רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 במאי 2015

האם הספרדיות היא הערך העליון על פני קיום רצונו יתברך?

כבוד הרב אמסלם. 
הנך מרבה לחלק בין אנחנו והם. אנחנו הספרדים. הם האשכנזים.
ראוי שמי ששם תנועתו היא "עם שלם" ורבים מעריכים ומושפעים ממנו ימעט בהתבטאויות מהסוג זה. כולנו יהודים וזהו העיקר. ואת זה צריך לחזק. עצם הצעקה בעניין מרמזת שעדין מקנן אצלך רגש הנחיתות.
הקו הקיצוני בו נוקט אתה מביא אותך לבטל ממש מכל וכל גם את דעתו של גדול אחד בישראל אשר יחסו האוהד והאוהב ליהדות הספרדית רבניה ומנהגיה הקדושים קובע ברכה לעצמו הלא הוא הרבי מליובאוויטש מה"מ שליט"א מהרה יגלה. כאן המקום לציין שהרבי, בניגוד לרבנים ספרדים ידועים שמחקו מנהגי עדות קדושים, דוגל בשימור אדוק של מנהגים אלו שיסודתם בהררי קודש והדברים אף נתפרסמו בכתובים.
כבוד הרב אמסלם. כיצד הינך מתעלם מזעקת הרבי בעניין הגיורים בצורה כה מוחלטת? האם עיינת בשיחות בהן מסביר הרבי באריכות את דעתו הקדושה שגיור ללא קבלת מצוות מלאה אינו גיור?
למרות שראוי הוא לקיום  הוראותיו בבחינת נעשה ונשמע בהיותו נביא השם כפי שפסקו למעלה ממאתים רבנים,  אעפ"כ חסד עשה עימנו וביאר כדרכו באריכות את גודל הנזק האדיר הנגרם בשל כך למתגייר עצמו, לעם ישראל ועד כמה גיורים כאלו הינם היפך ההלכה. לקרב אל שכלינו הדל.
כיצד הינך מבכר את הרב עוזיאל זצ"ל על פני הרבי ואינך אפילו חושש לדבריו? רק משום שהוא ספרדי? האם הספרדיות היא הערך העליון על פני קיום רצונו יתברך?
יתרה מכך, כיצד הנך לוקח על כתפיך הנהגת עניין שנוגע לכלל ישראל, פיקוח נפש של מליוני יהודים כפשוטו ממש בעת שרבו כ"כ החולקים עליך ? הן בכמות והן במחילה מכבודך בגדולה בתורה ובהנהגת כלל ישראל ובקירוב לבם לאבינו שבשמים. וכל זאת מבלי שיש בידך "שלח נא ביד תשלח"! מהיכן הנך שואב בטחון כ"כ מוחלט שאינך טועה? עד כדי כך גדלה מעלתך בעיניך?
הלא הנהגתך זו היא בדיוק הנהגתם של אלו אותם הנך מבקר חדשות לבקרים.
אסיים שמילים אלו נכתבו דוקא ממקום של הערכה וחיבה לכת"ר.
בברכת הגאולה האמיתית והשלימה

משיחיסט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.