רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 במאי 2015

למי עולה האוכל במירון ומי גורפי הכספים?

מאת חסיד אמשינוב

אברך צנוע, אינו מחפש כבוד, עוזר לאנשים בקנה מידה ענקית במשך כל השנה, מחזיק מטבח כל השנה בי-ם ומאכיל נזקקים שלא על מנת לקבל פרס, ניגש לפני 4-5 שנים לקרליבך ופרלמוטר וביקש מהם בקשה קטנה מאוד, תן לי את המקום/אוהל שלך במירון ואני רוצה לחלק אוכל לאנשים בחינם, בלי שקל הכנסה!!! תעמוד מצידי עם רמקול מחוץ לאוהל ותכריז שאתה זה שמכין את האוכל וקח לעצמך את כל הכסף, תן לי רק את המקום כדי לחלק אוכל לפיות של עשרות אלפי אנשים רעבים,
וכך ב5 שנים האחרונות זוהי התופעה המעניינת שהולך באוהל, עשרות אברכים ובחורים מחסידות אמשינוב עומדים ומשרתים את המקום ומחלקים ומכינים אוכל בכמויות שלא נתפסות בכלל בקנה מידה של אנשים והכל בחינם, בלי שקל פרסומת, ובלי לקבל שקל מאף איש בתמורה לזה, וכמובן שקרליבך ופרלמוטר עומדים עם רמקולים ולוקחים לעצמם את כל הכסף הנכנס לקופות בגלל שפע של האוכל הזורם לתוך הפיות של אנשים רעבים .
האמת, אסור לי לספר זאת בכלל, כי זה נוגד את דעת הרבי שלי, שלא מרשה שידברו על זה בכלל, מדובר בטונות על גבי טונות של אוכל, כולל בשרי!! שניצלים, עופות, נקניקיות, שזה כמעט ולא קיים באף אוהל אחר ברוב שעות היום במירון.
למעלה מ 10 מליון שקל עולה כזה פרוייקט של מירון  כשאותו אברך לא מקבל שקל מאף תרומה שנכנסת מאנשים באותו ל"ג בעומר.
ולא פלא שמי שמתעסק בזה בחלוקת אוכל לאנשים רואה בזה ישועות לא פחות מלעמוד ליד הציון ולהתפלל,
וזה כולל אותי, אחים שלי, גיסים שלי, כל מתפללי השטיבל שלי כולל הרוב של השטיבל, וזה כולל את כל האברכים והבחורים בחסידות שלנו שמגיעים מרצונם, מפשילים את שרווליהם, ומחלקים אוכל לעשרות אלפי איש במירון.
אין לי ספק שזהו רצונו האמיתי של רבי שמעון, וזכותו תגן עלינו במהרה אמן .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.