רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 במאי 2015

כך טיפלו בסוטה באנטוורפן

לכבוד הרב שאולזון

קראתי את מאמרך שהתייחס לסוטים שמסתובבים בינינו ושיש חרדים הפוגעים בבחורים ועושים משכב זכר
אני אישית נפגעתי בזה בצעירותי ונושא זה הוא בדמי ואני שמח שאתה מעלה את הנושא

אני יעביר לך תיעוד חי ממצלמה במקווה סאטמר באנטוורפן שקרה לא מזמן שבו רואים איך שאברך כבן שלושים מטמא בחור בן 15 ופשוט בחדר הטושים ככשניהם לבד הוא נצמד אליו הבחור מסתובב באי נוחות ואז האברך אומר לו משהו מסבן לו את הגב ואת אחוריו ואחרי דקה הוא מקופף את הבחור ומכניס את האיבר לאחוריו של הבחור במשך יותר מדקה עד שהוא גומר
אל תדאג המקרה טופל כמו שצריך התברר שהאברך הזה זה לא הפעם הראשונה שהוא מטמא את הבחור
הוא קיבל מכות רצח רצח הוא מקבל  כדורים פסיכיטריים והוא בחיים לא ידרוך יותר במקווה 

המקרה הזה לימד אותי שאם לא היתה המצלמה האברך הזה היה יכול לפגוע ולטמא עוד כמה בחורים ושחייבים לגרום לכך שבכל המקוואות יוצבו מצלמות בכל מקום ועם שלט "המקום הזה מצולם" ושפשוט לא יהיה מקווה ללא מצלמות ומי שזה מפריע לו שלא ילך למקווה
זה ימנע פגיעות רבות בבחורים

התיעוד של המצלמה הוא בוודאי לא מיועד לפרסום אבל אני רוצה שזה יגרום לך זעזוע ושתעלה את המודעות בעניין הפגיעות בבחורים
בברכה ותודה על הטיפול בנושא

הערת המערכת:
הוידאו בידינו מחריד ממש, ולולא היה כל כך גרפי היינו מעלים אותו על מנת לזעזע את מי שצריך ואולי יעשו משהו בנושא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.