רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 במאי 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

אבי שיף בחדרי חרדים מסכם את היום הפוליטי שהחל עם ישיבת הממשלה האחרונה, והסתיים בחתימה הפורמלית עם ש"ס. מה צפוי בהצבעות מחר במליאה על הרחבת הממשלה? איזה טקטיקה עשו החרדים וכעת האופוזיציה תשתמש בה? מה יהיה יו"ר הקואליציה הצרה? והאם מחר נדע כבר מי בש"ס מקבל ואיזה תפקיד?
התחקירן יואב יצחק חושף בראיון מקיף על הפרשיות המשפטיות: "קובי כחלון אחיו של משה כחלון נחקר גם הוא בפרשת רונאל פישר, יש חשדות רבות נגדו!  זאת פרשייה שתלווה אותנו זמן רב".  ועל מני נפתלי: "הוא מנסה לסחוט כספים מהמדינה. בעבר טען שהוא מתפטר עבור המשפט שהתנהל נגד אביו ועכשיו הוא משנה גרסה וטען שהוא פוטר. צריך לזכור שהתביעה אינה נגד שרה נתניהו אלא נגד מדינת ישראל".
יהודה משי זהב על ההישג במו"מ הקואליציוני הכרה בזק"א ואיחו"ה כארגון חירום: "המדינה יודעת לפנות אלינו לבקשת עזרה אבל שכחה לתת לנו את הזכויות. מעתה יתאפשר לרכוש ציוד ללא מע"מ. ימי מילואים ייחשבו למתנדבים בארגון". ולאיזה עוד הטבות זכו בזכות ההסכם הקואליציוני?
לאחר שהותקף במזרח ירושלים פעיל הימין יהודה גליק בראיון:"אני מקווה שבשב"כ ובמשטרה מודעים להתנכלויות מצד מחבלים נגדי ושלא ייזכרו דקה אחרי". וכיצד הוא מגיב לטענה שהוא מתגרה בכוח במוסלמים?
העסקן הצפתי ברוך אדלר: "הלם בצפת מגניבת הס"ת!  המכה כפולה מאחר וגם לא יודעים מתי בוצע הגניבה מדובר בספר מיוחד ששוויו 150 אלף ₪, אני מקווה שכמו בפעמים הקודמות הספר ישוב לבעליו".
אושי שלומוביץ יו"ר הצלה גוש דן בראיון:"בחודש האחרון נוצר ביקוש ל 12 סניפים חדשים. אנחנו מקימים סניפים במקומות שאין בהם בכלל הצלה, ולכן החלטנו לשנות את השם ל'הצלה' כדי שזה יתאים לכל הארץ!  אין לנו תחרות עם איחוד הצלה, אנחנו מוכנים לשתף איתם פעולה אם הם יהיו תחתינו!". ומה הייחודיות של הארגון בעניין הציות לרבנים? וכיצד הם מצליחים לגייס כספים לפעילות?
להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים: 053-623-5588
קו המהדורות המרכזיות מכשרים
053-432-4466

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.