רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


נסיון רצח!!
בליל שבת בבני ברק.
בני עוולה הנמנים על דרכו הקנאית של הרב אוירבך משערי חסד.
תקפו ללא טיפת רחמים את העיתונאי שלומי אייכלר
בליל שבת קודש.
ולא עזבהו עד שנפל מתבוסס בדמו.ופונה לבית החולים.
שם עבר מספר טיפולים דחופים .להצלתו....
-------------------
הניעס החרדי: האד' מבעלז בשמחת הפארשפיל: לאור המקרה הטראגי בו קיפח את חייו אחד מן החבורה האברך יוסף וינד ז"ל בתאונה קשה בעת חזרתו מהחתונה הקודמת ע"כ הפעם נסיים אי"ה את שמחת החתונה בשעה 1:30.
-------------------
התפתחות דרמטית בהסכם השלום בין בעלזא למחנובקה, האדמו"ר מבעלזא שלח הלילה את מקורבו האישי הגאון רבי פנחס פרידמן ראש הכוללים של בעלזא במיוחד בטיסה ללונדון שם ייפגש עם הנגיד  פטרון חסידות מכנובקה רבי אליש אנגלענדר וידון עמו בענין השלום המתגבש.
-------------------
הגאון רבי אברהם יוסף, יוצא במתקפה חריפה נגד הרב אמנון יצחק, שפתח בחודש האחרון במלחמה נגד הכשרויות • הגר"א יוסף: "האינטרס שלהם רק כלכלי" • על הרב יצחק: "הוא מין ואפיקורוס" •  אמנון יצחק בתגובה: "דברים יוצאים מפה סרוח, אדם שחשוד בעבירות פליליות
-------------------
היועץ וינשטיין החליט להגיש כתב אישום נגד פואד בן אליעזר באשמת שוחד ומרמה
 -------------------
השר בני בגין התפטר מהממשלה.
 -------------------
מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי נפצע בתאונת אופניים בצרפת והוטס לטיפול.
 -------------------
שיף ב'בחדרי': רבני ירושלים (הגרש"מ עמאר והגר"י שטרן) פנו לבג"ץ בבקשה להצטרף לעתירה בעניין מתן אפשרות להציג בית עסק 'כשר', למרות שאינו מחזיק תעודת כשרות מטעם הרבנות המקומית.
 -------------------
גירא ב'קול החרדי': מתח חסידי: האדם הקרוב לאדמו"ר מבעלזא יצא ללונדון בשליחות הבאת שלום סופי עם מחנובקא. השעות הקרובות יכריעו האם אנו בפני היסטוריה או פיצוץ.
 -------------------
ישי כהן ב'סקופים': מאחורי הקלעים במאבק על חוק הגיור; הראשל"צ הגר״י יוסף איים לפני כשנה על רוה"מ נתניהו ״ביום שהחוק עובר - אני מגיש התפטרות, אני מתפטר".
 -------------------
ביהמ"ש גזר על יצחק רוכברגר ר"ע רמת השרון 6 חודשי עבודות שירות, 6 חודשי מאסר על תנאי, קנס 40,000 ש"ח וקלון.
-------------------
יונתן יוסף מנאמני קבר דוד המלך בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "תיפלת הנוצרים שתוכננה להיערך הבוקר בתוך ציון קבר דוד המלך נמנעה באמצעות הגעתם של מאות יהודים בראשות הגאון רבי שלום ארוש שמילאו את הציון, קיים חשש כי אותם נוצרים יגיעו בשעות אחה"צ וינסו לקיים את אותה תיפלה, המשטרה שהגיעה לא יכלה להוציא את כל המאות שהיו בחדר הציון ובמבואות, ובכך הצליחו למנוע את אותה עבודת אלילים. אני קורא להגיע אל הציון בכדי לשמור על קדושתו".
 -------------------
 גירא חושף ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי': נתוני גיוס החרדים לצה"ל בשנה החולפת מלמדים על גידול במספר המתגייסים. טענות קשות של חיילים חרדים על מזון בכשרות לא מהודרת ובעיות חמורות של צניעות בבסיס טירונות.
-------------------
דובר צה"ל בתגובה: לא הובטח לחיילים החרדים כשרות מהודרת הדומה לזו הניתנת לחיילי הנח"ל החרדי. בעיות הצניעות בטירונות סודרו באמצעות מחיצה. שני חיילים מוסעים מדי בוקר הלוך ושוב למקווה.
-------------------
'הקול החרדי': מתח בהר ציון: מאתיים מתפללים מאריכים בתפילת שחרית בקבר דוד, כדי למנוע כניסת כמרים לתיפלה במקום וככל הנראה לבצע טקס מיסה נוצרית.
-------------------
אבנר נתניהו התעניין בביהמ"ד לעלוב האם יש עירוב. בשבת אחה"צ נצפו בחורי ישיבה משוחחים עם ראש הממשלה ברחובות העיר צפת

להמשך המבזקים כנסו כאן:



-------------------
 יאיר אטינגר ב'הארץ': בית הדין הרבני משותק למעלה מחודש בגלל מחסור ברבנים - 3000 תיקים בלי פיתרון.
 -------------------
אתמול נחתמה סופית עסקת מכירת האולמות 'הדר דימול' ו'סיטי טאואר' לקבוצת אנשי עסקים.
 -------------------
סקר 'הארץ' בחן את שביעות הרצון מבכירי המדינה: הנשיא ריבלין 72% מרוצים. נתניהו 46%. הרמטכ"ל 57%. יו"ר הכנסת 65%. בוז'י הרצוג 41%. המפכ"ל דנינו 44%. היועמ"ש וינשטיין 36%. יעלון 58%.
 -------------------
בן כספית ב'מעריב': אחרי הסרט של הרצוג ב'ערוץ 10', הוא רק ימשיך לרצות להיות ראש ממשלה, קשה להניח שיגיע. מאחורי הקלעים מתארגנים יורשיו: שלי יחימוביץ, רון חולדאי וגבי אשכנזי.
 -------------------
לקראת שמחת בית בעלזא שתתקיים אי״ה בשבוע הבא (ט״ו סיון), הרב ירמי' דמן ור' משה (מונה) רוזנבלום באלבום חדש: ״לדור ודור״ – ארבעים שנות ניגוני חסידי בעלזא. על "מקהלת חסידי בעלזא" הנוטלת חלק באלבום ניצח ר' אלתר מאיר קאליש המנצח המפורסם של ה"קאפעלע" של חסידות בעלזא.
 -------------------
נחום ברנע ב'ידיעות': ברקת אדם רציני. כשאומר שלא יסלח לאלקין כדאי לקחת דבריו ברצינות. הומור זה לא הצד החזק שלו.
 -------------------
גל"צ: עדינה בר שלום נגד "העלמת" שרות הממשלה בתקשורת החרדית: "מה זה הדבר הזה? רוצים שנלך עם רעלות? בסוף נצטרך לכסות את הפנים".
 -------------------
ויסברג ב'בחדרי': בעקבות דבריו של האדמו"ר מויז'ניץ - ועדת הרבנים של החסידות פרסמה תקנות: "אין להשתמש בוואטספ וטלגרם, ובוואטספון ניתן להעביר הודעה רק ע"י אחראי הקו ללא דו שיח בין חברי הקבוצה".
 -------------------
שר בכיר ל'ידיעות': "בנימין נתניהו מושך זמן כדי להרגיל את סיעות הקואליציה שבגין יישאר שר. מה שזמני הופך אחר כך קבוע". ראשי מפלגות הקואליציה ממשיכים להתעקש: "אם נתניהו כל כך רוצה את בגין, שיפטר שר אחר מהליכוד".
 -------------------
ברוך דיין האמת: בארה"ב נפטר הרב אברהם וקסלשטיין ז"ל, חסיד סלונים, לאחר המחלה, בן 33 בפטירתו - השאיר 6 ילדים, ארונו יובא לארץ מחר.
 -------------------
ראש מועצת מטולה הרצל בוקר בן 62, נפטר בשבת בבוקר לאחר מחלה. לפני יומיים התפטר מתפקידו עקב החמרה במצבו.
 -------------------
יאיר לפיד מאשר בראיון ל'ערוץ 2': "מקורבי נתניהו הציעו לי את תיק החוץ וביקשו שאצטרף לממשלה" וחושף: "הם פנו אלי דרך שליח שהוא ח"כ מאיר כהן לשעבר שר הרווחה".
 -------------------
אולפן שישי: היועמ"ש וינשטיין מתכוון להחליט בעניין גבי אשכנזי עד סוף הכהונה שלו בסוף השנה.
 -------------------
'בחדרי': רבה של י-ם הרה"ג אריה שטרן הסיר בערב שבת את תעודת הכשרות מ'מקדונלדס הכשר' ברח' בן יהודה. הסיבה: פתחו בחג השבועות וחיללו את החג.
 -------------------
השרה מירי רגב באולפן שישי: "ראש הממשלה עשוי מפלדה. מגיע לו צל"ש. אלו שקוראים לעצמם חברים סחטו אותו. חברים לא סוחטים ראש הממשלה".
 -------------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו ששהה השבת במלון בצפת: ביקר בשבת אחה”צ בבית כנסת אבוהב.
 -------------------
מצבו של הרה"ג דוד כדורי בנו של זקן המקובלים הגר"י כדורי זצ"ל המאושפז ב'הדסה' מוגדר קריטי
 -------------------
'הקול החרדי': אבנר נתניהו בנו של ראש הממשלה נצפה במהלך השבת מתפלל את כל השלוש תפילות בביהמ"ד לעלוב בצפת.
 -------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא: רה"מ ששהה השבת בעיר העתיקה בצפת פירסם בצאת השבת תמונה משפחתית שצולמה ככה"נ בשבת. מהתמונה נעדר הבן אבנר השומר שבת. גרסאות סותרות סביב צירוף לפיד לממשלה: בליכוד מכחישים גירסתו כי הוצע לו להצטרף.
יאיר אטינגר 'הארץ' בראיון: "המחדל הגדול בבתי הדין הרבניים והעיכוב בטיפול של אלפי תיקים, בגלל ההסכם הקואליציוני. לפי הסיכום בתי הדין יעברו ממשרד המשפטים לדתות והיו אמורים למנות כבר השבוע מינוי זמני שיריץ ויטפל בתיקים, אבל איילת שקד תוקעת הכל ולא מעבירה את הסמכויות למשרד הדתות. כבר כמה שנים שלא מונו דיינים כלל".
אריה קינג ח"מ עיריית י-ם בראיון: "חזרתי לקואליציה ובמצב החדש הנציגים החרדים קיבלו חיזוק. אני לא יכול להתמנות לחבר בוועדת תיכנון ובניה, ביקשתי למנות את פינדרוס במקומי. יהיה לנו יחד לחרדים ולדתיים כוח גדול ומכריע".
שנה לחטיפת הנערים - אופיר שעאר אביו של גלעד בראיון: "זה נראה כאילו שזה היה אתמול. היה קידוש השם גדול, מאז רבים חזרו בתשובה והתחזקו. הנס הגדול שיש לנו קבר לאן ללכת ולהתפלל. לכבוד יום השנה, נעשה לימוד משותף בו זמנית בכל העולם".
 -------------------
מהדורת חצות ב'סקופים': 
ביקור ראש הממשלה בצפת ללא חילולי שבת, ופגישות רבות עם חרדים.
• אליעזר לזר נציג קהילות החסידים במועצת העיר צפת: "הבן אבנר התעניין על העירוב, נתניהו ביקר אצל בתו החרדית המתגוררת בעיר,
לא היו חילולי שבת".
• השלום לקראת שמחת בית בעלזא, אהרלה יקטר בראיון: אנו מרוצים מהשלום עם בעלזא, הרבי שלנו שהשתתף לפני יותר מעשרים שנה בחתונת הרה”צ רבי אהרן מרדכי רוקח יגיע הפעם להשתתף בחתונה.
• סערת פיטורי רב אפרת, הרב אליהו שלזינגר רב שכונת גילה: כשהרב נגע בנושא ייחוס העולם היהודי באופן שנוגד את ההלכה, אין מקומו ברבנות הראשית.
• בחירות ללשכת עורכי הדין, לראשונה מתמודד חרדי - עו״ד מנחם מושקוביץ: אני מתמודד מטעם החרדים והדתיים, הפעם כולם התאחדו סביב מועמד אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.