רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':


פרשיית סמינר רמתי- הרב רמתי נעצר וצו הריסה ניתן למקום!

עו"ד איתמר בן גביר בראיון סוער: גם אני התלבטתי אם לקחת על עצמי את התיק ולייצג את הרמתי. יש כאן שפיכות דמים של אדם ישר שלא עשה מאומה! האם התנהלות הסמינר מתאימה לדרך המקובלת בציבור החרדי?

משה הלר ׳ידיעות ירושלים׳ בראיון: "עיריית ירושלים היא הגוף היחיד שלקח ברצינות את הטיפול בסמינר של רמתי, משרד הבריאות התגייס ויחד עם המשטרה והרבה גופים אחרים הם פשטו על המקום!".  והאם זהו סופו של הסמינר הזה?

אבי שיף: ליברמן ממתין להבהרות בענין התיקונים שנעשו בגיור ובגיוס. דרעי ושס הקרובים לחתימה אבל עדיין דרעי מתעקש לשלוט באופן מלא במשרד הדתות. האם יש מתווה פשרה? מה יהיה מחר בפתיחת מושב הקיץ? ומדוע לפיד מנהל בפועל את האופוזיציה?

ראש בראש! העיתונאים שמעון ליברטי ואלי ביתאן דנים בכל מה שמעניין היום. והערב: הרכבת הממשלה לאן? יהדו"ת ברחו לשס או תרגיל תקשורתי? ומי נוקם במי? וגם מחאת האתיופים - למה לא כל המיעוטים בישראל מתאחדים נגד הממסד?

שמוליק אברהם מתאם חירום ובטחון ב'איחוד הצלה' בראיון: "נפגשנו היום עם השר לבטחון פנים בסיור הערכות במירון, אין ספק שמשטרת ישראל לוקחת השנה ברצינות מיוחדת את נושא מירון, הוקצו 5000 שוטרים למירון!".

יהודה הרציג הבעלים של חברת YH השקעות ויזמות בראיון: "יש בשוק המון סוגים של השקעות, חלקן השקעות מסוכנות במט"ח. אסור לתת כסף לאנשים! הכי בטוח זה להשקיע בנדל"ן, בנכס שרשום על שמך, שאתה יכול לגשת ולראות אותו! המודעות בעיתונים שמזמינות אנשים לקבל הלוואות בריבית קצוצה ולהשקיע באחוזי רווח גבוהים הן פשע!".

כתב הפלילים בוקי נאה בראיון: אני זוכר מקרים נוספים בשנים האחרונות במגזר החרדי שהשקעות של מיליונים ירדו לטימיון. גם במגזר הכללי יש נוכלים בשיטות שונות. אין כסף קל וכל ההבטחות בסוף מתנפצות! מה היה עם החרדי ששדד בנקים לכסות את השקעותיו? כיצד מתמודדת המשטרה עם תלונות על הונאה, ומה היא יכולה לעשות?

מענדי גרוזמן NRG ו׳מקור ראשון׳ בראיון מההפגנה בתל אביב:"הייתי בהרבה הפגנות ודברים כאלה לא ראיתי, האנשים כאן מדברים בכאב גדול!  יש כאן רגשות עזים, הם לא מצביעים על אשם אחד!". האם האלימות מועילה להשגת המטרות שלהם, ומה החרדים יכולים ללמוד מצורת המאבק הזו?

להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים: 0534325022

המהדורות המרכזיות מכשרים  0559943069

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.