רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במאי 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

עונת הרישום לישיבות קטנות יצאה לדרך, מתחת לפני השטח - סוער!

הרב ברכיה שנקר סירב לקבל את ילדיהם של נתי גרוסמן, אברהם אונא ואבי ברגר לישיבתו, בתגובה לכך הוחלט יחד עם יוסף פטרוב להקים ישי"ק חדשה - אך במקביל הרב מרקוביץ והרב צבי שנקר עלו לבית הרב אוירבך והביעו את התנגדותם להקמת הישיבה החדשה מחשש להרס הרישום בישיבת הרב מרקוביץ ובחדרה הישנה. כל הפרטים.

בתוך כך, הועד למען כבוד רבותינו מחדש את פעילותו! במנשר שיצא להורי התלמידים כותבים אנשי הוועד: "רשימות הישיבות לצעירים שפורסמו על ידנו בשנה שעברה זכו לאימון גדול בציבור בס''ד. התוצאות ניכרו היטב ברישום בשנה החולפת והביאו ב''ה לצמצום משמעותי מאוד בהשפעת המתנגדים לגדולי ישראל, בתוככי הישיבות הקדושות".

שלושה ים המגעים הקואליציונים., יו"ר ש"ס אריה דרעי, אמר בראיון הערב כי למרות ההתקדמות המשמעותית במגעים אין בכוונתו לקבל מינוי של סגן שר מהבית היהודי למשרד הדתות, אליו הוא מיועד להיכנס.

"כמו ששר החינוך אמון על החינוך ואני בטוח שהוא ייצג אותנו כמו שייצג את כל ילדי ישראל, אותו דבר הם צריכים לסמוך על השר שיהיה מטעם ש"ס במשרד הדתות שהוא ינהל אותו כמו שצריך", אמר דרעי כשהתייחס לסכסוך מול חובשי הכיפות הסרוגות. דבריו המלאים.

ח"כ יעקב ליצמן בראיון: בעבר אמרתי לביבי ב-4 עיניים שהוא "שקרן" ואף יותר מזה ולא הייתה לי בו טיפת אימון אך זה היה כתוצאה משותפותו עם לפיד ובנט. "הסיבה לעוני זה לא בגלל אי יציאה לשוק העבודה אלא בגלל ריבוי הילדים, מי שלא רוצה ללמוד צריך לעשות הכל על פי החוק".

מכשרים: 050-2720647

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.