רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 במאי 2015

סערה! הסטאמרים ממשיכים להתגרות באומות, משווים את המחוקק ל'היטלר'!

מאת יעקב יוסופוביץ
כפי שדיווחנו בהרחבה, באפסטייט ניו יורק בערים מונסי, ניו סקווירא, ספרינג וואלי, קריית יואל, מצפצפים על חוקי הבנייה והופכים את האזור ללא ראוי למגורים. מי שחושב שהציבור הוא זה שנהנה מזה אינו אלא טועה. המרוויחים העיקריים הם העסקנים והקבלנים, הציבור בעיקר סובל מצפיפות.
אז בא המחוקק והחליט, עד כאן!, החוקים נועדו לשמור אותם, והודיעו שיינקטו צעדים נגד מפרי החוק. לא עוד התנהלות של שטיבל שכל אחד בונה איפה ואיך שבא לו, לא בשביל זה אנשים עזבו את העיר הצפופה בברוקלין ועברו לגור בהרים בשביל לקבל את אותה צפיפות שם. גם החרדים רוצים לגור במקום מרווח עם איכות חיים אבל קולם נדם מול הכוחניות של העסקנים המושחתים נותני השוחד שבונים את עצמם על גב הציבור.
אז בא הדף הרשמי של 'מרכז סאטמר' @HQSatmar האהרוני בטוויטר וכותב נגד המחוקק קארל ברבנק בזה הלשון: "פרעה, המן והיטלר לא הצליחו עלינו, כך גם לא יצליח האסמבלימן קארל ברבנק", עם קישור לחוק.
המגיבים בדף זעמו על ההשוואה, אחד הכותבים כינה את זה 'כציוץ הכי דבילי שקרא אי פעם', אחר הגיב ש'זוהי הצורת הכחשת שואה הכי איומה, וכי זה מה שהיטלר עשה?', עוד אחד כתב 'שכנראה לא שיחדו את אותו מחוקק' באומרו שבעצם כל מה שהסאטמרים השיגו זה רק באמצאות שוחד. אבל מי שחיזק את הטענה שהמחוקק דומה להיטלר הוא איש היח"צ יוסי גשטטנר הזכור לנו מפרשת זיופי הבחירות.
אוי לאותה בושה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.