רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

שערוריה בקבר דוד המלך-ידידיה חסון חושף: היום בחנוכת תחנת משטרה על ידי הנהלת המקומות הקדושים הסתבר: שלהנהלת המקומות הקדושים שהגיע אך לפני כשנתיים לציון, יש אינטרס לדאוג לכך שהישיבה והכולל שבמקום יעלמו, על מנת שהם יהיו הגוף היהודי היחידי במתחם, וזה לא משנה שזה נותן גושפנקה לנצרות".
עו"ד אבי חימי בראיון: "הפרשייה שבמרכזה רונאל פישר היא רעידת אדמה למערכת אכיפת החוק! הכרתי שנים רבות את רות דוד כפרקליטת מחוז מקצועית. האם אמון הציבור במערכת נפגע, ועד כמה?
יו"ר ועד העובדים בעיריית ביתר עילית פנחס כהן בראיון: "ניסו לשחד אותי עם תנאי פרישה יוצאי דופן אבל סירבתי, קיבלנו אישור להשבית את העירייה ואנחנו עוד נפתיע, לא יתכן שרובנשטיין יקנה רכב בזמן שנאסר עליו".
הפרשן ישי ויינר בראיון: "החרדים נכנסים למשרדי הממשלה השונים עם תחושת נקמה מתוקה. האם גם כלפי הבית היהודי? חידת דרעי, האם האיש באמת השתנה? האם הזירה החמה תהיה במשרד הדתות, ומי יהיה זה שיצטרך לפשר? מה יהיו יחסיו של פרוש במשרד החינוך? והאם באמת החרדים מנהלים מערכת של ג'ובים?
רה"ע בית שמש ר' משה אבוטבול בראיון: "המועצה הדתית קמה כי החוק מחייב אבל כלל התושבים בעיר יהנו מזה. מקווה שחברת המועצה שמונתה לא תשתעמם בדיונים אם זה מה שרצו בבית היהודי הם קיבלו במצב הנוכחי הממשלה לא תחזיק מעמד מעבר לשנתיים".
חיים אבני עיתונאי ׳כיכר השבת׳ בראיון: "ביצענו תחקיר מעמיק על הפיגוע בהר נוף, יש חשש כבד שגירסת המשטרה הרשמית לא נכונה! הגיע לידינו סרטון שבו רואים בבירור את רפ"ק א' שהוצג כגיבור שחיסל את המחבלים בורח ומסתתר!". ומי באמת ירה בשוטר זידאן סייף? ומה האינטרס של המשטרה לא לפרסם את תחקיר האירוע?
הרב מנחם קפלן רכז 'לב לאחים' באזור הצפון מספר בראיון על הפעילות שלהם לקראת חג השבועות, מי האנשים שרוצים להתקרב ליהדות? מי הפעילים, והאם יש ביקוש ליהדות גם בקרב האוכלוסיה החילונית העשירה?
עורך ׳בחדרי׳ אבי גרינצייג בראיון: "הגורמים שפועלים נגד כינוס המיסיון בארנה יודעים היטב שאין סיכוי למנוע את קיום האירוע, המאמץ כעת הוא למנוע את ההשפעה השלילית של האירוע".
להאזנה חייגו: 055-980-8000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.