רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 במאי 2015

בחירת איש מושחת לרושם נישואין

לכבוד הרב חיים שאולזון

דבר ראשון רציתי לומר לך ישר כח גדול שאתה חושף את כל השחיתויות שמתחוללות מתחת לאפינו ולולא זאת שאתה חושף אותם אנשים היו ממשיכים בשחיתויות שלהם הלאה ולכן ב"ה שיש איש כמוך שעושה את העבודה הזאת וע"כ מגיע לך ישר כח גדול!
דבר שני אני גר בכפר סבא למעלה משתי עשורים ורציתי לספר לך מקצת ממה שהולך כאן
השחיתות במועצה הדתית כאן חוגגת ומשתוללת ואין דין ואין דיין וכל אחד כאן עושה כהעולה על רוחו ולאף אחד בעיר הזאת גם לא אכפת
אני בתור אחד שקצת יודע ממה שהולך כאן אני פשוט מזועזע מכל העסק המלוכלך הזה
אני מצרף לך כאן כתבה שהתפרסה בעיתון המקומי ובה תוכל לראות קצת מהעסק הזה
אני ממש ישמח שתשכתב אותה ותעלה אותה לבלוג שלך
בתודה מראש!
נ. ב.
אותו אחד שקורא לעצמו רב שעליו עשו את הכתבה הזאת הוא פשוט מושחת בעצם ומתחצף כאן ללא בושה לרבנים שנמצאים כאן ולא אכפת לו כאן משום רב בעיר
למרות שהוא בסך הכל רב זוטר שאפילו הסמכה לרבנות אלא אכפת לו רק מהכבוד המדומה שנותנים לו ומהכסף שלו.
מאד אודה לך אם זה יעלה לבלוג שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.