות מזמן המכבי"ם, וכו'.
2.      יש חוק, שמי שמוצא עתיקות באמצע העבודה, חייב להודיע על כך לרשות העתיקות, ובתב"ע רשומים על הרבה שטחים אזהרת עתיקות, כלומר, שיתכן ובשטח זה נמצאות עתיקות, ולבעל המקום לדווח במקרה ומוצא עתיקות.
3.     רוב העתיקות, הם לא קברים, אלא עיירות עתיקות, בתי כנסת עתיקים, מטבעות עתיקות ועוד ועוד, ובין הדברים נמצא גם קברים (שעליה נסובה המערכות מאז ומקדם, וממשיכה בעוז וברמה על ידי רבותינו שרי התורה מנהיגי העדה שליט"א ומנהיגי הקהלות רועי עדות ישורון שליט"א).
4.     במדה ונמצאו עתיקות, מועברת הסמכות על המקום לרשות העתיקות, ששולחים לשטח כמה ארכיאולוגים או קבוצות שלמות כפי הצורך, שעובדים שם, ב'כלים קטנים מאוד', כמו פטישונים, ומברגים, (כמו שרואים הרבה בתמונות), ומשום כך, כשיש ארכיאולוגים בשטח, מתארכת העבודה פי שבע מהמתוכנן מקודם, היות שהם פועלים כאמור בכלים קטנים, כדי להשאיר את העתיקות כמתכותה, לצורך שימור, ולא ישבר במהלך העבודות.
5.     חלק מעבודתם, הוא לגלות הרבה על מה שנהגו בזמנים קדומים, ובאיזה כלים השתמשו וכדו'.
6.     ארכיאולוגים ישנם בכל מקום בעולם, שלומדים את זה שנים רבות באוניברסיטאות, כדי להוציא תעודה.
נחזור לעניינינו.
מי שבא לומר לנו, ולמכור לנו לוקשן, שהארכיאולגים טוחנים עצמות בבאגרים, הוא שקרן במידי דעבידי לאגלויי, כי כל מטרת הארכיאולוגים הוא לשמר, ולכן הם גם פוגעים לפעמים בקברים רח"ל, כדי שיוכלו לבדוק את תוכנה, והעצמות וכדו', כדי לשמרה ולבדוק איך התנהגו בזמנים קדומים, שלזה יש צורך לעבוד בכלים קטנים דוקא, שאם טוחנים, בשביל מה צריכים ארכיאולוגים ורשות העתיקות, זה יכול להעשות על ידי כל חברת בניה?
אז אם שוב יגיע לפניכם גאב"ד קהילות היראים, ויספר על עצמות שנטחנים בבאגרים, תדעו נאמנה, שבן אדם זה הוא או שקרן, או שאינו יודע מה קורה במציאות.
ובר מן דין, לא חשודים אתרא קדישא, שאם היה קיים מציאות כזאת, שלא היו מוציאים סרטון מזה, ולהפיץ בתמונות ענקיות לראוה על A3  צבעוניות (במימונם של נדיבי עם בחו"ל).
ט. הוא טוען, שלאחרונה רק אנשים חילונים נשמעים לאתרא קדישא, ולא חרדים....
החילוק בין חרדים לחילונים, ברור מאוד, שאצל החילונים, חזקי' קלמנוביץ יכול לאיים ולהגיד שאם לא יוזילו זהב מכיסם לקופת אתרא קדישא, על ידי העברת סמכות הפיקוח לידיהם, יביאו את כל הרבנים וכל הציבור החרדי למחות שם, כפי שעשו בעבר, משא"כ החרדים יודעים שכמעט כל הרבנים זצ"ל ושליט"א הם נגדם ולכן לפעמים החילונים נכנעים כמו שנכנעים לכל חבורת פושעים אחרת.
י. הוא הביא מדברי המדרש שלשתם עשיתי ביום אחד, זאת אומרת שיש לו טענות על כך שאנשים שהם כביכול מחללים קברי ישראל, הם באים עכשיו בטענות ומרימים קול צעקה.
על זה התיחסנו בתחילת המאמר בסיפור של הכרטיסן ורכבת הקיטור, והמבין יבין מה בין לבין.
כמו כן התייחסנו לזה בסעיף א', אבל אם הוא כבר מדבר על כך שעשה שלשתם ביום אחד, הבה גם אנחנו לומר את חלקינו...
ידוע ומפורסם בשער בת רבים, שבשעה שהם מוחים על קברי עכו"ם ודאים בגולובנציץ, הם חופרים בזדון ובמעל קברי ישראל ודאים בנשר, נגד פסק דינם של רבותינו הבד"ץ שליט"א, והרסו בתי קברות שלמים ללא שום נקיפות מצפון בהולילנד, בהר הצופים, בהר הזתים בחלקת הספרדים, ובעזרת תורה בקרית ויואל משה, בראשון לציון, ועוד ועוד הרשימה ארוכה.
יא. הוא טען אתמול בשעה 11 על גילוי פנים בתורה שלא כהלכה, לכן נבא להזכיר לקצרי הזכרון מביננו, את פסקו הנחרץ של הגאון האדיר המפורסם הגה"צ כ"ק אדמו"ר מוויען שליט"א ארה"ב, שבדרשה המסורתית שמקובל עוד מזמן החת"ס, ביום ז' אדר, העלה לדינא, בדמעות בעיניו לנוכח הפגיעה החמורה ברבינו הגדול פוסק הדור שר התורה מרן בעל התשובות והנהגות שליט"א, שאם לא היה פוסק כדעתו הרחבה, אלא היה נכנע ללחצים שונים, היה לו דין מגלה פנים בתורה שלא כהלכה...
הפסק שבזמנו הכתה גלים והדים מרובים בכל קצוות תבל, הטרידה לא מעט מנוחה ושינה מעיניהם של ראשי אתרא קדישא, אולי יוכלו להשלימה בהקדם.



על ישראל ועל רבנן ועל תלמידיהון ועל כל תלמידי תלמידיהון ועל כל מאן דעסקין באורייתא די באתרא קדישא הדין ודי בכל אתר ואתר יהא לנא ולהון שלמא רבא..... אמן ואמן

ועל זה אמר הכתוב:
 כָּל הַשֹּׁמֵעַ 'יִצְחַק' לִי.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.